כדאי למהר: כך תזמינו תחפושת מושלמת באינטרנט

פורים מתקרב והגיע הזמן לפתוח את המחשבים ולהזמין תחפושות לילדים. אספנו בשבילכם את הטיפים הכי חשובים לקניית תחפושת מושלמת באינטרנט

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/02/23 13:43 טו בשבט התשפג

כדאי למהר: כך תזמינו תחפושת מושלמת באינטרנט
צילום: shutterstock

נכון, עוד לא סיימתם את הפירות היבשים מט''ו בשבט וכבר אנחנו קופצים אתכם לפורים, אבל אין לנו ברירה וגם לכם. אם אתם לא שייכים לקבוצה המרגיזה של ההורים שמכינים בעצמם תחפושות מקרטוני נייר והמון דבק חם, הגיע הזמן לחשוב על התחפושת של הילד. ברחבי האינטרנט, באתרים כמו עלי אקספרס, שיין ואפילו אי-ביי, תוכלו למצוא בקלות את התחפושת המושלמת, בלי הרבה מאמץ. אספנו בשבילכם כמה טיפים שאתם חייבים לדעת לפני הזמנת התחפושת:

1. עכשיו ומיד

גם אם אתם אומרים לעצמכם "יש עוד מלא זמן עד פורים", אתם לגמרי טועים. כשמזמינים תחפושת חייבים לוודא שהיא תגיע לפחות שבוע לפני פורים, כדי שהילד יספיק למדוד ותוכלו לרוץ לחנות או לתופרת במקרה הצורך. צריך לקחת בחשבון שגם עם זמן המשלוח המשוער, בדואר ישראל תמיד יש עיכובים שצריך להתכונן אליהם.

צילום: shutterstock

2. לא חייבים תחפושת

כשאתם מסיירים ברחבי האינטרנט ולא מוצאים את תחפושת אלזה שהקטנה רוצה, לא חייבים להתייאש. במקום לקנות תחפושת מוכנה מכף רגל עד ראש, אתם יכולים לקנות פריטים ולהרכיב את התחפושת בעצמכם: פאה בלונדינית, כתר נסיכתי ושמלה תכלת ויש לכם תחפושת אלזה שלאף אחת אחרת לא יהיה בגן.

צילום: shutterstock

3. השוואת מחירים

אין ספק שהמחירים באינטרנט זולים בפער מהמחירים בחנויות, אך עדיין יש פערים גם בין האתרים השונים. לפני שאתם לוחצים על הזמנת המשלוח, בידקו מה המחיר באתרים האחרים. הרי אין יותר מבאס מלקנות תחפושת מושלמת, ורגע אחרי לראות אותה באתר המתחרה בחצי מחיר.

צילום: shutterstock

4. אתם לא רוצים צרחות

גם אם מצאתם תחפושת פו הדוב מושלמת במחיר מדהים, אל תשכחו לוודא עם הקטן שזו באמת התחפושת שהוא מעוניין בה. לא משנה כמה התחפושת תהיה יפה, אם הילד רוצה תחפושת של דינוזאור הוא לא יתפשר כל כך מהר על מוכר ממתקים. שבו יחד עם הקטן מול המחשב ובחרו ביחד את התחפושת המושלמת עבורו.

צילום: shutterstock