עשרת הדיברות לבייניש

כדי לא לקפח את בני ישיבות ההסדר, יצרנו גם להם עשרה דיברות שיאירו את דרכם ויאפשרו להם לחיות חיי בייניש מלאים. מי שלא יפנים את הדברים, כדאי שיחפש את הישיבה הגבוהה הקרובה למקום מגוריו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/16 19:37 א באלול התשעו

1. גרביים קונים מהר- כשתארוז תיק אל תשכח לקחת נעלי הליכה (כמו שיש לכולם), נעלי שבת (כמו שיש לרובם), נעלי ריצה (סתם בשביל ההרגשה כי בינינו, לא באמת תשתמש בהם) וכמובן סנדלים. אך כדי להתקבל למועדון הבייניש, חובה עליך לקנות גרביים והרבה. הם ישתלבו יפה בעיקר עם הסנדלים.

2. לא תשכח להתבשם- בניגוד למכיניסט המיוזע תמידית, לך כבייניש יש עניין להתבשם ולהריח טוב. אחרת, הדייטים לא יצלחו ובסוף תתחתן, רחמנא לצלן, כשתהיה ישיש בן 25.

3. פולו פולו תרדוף- בשנות ה- 80 וה- 90 חולצה מכופתרת היתה סימן ההיכר של הבייניש. מאז התקדם העולם ומעתה כדאי שתדע שחולצת פולו ובייניש חד הם.

4. קבע תור לבדיקת ראיה- גם אם ראייתך מוגדרת כ 6/6, מספר חודשי לימוד בעיון, יסדרו לך עדשות משקפיים שהחכם חנוכה לא היה מתבייש בהן.

(צילום: shutterstock)

5. אורות- רגע לפני שתיכנס לרכב ותתחיל בנסיעה, כשאביך יצעק לך מהמרפסת: "אורות!", תוכל לנופף לו עם הסמארטפון ולצעוק לו בחזרה: "הורדתי!!".

6. רכוש מהדורות כיס- בעתיד אולי יהיה לך מיני ואן. בינתיים תסתפק ב-'מיני תורה'. חברים חדשים וקטנים שילוו אותך משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה הקטנות, הם יעלו איתך לאוטובוס ויסעו איתך בטרמפים ויפגשו אותך רגע לאחר הדייט. הכר אותם- מהדורות הכיס של…. כל דבר בעצם.

7. והורית להם את הדרך- אמא חלמה שתהיה מהנדס או רופא? אתה חלמת להיות כבאי או שוטר? ברגע שתיכנס בשער הישיבה כדאי שתאפסן טוב טוב את חלומותיך המקצועיים. למכון ההוראה יש תכניות אחרות עבורך.

(צילום: shutterstock)

8. קודש וחול משמשים כערבוביה- בין ספרי הקודש ללפטופ העמוס בסיכומי שיעורים, כדאי שתמצא גם מקום לחוברות מעט אחרות. השעון מתחיל לתקתק חביבי, וזה הזמן להתחיל את המסע אל עבר ה- 700 המיוחל בפסיכומטרי (כשגם 534 יתקבל בברכה...מכון הוראה, שכחת?)

9. ותפתח עור של פיל- חממת הישיבה באמת מלטפת ומפנקת אך בעוד כשנה וחצי תאלץ להתחספס במהירות. מפקדיך היקרים יקפידו לקרוא לך ולחבריך למחלקה "מעצביינישים", אל תיעלב, כי בסוף המסלול גם הם יודו שהיה פשוט תענוג לפקד עליכם… ישתבח שמו.

10. שבת היום לה'- ההכנות לשבת עבור הבייניש אינן מסובכות כלל וכלל. כל שתצטרך לעשות זה להוציא את הסמארטפון מהכיס וזהו, שבת שלום!

(צילום: shutterstock)


אז שיהיה המון בהצלחה ואל תשכח, את הלימודים לתואר הראשון, מתחילים כבר בשנה האחרונה של הישיבה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן