טסים הקיץ לאירופה? מהיום טסים רק כשר

מטיולי משפחות, דרך חופשות עיר זוגיות ועד טיולים מאורגנים, לא מתפשרים יותר על הכשרות. במחירים הללו, אין צורך לוותר על הכשרות ובטח לא להיסחב עם מזוודות של אוכל. פרויקט מיוחד לתחילת הקיץ מביא לכם את שבעה היעדים החמים ביותר לחופשה כשרה באירופה

חדשות כיפה 25/04/17 11:11 כט בניסן התשעז

טסים הקיץ לאירופה? מהיום טסים רק כשר
shutterstock, צילום: shutterstock

חולמים על נופש בחו"ל? אוכל כשר הינו מרכיב הכרחי בחופשה! בתקופה האחרונה יש לא מעט פתרונות כשרים המאפשרים למטייל הדתי לטייל באתרי הנופש השונים בעולם, מבלי לוותר על תפילה במניין וארוחות כשרות, מה שללא ספק משדרג את חוויות החופשה ללא פחות ממושלמת.

איפה נוכל למצוא הקיץ מלונות כשרים במחירים הגיוניים?

סלובניה (עם קפיצה לקרואטיה ואוסטריה)

מזה מספר שנים מופעל אגף כשר במלון הספא RADENCI סלובניה מרשת מלונות SAVA - במלון ספא תרמי אקטיבי והוא משמש כנקודת יציאה לטיולים ב: סלובניה, קרואטיה, אוסטריה והונגריה. חברת נופש כשר מוציאה טיולים מאורגנים מהמלון והמלון פתוח גם למטייל העצמאי.

(צילום: באדיבות לשכת התיירות הסלובנית)

צפון איטליה - אזור האגמים (עם קפיצה לדרום שוויץ)

מלונות כשרים: במרכז אזור זה פועלים שני מלונות כשרים: חברת נופש כשר מפעילה מלון 4 כוכבים סופריור כשר באזור מילאנו וחברת קושר הולידייס מפעילה מלון כשר באזור סרמיונה.

בית כנסת: במלונות הכשרים וכן בוונציה מתקיימים מניינים יומיים.

טיולים מאורגנים: מומלץ להצטרף לאחד מהטיולים היוצאים ממלונות כשרים אלו, השילוב בין טיול טוב לשהייה במלון כשר מאפשרת הנאה מושלמת מכל העולמות.

למטייל העצמאי: ניתן לרכוש חבילה הכוללת: טיסה + מכונית שכורה + שהייה במלון הכשר ובכך גם לשלוט על קצב הטיול וגם להנות מחופשה, ללא צורך לדאוג לאוכל למשפחה. 

להתפנק באיטליה (צילום: באדיבות מלון ברצ'לו מילאנו)

היער השחור - חבל אלזס

מדובר באזור מאוד גדול במערב גרמניה על גבול צרפת עם פארקי טבע ופאקרי שעשועים. מקום המשלב את אזור היער השחור, פארק אירופה וחבל אלזס המפורסם בצרפת היא העיר שטרסבורג, בה מתגוררת קהילה יהודית גדולה.

מלונות כשרים: בקיץ פועל מלון כשר הילטון שטרסבורג בשיתוף עם חברת נופש כשר כמלון כשר.

בית כנסת: בית הכנסת המרכזי של שטרסבורג הוא במרחק הליכה קצרה מהמלון.

היער השחור. גם לילדים יש מה לעשות(צילום: באדיבות פארק אירופה)


אנדורה (עם קפיצה לספרד וצרפת)

אנדורה (Principat d'Andorra) היא נסיכות קטנה בדרום מערב אירופה המשתרעת על פני כ- 500 קמ"ר בין צרפת לספרד. מיקומה של אנדורה בהרי הפירינאים המזרחיים הופך אותה לגן עדן לחובבי סקי החורף, אבל לא פחות לנופשי הקיץ שנהנים ממזג אוויר מצוין ונוח למגוון טיולים והרפתקאות בטבע.

 באנדורה פועל מזה 5 שנים מלון חמישה כוכבים כשר באנדורה: הולידי אין אנדורה, פעיל גם בחורף לסקי וגם בקיץ לחובבי הטבע והאטרקציות. 

אנדורה . להנות מהנוף(צילום: באדיבות לשכת התיירות של אנדורה)



חופשות עיר כשרות במגוון בירות אירופה (פראגברצלונהבודפשטרומא וכו)

מספר חברות נופש כשרות, מפעילות חופשות הנקראות: "נופשונים" חופשות הכוללות: טיסה, נציג החברה מחכה בשדה התעופה ומביא את הלקוחות למלון, ארוחת בוקר כשרה ומלון איכותי במרכז העיר. נציג החברה גם מציע ללקוחות טיולים יומיים אליהם הם יכולים להצטרף לשדרוג החוויה