קישוטי סוכה D.I.Y קישוטי סוכה מהרים ומאירים

הסוכה כבר עומדת, ודפנותיה לבנות וצחות. אבל מה זאת סוכה ללא הקישוטים המסורתיים? שרשראות יש למכביר, גם כרזות עם האושפיזין כבר יש, אז איזה עוד קישוטים ניתן להכין השנה? קישוטי מנורות מהירים ומאירים. צפו

חדשות כיפה דניאל וייס 19/09/21 08:54 יג בתשרי התשפב

קישוטי סוכה מהרים ומאירים
צילום: shutterstock

חג הסוכות ממש בפתח ורובנו כבר אחרי מטלת בניית הסוכה. האתגר הבא ברשימת המטלות הוא קישוט הסוכה. כאשר בדרך כלל הנוהל הוא להוציא את קופסת הקישוטים משנה שעברה ולבדוק מה שרד את השנה החולפת ומה לא ואיזה חסרים יש להשלים. שרשראות יש למכביר בכל סוכה, וגם כרזות עם פסוקים לסוכות או האושפיזין גם יש לרוב. אז איך אפשר לחדש את מגוון הקישוטים לחג? פשוט מאוד, בעזרת שרשרת מנורות קטנות (או גרילנדות) ועיטורים פשוטים סביב הנורות שיהפכו את שרשרת הנורות לצבעונית יותר ובעלת אופי מדליק ממש. אז מה צריך? לרוב הקישוטים צרכים ציוד פשוט שיש בכל בית, שרשרת נורות, נייר צבעוני, מספרים ודבק. זהו זה. 

https://www.youtube.com/watch?v=ecw2hVy_360&ab_channel=ORDANIDIY

לקישוט הראשון, כל מה שצריך הוא ניירות "פוסט איט" מרובעים קטנים וצבעוניים, מספריים, סלוטיפ ושרשרת נורות. ההכנה היא פשוטה ביותר, גוזרים את הריבועים שיהיו פסים דקים דקים אך מחוברים בקצה, ומדביקים את הנייר על שרשרת הנורות. מה שמתקבל הוא שרשרת נורות צבעונית ויפיפיה.


 

גם לצורך הכנת הקישוטים בסרטון הבא אין צורך בהרבה מרכיבים. הקישוט הראשון הוא בעצם שרשרת נורות כשכל נורה עטופה במנג'ט צבעוני של עוגות. הטכניקה היא לעשות חור קטן באמצע המנג'ט אליו להכניס את הנורה ולעטוף אותה על מנת שיראה כמו פרח זוהר.

הקישוט השני בסרטון הוא שרשרת שעשויה מקשי שתיה צבעוניים ויפים, ניתן פשוט לרכוש קשים צבעוניים ויפים לחזור אותם לרבעים ולשהחיר חוט ביניהם.

אל תשכחו שהיצירה המשותפת היא המטרה, ולא התוצר.

חג שמח ומלא אור