הרב רימון: "מטרתכם להיות שליחים של הקב"ה ועם ישראל"

טקס הענקת תארים במרכז האקדמי לב שהתקיים השבוע אירח גם את רמ"ח מערכות במנהלת חומה במפא"ת, אל"מ ש´:"שמכם הולך לפניהם לא רק כאנשי מקצוע, אלא כאנשים ערכיים חדורי אמונה, המוכנים להקדיש ממרצם לעם ישראל"

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מכון לב 09/06/16 11:16 ג בסיון התשעו

הרב רימון: "מטרתכם להיות שליחים של הקב"ה ועם ישראל"

השבוע נערך במרכז האקדמי לב טקס הענקת תארים ראשונים ושניים ל- 198 בוגרים במסגרת התכניות השונות שבפקולטה להנדסה ומדעי המחשב. האירוע התקיים בהשתתפות נשיא המרכז פרופ' חיים סוקניק, הרקטור פרופ' קנת הוכברג ודיקאן הפקולטה הנדסה ומדעי המחשב פרופ' שלמה אנגלברג, בוגרים, סגל מינהלי ואקדמי ומשפחות הבוגרים.

כמו כן, נטל חלק בארוע אל"מ ש'- בוגר המרכז, רמ"ח מערכות במנהלת חומה במפא"ת במשרד הביטחון הנחשב לאחד מגופי הטכנולוגיה הביטחוניים המתקדמים והחדשניים בעולם.

בתחילת הערב ציין הנשיא פרופ' חיים סוקניק כי "כל אחד מכם יצטרך למצוא את הדרך שלו בהמשך הקריירה- יש בכם אנשי צבא, אנשי עסקים יזמים ומנהלים, ובסופו של דבר הבחירה בידיכם. כולנו תקווה שסיפקנו לכם כלים ראויים כדי שכל הכיוונים האפשריים אכן יהיו פתוחים עבורכם, אך הדבר החשוב הוא לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אני בטוח שתייצגו אותנו ואתכם בכבוד כאנשי מקצוע בעלי ערכים וחזון, מה שיאפשר לכם לפעול בצורה הטובה ביותר למען העם והארץ. עלו והצליחו".

ראש בית המדרש במרכז האקדמי לב הרב יוסף צבי רימון ציין כי "אתם צריכים להיות שליחים של הקב"ה ושליחים של עם ישראל. פה השקעתם בלימודי הקודש וגם באקדמיה ועכשיו אתם יוצאים לחיים. זכרו שהמוקד זה לא הכסף ולא הכבוד, המוקד הוא לעזור לעם ישראל לתקן עולם במלכות שדי. יש כאלה שהולכים לצבא ולאזרחות, ואנו מאמינים, מקווים ומצפים שהתורה תהיה מרכז עולמו של כל בוגר שיקבע עיתים לתורה ויתנהג כמו בן תורה".

אל"מ ש' : "במהלך שירותי אני זוכה להיפגש עם בוגרי המרכז האקדמי לב- שמם הולך לפניהם לא רק כאנשי מקצוע אלא גם כאנשים ערכיים חדורי אמונה, המוכנים להקדיש מזמנם וממרצם לעם ישראל. מסירות נפש זו איננה דבר המובן מאליו. מנהלי תעשייה ומפעלים בכל רחבי הארץ איתם אני נפגש אינם חוסכים בדברי שבח על בוגרי המקום. אין לי ספק כי היסוד לכך נעוץ בתפיסת העולם עליה מושתת המרכז הכולל את השילוב החיוני שבין הלימוד בבית המדרש לבין הלימודים האקדמאיים".