סקי ביהודה ושומרון? בגוש עציון ובקרית ארבע מצטיידים במזחלות

הסופה הקרובה, שצפויה על פי התחזיות לצבוע את ירושלים וחלקים נרחבים מיהודה ושומרון בלבן, לא השאירה את תושבי אזור יהודה אדישים, ולאחרונה החלו באזורים שונים במכירת מזחלות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/01/15 11:46 יד בטבת התשעה

סקי ביהודה ושומרון? בגוש עציון ובקרית ארבע מצטיידים במזחלות
Shutterstock, צילום: Shutterstock

ביום רביעי הסופה מגיעה ותושבי גוש עציון, קרית ארבע ואפילו ירושלים לא נשארים אדישים. בימים האחרונים נראית הסתערות משמעותית על חנויות הסופרמרקט בחלקים נרחבים מיהודה ושומרון, כהפקת לקחים מהסופה האחרונה, שגרמה להתבצרות כפויה של עשרות אלפים בבתיהם במשך קרוב לשבוע.

על פי התחזיות המעודכנות, אחת הסופות הגדולות של השנה צפויה להגיע ביום רביעי הקרוב לירושלים, ולחלקים נרחבים ביהודה ושומרון, ולצבוע את הרחובות, השדות והשבילים בלבן. השלג ימשיך כפי הנראה עד יום חמישי בצהריים, וישתק את התנועה ביו"ש.

לצד ההצטיידות המסיבית במצרכים בסיסיים, שמותירים על פי העדויות את החנויות הריקות, מתברר כי הפקת הלקחים כוללת גם הצטיידות במזחלות שלג שעשויות להנעים את זמנים של הילדים, ואפילו חלק מהמבוגרים, במהלך ימי השלג הקרים.

(צילום: באדיבות המצלם)

אומנם, סקי עדיין לא נראה ביו"ש, למרות שבשנה שעברה נראה תושב היישוב נווה דניאל כשהוא גולש להנאתו בשבילי הביטחון של היישוב, אך מזחלות יהיו, והתושבים המרוצים בגוש עציון, ובתלפיות, קונים את הלהיט החדש, בתקווה לקצת לבן שיאפשר גלישה מהירה במורד. רק לא לשכוח את הוראות הבטיחות, להחזיק חזק ולרדת במדרון.

צפו: סקי בנווה דניאל

[embed]

]

(צילום: באדיבות המצלם)