נעים להכיר: היישוב מעון

האווירה המשפחתית במעון היא הסמל של הישוב. הקרבה לערים הגדולות הופכת אותה לאטרקטיבית עבור זוגות צעירים המחפשים בית פרטי עם גינה ירוקה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף הישוב מעון 22/05/16 10:40 יד באייר התשעו

נעים להכיר: היישוב מעון
יחצ, צילום: יחצ

קצת על היישוב מעון

מושב מעון בהר חברון, הוקם ב 1983, ע"י גרעין מתיישבים, הקהילה גדלה ותרחבה היום מונה כ-80 משפחות מגוונות בגילן ובתחומי התעסוקה. במעון נושמים וחיים את רוח החיבור בין מדבר וירושלים, בין עבר ועתיד משגשג. מגדלים כאן את ילדינו וחולמים.

מי גר במעון?

במעון קהילה דתית רב גילאית. בישוב אוירה משפחתית, מלאת חיים ועשיה למען התפתחות המקום.
בסמיכות ליישוב מעון תוכלו למצוא את היישובים כרמל, סוסיא ואביגיל.

(צילום: הדמיה)


מחירים

בשלוש השנים האחרונות נבנו בהדרגה במעון 18 יחידות דיור על ידי חברת "בנייני בר אמנה" ומהן נותרו נותרו 2 יחידות בלבד- וילה בת 4 חדרים, בגודל 98 מר' בעלות 668,400 ₪ בלבד!

מחירי השכירות ביישוב נעים בין 900-1200 ש"ח לקראוון, וכ - 1,800 ש"ח לדירת שלושת חדרים

מה יש במעון?

במעון קיים משק חקלאי ובו: לולים, רפת, גידולי פרחי אדמוניות ליצוא, גודגדנים, כרמים,שקדיות וגידולי שדה.

כמו כן במעון מספר עסקים ונותני שירותים כגון: גמ"ח שמלות -אחותי כלה, קפוארה, בני אדמה, סטודיו לציור, קייטרינג אברהם, תאטרון בובות-נקודת חן, אודי דוידי, רז-עוצמת האמהות, בלוג בילאומי ועוד.

(הנוף הפסטורלי, צילום: יחצ)

החינוך במעון

אם יש לכם ילדים קטנים הגעתם למקום הנכון. בישוב פעוטון, גנים, ובשעות אחר הצהרים תלמוד תורה, חוגים, מועדון נוער, משחקיה וכמובן סניף בני עקיבא.

הילדים ביישוב לומדים בבית הספר הממלכתי דתי בישוב סוסיא הסמוך. בית הספר עתיר בפרסי חינוך, והסעות מסודרות לוקחות ומחזירות את הילדים לבית הספר. בוגרי בית הספר משתלבים בכלל הישיבות והאולפנות ברחבי הארץ.

בנוסף, מזה 23 שנים קיימת בישוב מדרשה המזמינה אליה בנות בוגרות שירות מכל רחבי הארץ ללמוד תורה במקום בהם האבות התהלכו ולינוק מתלמדי חכמים באיזור.

|לידים|

ומה המבוגרים עושים?

לא רק לנוער יש מה לעשות ביישוב. בכל מוצאי שבת מתקיימים משחקי כדורסל לגברים בכל הגילאים. וזה לא הכל ביישוב מתקיימים גם ריקודי בטן לנשים, מערכת שיעורי תורה, לימודי חשיבה הכרתית, כמו גם ערבי קהילה מגוונים.

תחבורה

תחבורה ציבורית לישוב וממנו המבוססת על אגד והסעות החברה לפיתוח, בנוסף מערך נסיעות תושבים המפורסם לרווחת הכלל לכל רחבי הארץ. ברכב פרטי אפשר בקלות להגיע לערד ב30 דקות, או לירושלים ב 45 דקות.
את רב הקניות מבצעים התושבים במכולת שביישוב. את הקניות הגדולות עושים במרכזי הקניות גדולים בבאר שבע או בגוש עציון.

בתי כנסת ושרותי דת

בישוב בית כנסת מרכזי ומניינים נוספים בנוסחים שונים אחת לכמה שבתות. בנוסף מידי יום שישי מתקיים כולל מיוחד לרווחת התושבים. במקום גם מקווה טהרה.

מה עוד תמצאו במעון?

ספריה פעילה, מכולת, פינת חי, מתקנים חדשניים ומגוון פינות ישיבה ,ספסלים, ערסלים ומדשאות. בקיץ מתקיים גם קטיף דובדבנים טעים במיוחד, וגם פסטיבל נשי ייחודי בשם "עולה מן המדבר".

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו 0549357562

|לידים|