המדורטרופ - מדורה למיזנטרופים

קבלו את הדבר הבא בתחום המדורות החברתיות: ´מדורטרופ´ - מדורה לאנשים שקצו בדבקות בהמוניות ובאבק של מדורות הדור הקודם ורוצים לחוות את ל"ג בעומר באופן סטרילי ובהקרבה מינימאלית

חדשות כיפה אבינועם הרש 26/04/13 13:39 טז באייר התשעג

המדורטרופ - מדורה למיזנטרופים
Miro-Foto-CC-BY, צילום: Miro-Foto-CC-BY

מי לא מכיר את ההתלבטות לאיזה מדורה ללכת. רשב"י זה הכי קדוש אבל גם הכי המוני. את הסניף קצת מיצינו. חשבתי והתלבטתי עד שחבר שלח לי בהפתעה את ההודעה בדבר מהפכת המדורות.

"אחי!" הוא אמר נרגש "זה פשוט מושלם! הוזמנתי באופן אישי ואינטימי עם עוד אלפיים חמש מאות איש שהוזמנו בייחודיות ונבחרו בקפידה להצטרף לקבוצת הפייסבוק: 'מדורטרופ- מדורה למיזנטרופים'. ועכשיו אני מזמין אותך".

וכך נכתב בהזמנה: "עזבו אתכם מכל מה שידעתם על קומזיצים ול"ג בעומר. אנשים, קבלו את הדבר הבא בתחום המדורות החברתיות: 'מדורטרופ' - מדורה לאנשים שקצו בדבקות בהמוניות ובאבק של מדורות הדור הקודם ורוצים לחוות את ל"ג בעומר באופן סטרילי ובהקרבה מינימאלית. נמאס לך לטחון עבודה חודש מראש בליקוט סזיפי של קרשים ועצים רק בשביל ללכת מכות שעה וחצי עם הרוח בניסיון להבעיר אש? אשתך משאירה אותך לישון ליד המלונה של הכלב 'כי בפעם האחרונה לקח לי שבוע להוציא את הסירחון של הבגדים שלך מהסלון?‘ מתוסכלת להשקיע בבשר ובתפוחי אדמה ובסוף לחלוק הכול עם קרציות שחופרים לך צי'זבטים מ'חומת מגן' בשביל לנסות ולצאת איתך לדייט? בפעם האחרונה שניסית להראות סולידריות עם ההמון זה נגמר בציפורן שבורה? אז אתם מוזמנים להזיז את האגדול שלכם לאות רצינות כוונותיכם (שנדע כמה חברים הולכים להגיע על מנת לארגן את תנועת הרשת מראש) ולהקליק על 'הצטרף'.

ב'מדורטרופ' אנחנו מציעים לכם מערכות שיחות ועידה ו'סקייפ' מתקדמות עם אפשרויות חברתיות המאפשרות לכם לצ'וטט בזמן המדורה בפיג'מה מהכורסא בסלון עם יותר מחמשה חברים בו זמנית! הזמנת טייק אווי סיני עם גרופונים והנחה קבוצתית בהתאם לכתובת האישית שלכם. שליחת לינקים קבוצתית לשירה בציבור למול קליפים ביוטוב שנבחרו בסקר און ליין. בסוף הקומזיץ, נשתף ונשתתף כולנו בשירת 'הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד' ולאחר מכן נחבק איש את רעהו בלייק קבוצתי גדול! למקדימים להירשם, מסלול מיוחד למדורת בוטיק עם ניקניים בדוי ותמונת 'עוגיפלצת'.

חשוב לנו לציין בהתאם לכללי הניו-מדיה החברתיים: אנו מתחייבים מראש שאף אחד מחברי הקבוצה לא יצור אתכם קשר במהלך המדורה ובטח שלא לאחריה!".

חשבנו ללכת על זה, אבל בסוף נרתענו קצת מכל הבלגן וההמוניות. נראה לי שגם השנה נעשה פשוט מדורה עם השכנים.

המאמר פורסם השבת בעלון "עולם קטן"