נעים להכיר: צמרת רוטשטיין בלוד

דמיינו לעצמכם שכונה שוקקת בעיר מלאת היסטוריה. דמיינו חיי קהילה שנתפרו בדיוק למידות שלכם. דמיינו שכל זה מתרחש בלב של מרכז הארץ. מוכנים? אפשר להפסיק לדמיין, כי היום החלום הזה הופך למציאות בפרויקט צמרת של חברת רוטשטיין בשכונת רמת אלישיב שבלוד

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רוטשטיין נדל"ן 29/03/16 13:48 יט באדר ב'

נעים להכיר: צמרת רוטשטיין בלוד
יחצ, צילום: יחצ

הפרויקט

בשנים האחרונות זוכה לוד לפריחה מחודשת, ומאפשרת סוף סוף לחיות במרכז הארץ בקהילה איכותית, בתנאים איכותיים ובמחירים שפויים.

בשכונת רמת אלישיב, שהוקמה לפני כשלוש שנים, התפתחה קהילה של הגרעין התורני ששמה יצא למרחקים. בשכונה, שתוכננה מראש כדי לענות לצרכיו של הציבור הדתי לאומי, מתגוררות למעלה מ- 350 משפחות. בקרוב יאוכלסו בשכונה עוד 94 יחידות דיור של חברת רוטשטיין בגדלים שונים. החל משלושה חדרים ועד לשישה חדרים. כל הדירות, ללא קשר למספר החדרים, מתוכננות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

המיני פנטהאוזים - הצמרת של הצמרת

גולת הכותרת של שני מגדלי הפארק בשכונה היא ללא ספק המיני פנטהאוזים האחרונים שנותרו בקומות הגבוהות. מדובר בדירות גג בנות 4 חדרים מרווחים בשטח של 106 מ"ר (לא כולל מרפסת), בקומה ה-13. כיאה לסטנדרט של רוטשטיין, בכל הדירות מפרט משודרג הכולל ריצוף 80/80, אסלות תלויות, מכליי הדחה סמויים, מטבח גדול ויפהפה, מרפסות שמש גדולות בנות 18-25 מ"ר עם ריצוף דמוי דק וברז גז ומחסן צמוד (בנוסף למחסן בקומת הקרקע). עקב הביקוש הרב נותרו רק 4 דירות מסוג זה שתיים מהן פונות לנוף הפתוח והירוק שבכיוון מערב ושתיים נוספות הפונות מזרחה אל נוף הרי השמרון . והמחיר? החל מ- 1,430,000 ₪ בלבד!

איכות חיים

לא סתם פורח בעיר הגרעין התורני. במקום מצויים שלל מוסדות חינוך לציבור הדתי כמו ישיבה תיכונית, אולפנה לבנות, מדרשה ללימוד יהדות, מעונות לפעוטות וגני ילדים. בנוסף, כיאה לאחד הגרעינים הותיקים והמרכזיים בישראל, במקום פועלים מכינה קדם צבאית וישיבה גבוהה.

בנוסף, בשכונה ובאזור הסמוך לה, פועלים מספר מוסדות ציבור ושירותים, מועדוני נוער, קופות חולים, מרכזים מסחריים, בית אבות ועוד.

הנוף מקומת הפנטהאוז של הפרוייקט(צילום: יחצ)

בילוי ופנאי

בשכונה עצמה יש גינה גדולה לרווחת התושבים, כך שתוכלו לבלות עם הילדים קרוב לבית וגם על הדרך לפגוש את השכנים. בנוסף "קניון רמלוד" בצומת אחיסמך, מהווה מרכז בילוי ופנאי בו פעולות מגוון מסעדות וחנויות שבוודאי יענו על הצרכים היומיומיים שלכם, תרצו עוד? אין בעיה. אל תשכחו שאתם גרים במרכז הארץ, הכל ממש קרוב לפה - תל אביב, ראשון לציון, רחובות. רק נשאר לבחור לאן לצאת.

בנוסף, השכונה מנהלת חיי קהילה פעילים, המתאימים לאופי הדתי - לאומי של תושביה.

תחבורה ציבורית

מהשכונה וסביבתה יש מגוון אופציות לנסיעה בתחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות שירות) לרחבי העיר, לערי המרכז ולירושלים (לעיתים מדובר בהחלפת אוטובוסים בדרך). רמת אלישיב שוכנת בסמוך לתחנת הרכבת לוד בה עוברות כל הרכבות הנוסעות מצפון הארץ לדרומה (לשני הכיוונים).

יש לכם רכב? הרווחתם. לוד נמצאת במרכז הארץ, בסמוך לכבישים מהירים כמו כביש 40, כביש 44, כביש 1 וכביש 431, דרכם ניתן להגיע במהירות יחסית לערי המרכז לכיוון ירושלים ודרום.

תעסוקה

השכונה ממוקמת בצמוד לפארק תעשיות, בו ממוקמות חברות גדולות כמו טרלד. אזור תעסוקה זה מספק מקורות תעסוקה רבים ומגוונים לתושבי השכונה והעיר לוד ומושך אף עובדים גם מחוץ לעיר. אזורי תעשיה נוספים ממוקמים בצפון העיר לוד ובמרחק נסיעה קצר מהשכונה.

הצמידות של העיר לרמלה מאפשרת נגישות לאזורי התעשייה הדרומיים של רמלה ולבתי הסוהר, המספקים מקורות תעסוקה רבים ומגוונים. מיקום העיר לוד והשכונה במרכז הארץ ובקרבת כבישים ראשיים ממקמים אותה במיקום נגיש לערים תל אביב, ראשון לציון מודיעין ואף ירושלים. כל זאת בנוסף לקרבה לנמל התעופה בן גוריון, המספק גם הוא מקורות תעסוקה לתושבי השכונה.