איפה מטיילים בחול המועד באזור גוש עציון?

כשחול המועד כל כך קצר, אנחנו ממליצים לא לבזבז את הזמן בנסיעות ארוכות לצפון או לדרום ולמצות את כל מה שאזור מגוריכם מאפשר לכם. לתושבי ירושלים וגוש עציון אגדנו מגוון הפעלות וטיולים המותאמים לכל המשפחה.

חדשות כיפה דניאל וייס 22/09/21 10:33 טז בתשרי התשפב

איפה מטיילים בחול המועד באזור גוש עציון?
באדיבות תיירות גוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון

ימי חול המועד סוכות השנה מצומצמים ומסתכמים ביומיים וחצי. אז אם התכוונתם לעשות טיולים חד יומיים, אנחנו ממליצים למצוא אטרקציות באזור שלכם ולא לצאת לנסיעות ארוכות כיוון שהכבישים פקוקים מאוד. אם אתם גרים באזור ירושלים וגוש עציון או שקפצתם לברכת הכהנים המסורתית בירושלים, יש לנו מספר המלצות עבורכם לבילויים משפחתיים. תיירות גוש עציון בשיתוף מועצת גוש עציון מזמינה אתכם לחגוג את חג הסוכות הקרוב במגוון אתרי בילוי ואטרקציות לכל המשפחה.

צילום: תיירות גוש עציון

אז מה יש בגוש עציון? אטרקציות תיירותיות, ביקורים באתרי מורשת ומרכזי מבקרים, סדנאות שוקלד ואומנות, החי בר, מופעי חיות ופינות ליטוף, רכיבה על סוסים, סיורים מודרכים ברחבי גוש עציון, טיולי טרקטורונים וג'יפים לכל המשפחה ומעוד מגוון רחב של צימרים ואפשרויות אירוח ברחבי גוש עציון.


בחול המועד סוכות תוכלו לבקר במתחם האלון הבודד שעבר לאחרונה שדרוג ופיתוח משמעותי ומותאם לכל המשפחה. באלון הבודד דגם טופוגרפי תלת מימד של גוש עציון, משחקי ילדים בצורת משוריינים, שירותים לרווחת הקהל ופודטראק עם סוכה.
בנוסף, ישנן מבחר רחב של מסעדות בשרים וחלביים עם סוכות לרווחת המבקרים. בין הביקורים באטרקציות, בצימרים ובמסעדות לא לשכוח "לקפוץ" למעיינות גוש עציון ולהנות ממים צלולים ופינות טבע.

צילום: באדיבות תיירות גוש עציון

בנוסף, גם באתר של בית ספר שדה כפר עציון ישנן מגוון הצעות למסלולים ואטרקציות מהממות לכל המשפחה. החל מטיולים מאורגנים, אטרקציות אקסטרימיות לכל המשפחה וכלה באירוח כפרי או קמפינג באזור בית הספר. הכנסו לאתר בית ספר שדה וקבלו את כל המידע המחולק לימי חול המועד ותוכלו להרשם ולהצטרף לכל פעילות.
שיהיה חופש נעים ובטוח