מד"א יערכו סדנאות עזרה ראשונה והגנה עצמית ללא עלות

בימים רביעי וחמישי בשבוע הקרוב יקיימו במד"א סדנאות עזרה ראשונה וסדנאות הגנה עצמית בשיתוף איגוד הג'ודו הישראלי. כל הסדנאות - ללא עלות.

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 03/11/15 09:03 כא בחשון התשעו

מד"א יערכו סדנאות עזרה ראשונה והגנה עצמית ללא עלות
אילוסטרציה: Gershon Elinson, פלאש 90, צילום: אילוסטרציה: Gershon Elinson, פלאש 90

בעקבות גל הטרור הפוקד את ישראל, הודיעו במד"א, כי מדריכי הארגון יעבירו בימים רביעי וחמישי השבוע, קורס עזרה ראשונה של שעתיים בטיפול בפציעות קשות כגון פצעי דקירה וירי. איגוד הג'ודו הצטרף ליוזמה ובמרבית ההדרכות תערך גם סדנה לעקרונות ההגנה העצמית.

במסגרת הסדנה ילמדו המשתתפים לסייע לפצוע בעזרת מספר פעולות פשוטות בתחום העזרה הראשונה עד להגעתם של צוותי מד"א למקום האירוע.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני רואה חשיבות רבה שכל תושבי ישראל ידעו כי כל אחד מאיתנו יכול להציל חיים. השניות הראשונות לאחר אירוע עם נפגעים הן הקריטיות ביותר וככל שיותר אנשים ידעו כיצד לסייע נוכל להגדיל את סיכוי הצלת חייהם של הפצועים, על מנת לאפשר לכולם ללמוד את הפעולות הבסיסיות להצלת חיים אנחנו יוצאים במד"א ליום הדרכה לציבור הרחב ללא תשלום ביום חמישי הקרוב. אני רוצה להודות למנכ"ל איגוד הג'ודו על ההירתמות להדרכות וקורא לציבור הרחב לקחת חלק בהן ובמקביל גם להוריד למכשירים הניידים את האפליקציה המספקת הדרכות מצילות חיים".

הסדנא ללא תשלום ומותנת ברישום מראש באתר מד"א.