טור אישי הביאו לי את הנקמן שהמציא את חגורות הבטיחות לילדים ברכב

בגדי הגברים מעוצבים כך שתמיד יהיה להם כיס לאפסן בו את המפתחות והטלפון, והנשים נאלצות להיסחב לכל מקום עם תיק. נסו אתם לחגור תינוק משתולל בכיסאות בטיחות מורכבים ולהחזיק את המפתחות בשיניים | לו רק היו לנו כיסים

חדשות כיפה שירה סעדה 31/07/22 11:45 ג באב התשפב

הביאו לי את הנקמן שהמציא את חגורות הבטיחות לילדים ברכב
צילום: shutterstock

עם כל הכבוד למרב מיכאלי שדואגת לנו לטמפרטורות שפויות ברכבת ושיוויון בפנייה בכתב עם נקודה מחמיאה בין זכר לנקבה, מישהו (יותר נכון מישהי) צריך לשים את הנקודה האמיתית על השולחן. למה לבנות אין כיסים בבגדים?

ברצינות, תעצרו רגע ותחשבו. אולי זה נראה לכם כמו דבר פעוט וזניח, אבל זה ממש לא. 
נסו לשים את הטלפון בכיס בלי כיס,
לאחסן את הארנק בכיס בלי כיס
לקבל דמי כיס בלי כיס
לתת נשיקה בלי כיס (למי שלא הבין דחוף להרשם לברליץ)
או להכניס מישהו לכיס הקטן כשאין לכם כיס. 

נסו להיות בלי כיס עם שפתון, פלסטר, מסטיק ומגבון של קפה גרג

אחר כך מתפלאים למה בנות מאבדות את הטלפון יותר מבנים ולמה הן לוקחות תיק לכל מקום. תנסו אתם להיות בלי כיס ובלי תיק. אדויל, פלסטר, שפתון, חבילת מסטיקים, ארנק, מסרק, תפוח מלפני שבוע, בקבוק מים, עשר אגורות, מגבון מקפה גרג. אלו מוצרים בסיסיים שכל אחד צריך בכל יציאה מהבית. מתערבת איתכם שבנים לא יחזיקו יום אחד בלי כיסים בבגדים. 

איפה הם ישימו את הטלפון? את הכיפה? את המצית? את מסכת הקורונה? לידות הם לא מסוגלים לסבול, אבל בגד בלי כיס יגמור אותם לגמרי. אצל הקנגרו אגב זה הפוך, דווקא ליולדת יש כיס. אולי יש לנו מה ללמוד מהם בנוגע לגידול ילדים.

עוד עניין שבהחלט צריך לעניין את שרת התחבורה, הוא מי הנקמן שהמציא את החגורות במושבי בטיחות לילדים באוטו. מדובר כנראה במישהו ששנא את ההורים שלו וחשב: איך אתנקם בהורים בכל העולם? אז הוא החליט לעשות רצועות מסובכות ללחיצה, עם כתפיות ושני חלקי מתכת  שלא ברור איך הם מתחברים אבל חייבים לחבר יחד בו זמנית. ונוסף לכל, כדי לחבר אותם יחד כשהילד זז צריך מיומנות של פורץ מנעולים. ועוד לא הזכרתי בכלל את חיבור המושב לאוטו, עניין מסובך תרתי משמע.

אותו הרבה יותר קל לחגור

אותו הרבה יותר קל לחגור צילום: shutterstock

גבר לא צריך להחזיק מפתחות בשיניים כי יש לו כיסים

כנראה שחבר של אותו מתכנן הוא מעצב האופנה שהמציא את הכיסלס בבגדי נשים, וכך נוצרה התמונה הבאה: אישה, מחזיקה את מפתחות הרכב בשיניים (לא נוח בעליל), בעודה נאבקת נואשות לחגור פעוט משתולל במושב הבטיחות. בחיים לא תראו גבר מחזיק מפתחות בשיניים, כי יש לו כיסים כמובן. וכל זה בזמן שהכתפיות קטנות מדי לילד, אבל מי שהמציא את מושב הבטיחות דאג שלא יהיה פשוט להבין איך מגדילים אותן, אז היא מנסה בכוח.

במקביל לכל זה שקיות ביסלי ובמבה זרוקות על רצפת האוטו מאחורה, והיא חושבת לעצמה: מהיום לא אוכלים באוטו שלי, הוא נראה כמו פח זבל. ואז הקטן מתעטש וזה הזמן לטישו ודחוף. אבל בין כל ערמות הזבל במכונית אין אפילו גליל אחד לרפואה. לפתע מגיע המושיע, בעלה, ושולף טישו. מכיסו כמובן. מי שמעוניין בקול שלי בבחירות הקרובות מוזמן לפתור את הסוגייה הבוערת הזו. כי דירה כבר לא נצליח לקנות, אז לפחות שיהיה לנו אפשרות לשים את הידיים בכיסים ולהשלים עם זה.

הכותבת היא אחות בלאומית, נשואה ואם לשניים.