דברים שווים להזמין עם הילדים מעליאקספרס בעשרים שקלים

מחפשים רעיונות כדי להעביר את הזמן עם הילדים בבית בלי להשאיר חור בכיס? באתר ההזמנות הבינלאומי תוכלו להתפנק במגוון פעילויות וצעצועים חדשים לילדים במחירים מצחיקים

חדשות כיפה רביטל מאזוז 24/07/22 19:36 כה בתמוז התשפב

דברים שווים להזמין עם הילדים מעליאקספרס בעשרים שקלים
צילום: shutterstock

החופש הגדול בעיצומו, הילדים משועממים, וגם החום העז לא מתיר הרבה אפשרויות לתעסוקה נעימה בחוץ. אם גם אתם מחפשים פעילות מרעננת לילדים שכבר מאסו בבניית קפלה או אפיית עוגיות, אתר ההזמנות הבינלאומי מציע מגוון אפשרויות לרכישות זולות של מוצרי ילדים חדשים. 

נכון, זו אמנם עוד הזדמנות להיות מול המסך, ואתם ודאי הייתם פחות מעדיפים, אבל הפעם היתרונות גוברים על החסרונות. הנה לכם הזדמנות ללמד את הילדים על השוואת מחירים, בדיקת מוצרים וניהול זמן. הקציבו להם סכום נמוך של כמה עשרות שקלים, מדדו זמן, ובדקו מי הילד שיצליח למלא את הקופה בכמה שיותר פריטים איכותיים במינימום זמן. הרווחתם גם יום כיף כדי לקחת את החבילה מהדואר. בימים  אלו האתר גם נותן הנחה של חמישה דולרים למשתמשים חדשים כך שהקניה בפעם הראשונה יכולה להיות סופר משתלמת. 

1. קובייה הונגרית כדי לעודד חשיבה 

להורים שרוצים לשלב גם פאן וגם חשיבה, נמליץ על משחקי חשיבה. אחת המוכרות מכולם היא הקובייה ההונגרית הקלאסית, שתמיד כיף לחזור אליה. באתר היא יפה במיוחד, עשויה מעץ ובצבעים נוספים. מתאים גם לילדים וגם למי שעוד לא גדלו. מחיר באתר: 2.97 דולר.

צילום: צילומסך עליאקספקס

2. גולות למען הנוסטלגיה

מי לא זוכר את הגולות, המשחק ששיחקנו בו שעות ארוכות, עוד לפני המצאת המחשב. בעלי אקספרס הם מכנים אותם "חרוזי זכוכית" , אולי זו גם הזדמנות להסביר לילדיכם במה שיחקו דור ההורים שלהם פעם מזמן. מחיר באתר: 2.32 דולר למארז של שישייה. 

צילום: צילומסך עליאקספקס

3. ג'נגל ספיד בשביל התחרותיים

מכירים את משחק הג'נגל? זה שבשבתות הקיץ הארוכות אפשר לשחק בו שעות רבות והמהיר ביותר תמיד מנצח? אז מסתבר שתוכלו למצוא אותו באתר ב 6.5 דולר, אומנם קצת יקר, יחסית לעלי אקספרס אך למשתמשים חדשים בעלי אקספרס, תנתן הנחה. מחיר באתר: 4.39 דולר בלבד. 

צילום: צילומסך עליאקספקס

4. מדבקות צבעוניות ליצירתיות 

עוד משהו כיפי במיוחד שמעביר לילדים את הזמן הוא מדבקות צבעוניות על משטחים עם ציורים. מפתח מאוד את יכולת הריכוז ואהוב מאוד על הרבה גילאים. במיוחד עם ציורים כל כך ססגוניים. את הציור ניתן אחר כך למסגר ולתלות אף בחדר הילדים. מחיר באתר: 3.49 דולר.

צילום: צילומסך עליאקספקס

5. מלכודת קרח בשביל תרגול אסטרטגיה

משחק משעשע ומצחיק במיוחד הוא מלכודת קרח שמקיפה פינגווין חמוד. לרשות המשתתפים פטישי פלסטיק ועם כל ההומור, גם נדרשת אסטרטגיה כדי לנצח. מחיר באתר: 3.50 דולר.

צילום: צילומסך עליאקספקס

6. אוטו בשלט רחוק בשביל המגניבים

רכב מיניאטורי בתוך רצועת שעון, שהלחצנים הצמודים אליו משמשים בתור שלט רחוק. מתאים גם בתור מתנת יום הולדת. מחיר באתר: 2.35 דולר. 

צילום: צילומסך עליאקספקס

7. מקלות בשביל הקורדינציה

מקלות עץ עם פילון או גמל, כשהמטרה היא ליצור מבנה בשיווי משקל. מאוד מהנה וגם מפתח את הקואורדינציה של הילדים. מחיר באתר: 4.60 דולר.

צילום: צילומסך עליאקספקס

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן