הנשים היוזמות למדו איך לשווק עסקים באינטרנט

כנס היזמות לנשים "עלמה" עסק השנה באפשרויות השונות לקידום עסקים קטנים, המנוהלים על ידי נשים מאזור יהודה ושומרון, באמצעות הקמת אתרי אינטרנט וקידומן ברשתות החברתיות

חדשות כיפה אורי פולק 10/07/11 12:20 ח בתמוז התשעא

הנשים היוזמות למדו איך לשווק עסקים באינטרנט
יחצ, צילום: יחצ

כנס היזמות לנשים "עלמה" שנערך בשבוע שעבר, עסק השנה בשימושיות ברשת החברתית "פייסבוק" ובאינטרנט, זאת כדי לקדם עסקים קטנים שבבעלותן. בכנס, שבו השתתפו למעלה ממאה נשים דתיות מאזור יהודה ושומרון, עסקו היוזמות באפשרויות השונות לקידום עסקיהן באמצעות הרשתות החברתיות.

הכנס נערך תחת הכותרת "עסק עם אישה" שיזם המרכז לטיפוח יזמות שבאזור יהודה ושומרון. ורד חורי, המתמחה באינטרנט וברשתות חברתיות, ציינה בדבריה כי "הפייסבוק כרשת חברתית משנה תפיסה בקרב המפרסמים והמשווקים. הפייסבוק מצריכה מהמפרסמים לשוחח עם הקהל שלהם, ולא רק למכור באופן חד צדדי. יחד עם זאת צריך לשכור שהפייסבוק לא מתאימה לכל אחד ואחת, אבל יזמית ובעלת עסק שתדע להשתמש בכלים בצורה נבונה, תוכל להגביר את החשיפה, לייצר נטוורקינג יעיל ואפקטיבי ולהביא בסופו של דר בגידול בפניות לקוחות חדשים לעסק".

(צילום: יחצ)


מנהל תחום האינטרנט במרכז לטיפוח יזמות, צור חורי, הדגיש את חשיבות האינטרנט ואת יכולת החשיפה העסקית שהאינטרנט מעניק לכל עסק. הוא ציין כי בכוונת המרכז לאפשר הדרכה אישית לנשות העסקים כדי לקדם את עסקיהן בתחום האינטרנט, תוך עבודה עם הרשתות החברתיות ואף פתיחתם של אתרים עסקיים - באמצעותן יוכלו הנשים למכור מוצרים שונים דרך האינטרנט.