נעים להכיר: חמדת

נותרו מספר בתים בפרוייקט עם נוף עוצר נשימה וקהילה שהיא משפחה. בואו לבקר ולהכיר את פנינת הבקעה. קפה ועוגה עלינו!

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף עו"ד יונתן שוב, רכז קליטה חמדת 22/05/16 10:27 יד באייר התשעו

נעים להכיר: חמדת
יחצ, צילום: יחצ

אז איפה זה חמדת?

חמדת הוא יישוב מתוק, הממוקם בצפון בקעת הירדן, במרחק של 25 דקות בלבד מבית שאן, 45 דק מאריאל ומיישובי השומרון ובנימין.

חמדת יושבת בגובה 170 מטר מעל פני הים, ולכן נהנית מנוף מרהיב ביופיו ומבריזה נעימה בשעות אחר הצהריים, ואפילו בימי הקיץ החמים.

חמדת הוקמה כנקודת תפיסה צבאית, ולאחר שעברה כמה גלגולים, ובכלל זה קיבוץ של השומר הצעיר, היאחזות נח"ל ועוד, לבסוף בשנת 79' התאזרחה. בד בבד עם הקמת מכינה קדם צבאית שהוקמה ביישוב "מכינת יהודה", קם לו יישוב לתפארה, המונה 34 משפחות, ולמעלה מ-100 ילדים בכל הגלאים- מתינוקות, ילדי גנים, ילדי בי"ס, נוער ואפילו בוגרים!

מה יש לחמדת להציע בתחום החינוך

החינוך הוא עניין מהותי אצל משפחות היישוב. ובטח מעניין גם אתכם. אז מה יש לנו להציע:

פעוטון- קיים בישוב פעוטון המנוהל על ידי היישוב בצורה מקצועית וראויה. המעון צעיר, חמים ומשפחתי, ויעידו על כך פניהם המחוייכות של הדרדקים.

(צילום: יחצ)

גן- הגן הוא 'רב גילאי' (יתכן ובקרוב יפוצל לשניים) לגילאי 3-6. במסגרת הגן יש פעילות משותפת לכל הילדים ופעילות נפרדת לפי גילאים ורמות. הגננת הנהדרת שלנו זכתה לאחרונה בפרס הזהב לחינוך.

כיתות א-ג: במועצה האזורית בקעת הירדן נפתח בשנה זו ולראשונה בית ספר דתי ממלכתי "תמר". בית הספר הינו בית ספר צומח, ובו תלמידים בכיתות א' ו-ב' (כיתות נפרדות לבנים ובנות) בשנה הבאה בית הספר יורחב לכיתות נוספות.

(צילום: יחצ)

כיתות ד-ח: בנוסף, ולאור המרחק הקצר מבית שאן ומעמק המעיינות לומדים תלמידי חמדת בבית הספר שק"ד בקיבוץ שדה אליהו, בתלמוד התורה בבית שאן ובישיבה התיכונית.

תיכון: בשנה זו נפתחה אולפנה לבנות במושב חמרה (כעשר דקות מחמדת) אשר משמשת את נערות היישוב. הבנים לומדים בישיבות התיכוניות בבית שאן, בחיספין, כוכב השחר ועוד.

|לידים|

תעסוקה

תושבי היישוב עוסקים במגוון מקצועות. הן בתחומי החינוך ועובדי מועצה, והן במקצועות חופשיים כגון- הנדסה, רפואה, אומנות, בניה הסעדה וכו'. חלקם עובדים בתחומי היישוב והמועצה, וחלקם באזור עמק המעיינות בית שאן וירושלים.

איפה אפשר לגור בחמדת?

בשעה טובה ומוצלחת לאחר שנים ארוכות של ציפייה והמתנה אושרה לאחרונה התב"ע (תכנון בניין עיר) של היישוב חמדת, מה שמקל על אפשרויות הפיתוח וקבלת תקציבים ליישוב.

(צילום: יחצ)

בימים אלה חברת בנייני בר אמנה, מסיימת פרויקט בניה מוצלח ואיכותי של תשעה בתים על שטח של כ-500 מ"ר כל אחד. עד כה, נרכשו 3 בתים. הבתים בגודל של כ-110 מ"ר , ארבעה חדרים במחיר של 792,000 שקלים. במקביל, עמלה המועצה האזורית בקעת הירדן באמצעות "החברה הכלכלית ערבות הירדן" על הכשרת מגרשים לבנייה במסגרת "בנה-ביתך". כמו כן, ביישוב מגורים זמניים קרוואנים ואשקוביות שמאפשרות לגור, לחוש ולהחליט מה הדרך העדיפה עליכם בה תבחרו לקבוע את ביתכם, כלומר- כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

הסתקרנתם? רוצים לשמוע עוד אודותינו? רוצים להגיע ליישוב מגוון מעניין ומאפשר לחלומות להתממש? אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים ונשמח לחזור אליכם!

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו 0549357543

|לידים|