המדריך לאירועים ואטרקציות בחול המועד פסח

בחללים סגורים או באוויר הפתוח, בעיר או בהתיישבות, בילוי לדייט או עם הילדים - לא משנה מה אתם מחפשים יש לנו את המקום המשולם עבורכם בחג. המדריך המלא לפסח 2021

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/21 15:00 יב בניסן התשפא

המדריך לאירועים ואטרקציות בחול המועד פסח
צילום: גיל נמט

מפה ומצה

משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים מזמינים את הציבור הרחב לאירועי 'מפה ומצה', המחברים את קהל המטיילים לסיפורם של אתרי המורשת בצפון, בדרום, במרכז ובירושלים.

25 אתרי מורשת ברחבי הארץ יציעו שלל פעילויות שכולן בסימן מסעות בכלל ושל המייסדים והחלוצים שהקימו את המדינה בפרט. בכל אחד מהאתרים תוצב מפת עולם ענקית וצבעונית, שעל גביה יוכלו לסמן המשתתפים, באמצעות חוטים ונעצים, את המסע המשפחתי של העלייה לארץ - של ההורים, של הסבתות והסבים, של בני המשפחה הרחבה ועוד. כך יוכלו הילדים לראות במו עיניהם מהו המסלול שהוביל את בני משפחתם לארץ. 

בנוסף, ימתינו למטיילים כתבי חידה שיובילו אותם במסעם של בוני הארץ, הרי הם החלוצים, עם שאלות מלאות עניין ואתגר ופיצוח חידות, באמצעות אפליקציה וכן רמזים בשטח. 

צילום: עין השומר


כך לדוגמה: במוזיאון הרעות במצודת כ"ח יקיימו סיורים מודרכים בעקבות מסעם הפיזי והנפשי של הפלמ"חניקים שורדי השואה במלחמת העצמאות, במערת הפלמ"ח יעסקו במסע של שמעון אבידן – מפקד המחלקה הגרמנית של הפלמ"ח, במוזיאון ההגנה יתוודעו המטיילים לגיבורי וגיבורות ארגון ההגנה עם פעילויות למשפחות וילדים, סרטים וחידונים, במכון איילון יספרו את סיפור הגבורה והחלוציות בתקופת הקמת המדינה, בנהריים בגשר יצאו למשחק כתבי חידה ויעזרו לחברי "גשר" להגן על הישוב, בבית ראשונים יקיימו מסע בעקבות ראשון לרר ובנוסף יתקיימו משחקים בלשיים, בכפר מסריק יערכו פעילות שוקולד ויצירה לפסח וסיור שכולו מסע בזמן ועוד שלל פעילויות וסיורים אשר יתקיימו באתרי מורשת נוספים ברחבי הארץ.

אירועי מפה ומצה ב-25 אתרי מורשת, חול המועד פסח, 29.3-2.4, ימים שני – שישי בין השעות 9:00-16:00

מפה ומצה – חגיגת פסח באתרי המורשת ברחבי הארץ

חוגגים את חג החירות בגוש עציון

לאחר שנה של הפסקה בגלל משבר הקורונה, אתרי התיירות של גוש עציון מזמינים אתכם לחגוג את הפסח הזה כבני חורין. ליהנות בפסטיבל סיפורי יער ביער תקוע, בגן לאומי הרודיון חגיגה בארמון הפרטי של המלך הורדוס עם אומני רחוב, שחקנים ונגנים, מסלולי שבילי אופנים חדשים, טיול טרקטורונים או ג’יפים בין הנופים המשגעים, לגלוש באומגה הכי ארוכה בארץ בחוות ארץ האיילים, לבקר ביקבים המקומיים, צימרים ביישובי המועצה, ללמוד ולהתנסות בשילוב של הלכה וטכנולוגיה במכון צומת, להשתעשע עם מגוון חיות, ליהנות משלל חוויות אקסטרים ולטייל במסלולים במרחבי גוש עציון.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן מזמין את הציבור הרחב ואומר: "עכשיו כשהבחירות והקורונה מאחורינו וחול המועד לפנינו זה הזמן הכי טוב לבוא אלינו לגוש עציון- לבקר באתרי המורשת וההיסטוריה, לטייל בשבילים ובמסלולים, להנות מהמעיינות הצוננים, מהפריחה המדהימה ומשלל אתרי התיירות  והעסקים המקומיים הרבים והמגוונים. מחכים לכם, חג פסח כשר ושמח לכל בית ישראל"

פסח של חוויות בגוש עציון

גוש עציון

גוש עציוןצילום: מועצת גוש עציון

מרכז קטיף

מרכז קטיף בניצן מזמין אתכם לפעילות בבחול המועד פסח. בימים שני ושלישי (ה-29-30.3), יערכו סיורים במרכז המבקרים קטיף להנצחת מורשת גוש קטיף, לגילאי 10 ומעלה במחיר של 15 שקלים. במהלך הביקור, יוקרנו לילדים סרטים ללא תשלום נוסף ויערך משחק ניווט סלולרי בניצן וסביבתה ללא עלות נוספת.

חובבי הטבע מביניכם יוכלו להנות מסיור ברכב שטח "ספארי" בשמורת הטבע הסמוכה. בשל מגבלות התו הסגול, יש להירשם לפעילות מראש בטלפון 8947*

פסטיבל החול במרכז קטיף בחוה”מ פסח

צילום: מרכז קטיף

 


היכל הקרח של ישראל בחולון ובבאר שבע

אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה, בהן אפשר לגלות את האקסטרים שבהחלקה על  משטח הקרח. ניתן לבלות יום בכיף עם ילדים בתנועה או לקחת את המשפחה לערב כיף שכולו על הקרח.  

בנוסף היכל הקרח מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות ובהם: ימי הולדת בר/בת מצוה, ימי גיבוש, אירועים וכנסים.

בבאר שבע, בסינמה סיטי ניתן ליהנות גם מאטרקציית משחקי שלג בה הילדים משחקים בשלג אמיתי. חווית ההחלקה על הקרח מהנה המאפשרת לכל בני השפחה לגלוש לצליל מוסיקה.

יש להזמין כרטיסים באתר הבית של היכל הקרח בטרם הגעה למתחמי ההחלקה.

 

 

חגיגת תיאטרון בלונדע – פסח של משחק לכל המשפחה

בואו לבקר אותנו בלונדע, במחווה מרגשת לעולם התיאטרון שכולנו התגעגענו אליו ומתחיל בימים אלו לחזור לשגרה. בנוסף לכל מרחבי המוזיאון החוויתיים שלנו, המוזיאון נבצע ברוח תיאטרלית עם פעילות חג ייחודית!

המבקרים שלנו בפסח יכירו את עולם התאטרון בכל המרחבים האינטראקטיביים שלנו במוזיאון עם מגוון פעילויות חווייתיות  - אם חלמתם להיות כוכבים זו ההזדמנות שלכם! אנחנו נותנים את הבמה, אתם השחקנים!

לכרטיסים לחצו כאן

מה יהיה פה?

– מתחם משחקי רצפה ענקיים

– תיגוף- פעילות תיפוף על הגוף במתחם תיאטרון

– פעילות משחקית בנושא תיאטרון במגוון המתחמים שלנו

– "מאחורי הקלעים" משחק בריחה ייחודי

מתחם יצירה– יצירת כובעים ובובות תיאטרון משלכם

– מתחם תיאטרון בובות חוויתי בחצר סולמות וחבלים

הפעילות מתקיים בכפוף להנחיות התו הסגול. יש לקרוא את ההנחיות טרום רכישת הכרטיסים.

פסח בלונדע!

לונדע

לונדעצילום: יח"צ

i jump

I Jump עולם שכולו ריחוף והנאה - הינו פארק טרמפולינות ייחודי, מרענן, מקפיץ וכייפי לכל גיל שהגיע לישראל מקנדה וארה''ב והחל לפעול מחודש יולי 2015.

הסניף הראשון של I Jump בישראל הוקם בפתח-תקווה, אזור התעשייה סגולה. סניף חיפה נפתח בימים אלה במרכז ביג קריות. לשני הסניפים חניה בשפע ונגישות לנכים.

i Jump כולל 2000 מ''ר של פעילות ספורטיבית מטריפה ומגוונת כגון: הטבעות כדורסל, מחניים, קפיצות באויר, טיפוס על קיר, הליכה על חבל/סולם, קפיצה למרחק, מסלול מכשולים*, קיר טיפוס*ׁ ׁועוד. (*בהתאם לסניף).

במתחמי I Jump קיימים חדרי אירועים בהם ניתן לחגוג ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי גיבוש לחברות, פעילויות נוער, קייטנות, בתי ספר, גנים ועוד..

בנוסף I Jump מציעים אפשרות מתאימה מאוד למגזר הדתי - לסגור את המקום בימי חול בשעות הבוקר ו/או בשעות הלילה, כדי לאפשר פעילות מותאמת בהפרדה הנדרשת. המקום מתאים לבנות ובנים מגיל 3 ומעלה כולל בוגרים.

i-jump

צילום: יח"צ

jump-up

כ- 2,000 מ״ר של חוויה מקפיצה ומטריפה לכל המשפחה הכוללת מתחם ענק של טרמפולינות עם תחנות של קליעה לסל, קפיצה למרחק לבריכת ספוגים, cage-ball וקפיצה חופשית.

מתקן נינג׳ה מאתגר וטיפוס על סולמות וחבלים לגובה 8 מ'.

לגיל 3-6 מתחם טרמפולינות ייעודי הכולל טרמפולינות לקפיצה חופשית ובריכת ספוגים.

*הורים לא מורשים לקפוץ עם הילדים במתחם זה אך יכולים לצפות בהם.

הכניסה לטרמפולינות מגיל 3 בלבד.

הפארק פועל על פי כל כללי הבטיחות המחמירים ביותר וכל אורח מחוייב לחתום על אישור קפיצה החתום ע''י אחד ההורים ו/או אפוטרופוס (לקופץ מתחת לגיל 18) באתר הבית Jump-Up ותקף לשנה.

לבטיחות והיגיינת הקופצים, חובה לקפוץ עם גרביים מונעות החלקה שניתן לרכוש במקום בעלות סמלית של 6 ש״ח ו/או להביא מהבית.