8 דברים שנתגעגע אליהם אחרי החיסון של הקורונה

רגע לפני שכולנו נקבל חיסון ונחזור לשגרת החיים שלנו, הנה כמה דברים שנתגעגע אליהם אחרי שהקורונה תיעלם

חדשות כיפה שני שרמן, חדשות כיפה 09/12/20 13:30 כג בכסלו התשפא

8 דברים שנתגעגע אליהם אחרי החיסון של הקורונה
קניון איילון, יום שישי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90


תקופת הקורונה לא פשוטה לכולנו אבל צריך להודות בזה. יש המון דברים שיחסרו לנו כשהקורונה תיגמר. הנה 8 דברים שאנחנו הולכים להתגעגע אליהם אחרי החיסון של הקורונה ושהכול יחזור לשגרה שהייתה לפני הקורונה: 

1.    זום: לא צריך להיתקע בפקקים, לחשב מסלול נסיעה, לקום מוקדם בבוקר כדי להגיע בזמן, לא צריך להיות מנומס ולשאול אנשים בפגישה אם מישהו רוצים קפה. כל מה  שצריך זה רק לפקוח את העיניים, לצחצח שיניים וגם זה לא חובה כי אי אפשר להריח מבעד למסך, להכין קפה ולהתיישב לפגישה, שיעור או כל דבר אחר שקורה בזום שזה בעצם הכול בתקופה הזאת.

2.    זום בפיג'מה: הדבר שהכי קשה בבוקר מלבד לצאת מהמיטה, במיוחד בחורף זה לבחור מה ללבוש. הזום חסך לנו את ההתעסקות הזאת באופן חלקי. אפשר להישאר עם המכנס של הפיג'מה כי בכל זאת לא נעים שכולם בעבודה יראו את פיג'מת חד הקרן שלנו. 

3.    מסעדות: המושג מסעדות כבר לא מה שהיה פעם. אם פעם בילוי סטנדרטי שלנו היה לשבת במסעדה יוקרתית שאם היא ממש טובה אז צריך להזמין מקום מראש, להזמין בייביסיטר שכל כמה דק' מתקשרת בבהלה כי היא לא ממש מצליחה להרדים את התינוק, לשלם הרבה על מנה בינונית, הרי שבתקופת הקורונה אחנו מזמינים טק אווי הביתה, יושבים בפיג'מה בסלון בלי לחכות שעה למלצרית ולבקש כל רגע רטבים, או שפשוט אפשר לבשל בבית משהו טעים. אם לא יודעים לבשל תמיד אפשר להיעזר במתכונים או להזמין סלסלת פיקניק מוכנה הביתה 

4.     המענק של ביבי: למדנו בקורונה לצמצם את הוצאות שלנו  ולקנות רק את מה שנחוץ- בגדים מ-SHINE.  אנחנו נתגעגע לקניות באינטרנט בלחיצת כפתור. בלי לעמוד בתורים לתאי מדידות, תאים שאף פעם לא נסגרים כמו שצריך, למוכרות שכל רגע  שואלת אם אפשר לעזור לך ומשקיפות עליך בצורה קצת מטרידה, בלי להסתובב שעות בחיפוש אחר חנייה או לבזבז כסף על גלידה שרק תקטין את הסיכוי שלך להיכנס לג'ינס שתמיד רצית. 

5.    מסכה: כי זה יהיה מוזר פתאום לנשום אוויר שהוא לא הבל הפה שלך. המין הנשי יתגעגע לתקופה שבה הוא לא היה צריך לעשות שפם. המסכה גם עוזרת לנו ברגעים שבאים אנחנו רואים ברחוב מישהו שאנחנו לא מעוניינים להגיד לו שלום ולהתעכב לשיחת חולין משעממת. תמיד אפשר לתרץ את חוסר הנימוסים בכך שלא זיהינו אותו מבעד למסכה.

6.    מפגשי פסגה בסופר:  אין דבר יותר טוב מאשר להתלבש במיטב הבגדים שלך כי אין לאן להתלבש יפה בתקופה הזאת מלבד לסופר, לפגוש את המורה מהיסודי ולשאול אותה איך בוחרים עגבניות ואיך היא מכינה את הפסטה המפורסמת שלה. 

7.    מעיינות נקיים ואתרי טבע נקיים: מרבית הישראלים אוהבים לטייל בשבתות ובחגים בחיק הטבע. רק דבר אחד רבים שוכחים- לנקות אחרי שהם אכלו ונהנו. אם יש משהו שהקורונה עשתה טוב זה שלא היו כמעט אנשים שטיילו ומי שכן טייל מצא זמן לנקות את כל ערמות הזבל המצטברות באזור של המעיינות. אז המעיינות נקיים (והייתה תקופה שהם גם היו נקיים ממים כיוון שרוקנו אותם. שלא ידבקו חלילה בקורונה.)

8.    הפסקה מהמרוץ. לקחת נשימה עמוקה ולחייך. להבין שפתאום יש זמן לך לבלות עם המשפחה, יש זמן ללכת לים, יש אפילו זמן להגשים חלום שכבר הרבה זמן יושב לך בראש כמו לכתוב ספר, ללמוד גלוש, להתחיל לרוץ או כל דבר אחר שרצית לעשות ושמת בצד כי נקלעת אל תוך שגרה מלאה במשימות . אתה יכול לשבת ולתכנן את העתיד או פשוט להנאות מקפה ועוגה סתם ככה באמצע היום בבית.