המחיר הממוצע ירד: נפתחה חנות הלגו הראשונה בארץ

החנות הרשמית של משחק הילדים האהוב נפתחה בקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב ומציעה מאות מוצרים חדשים. האתר שהושק לאחרונה מציג מהדורות מיוחדות | מאז ההכרזה על פתיחת החנות, המחיר הממוצע בשוק הישראלי ירד ב-35%

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 16:00 יח בתמוז התשפב

המחיר הממוצע ירד: נפתחה חנות הלגו הראשונה בארץ
חנות הלגו הראשונה בישראל, צילום: אבישי פינקלשטיין

דורות של ילדים גדלו על משחק הלגו המפורסם, והשקיעו שעות רבות באיסוף והרכבת כל החלקיקים הקטנים לכדי מונומנטים וצורות חדשות. לאחר חודשים של ציפייה מאז ההכרזה, בשבוע שעבר נפתחה לראשונה חנות LEGO הרשמית היחידה בישראל, כולל השקה של אתר האון ליין.

החנות, שמצטרפת ל-678 החנויות בעולם, ממוקמת בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב וכוללת מאות מוצרים אותם ניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של LEGO ברחבי העולם. החנות מציעה חווית קנייה ייחודית למותג האהוב על הישראלים וצפויה להביא בשורה צרכנית בדמות מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

חנות הלגו הראשונה בישראל

חנות הלגו הראשונה בישראל צילום: אבישי פינקלשטיין

זכיין LEGO בישראל, ערן תור, שמאחוריו הבאת מותגים בינ"ל מובילים לישראל, עמל בחודשים האחרונים עם אנשי חברת LEGO העולמית על התאמת הקונספט של החנות לקהל הישראלי. אל החנות הראשונה בישראל יצטרפו עוד חנויות בהמשך. 

צוות העובדים בחנות, המכונים "הבנאים", נבחר בקפידה ועבר הכשרה מיוחדת. החנות הוקמה לאחר תהליך שיפוץ והתאמה מורכב, במסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות בדיזינגוף סנטר לכדי חנות אחת וכן שטחים נוספים לטובת פעילויות שונות. מאז ההכרזה על פתיחת החנות, המחיר הממוצע בשוק הישראלי ירד ב-35%. 

במקום להגיע לדיזינגוף תוכלו גם להזמין ישירות מהאתר החדש

תכנון ועיצוב החנות בוצע על ידי צוות מקצועי של חברת LEGO ומהווה אחת מהחנויות הראשונות בעולם שמעוצבות בסגנון החדש (סגנון חנויות העתיד של LEGO). בחנות החדשה מודגש הצבע הצהוב המזוהה עם החברה וכן משולבים בתוכו פסלים בתלת מימד, מסכי דיגיטלים עם תוכן ייחודי לחנויות הרשמיות של LEGO בעולם ועוד. החנות מציעה מספר חוויות ייחודיות לראשונה בישראל כגון יצירת דמות אישית (Build a mini Figure), רכישת בריקים בתפזורת מהקיר Pick A Brick המזוהה עם חנויות LEGO בעולם. 

אפשר גם להזמין באינטרנט

אפשר גם להזמין באינטרנט צילום: אבישי פינקלשטיין

יחד עם פתיחת החנות הושק גם האתר הרשמי של LEGO Store בישראל, האתר מציע מגוון רחב של מוצרים עם משלוח מהיר עד הבית ואפשרויות הזמנה מוקדמת של דגמים ומהדורות מיוחדות של מוצרים אותם ניתן יהיה להשיג רק באתר ובחנות הרשמית. 

"LEGO גורם למיליוני ילדים והורים ברחבי העולם לחייך, ואנחנו שמחים להביא את לגו לישראל במחירים שיהיו תחרותיים בהשוואה לעולם", אמר ערן תור, "בלגו מעוניינים להוות השראה לילדים, לפתח את דמיונם ביצירתיות ולהפוך אותם להיות 'בוני המחר'".