הישיבה התיכונית בנחלים זכתה בתחרות האתלטיקה הארצית לישיבות

25 ישיבות ואולפנות מכל רחבי הארץ התחרו בענפי האתלטיקה השונים, בתחרות השנתית של קריית החינוך בגבעת וושינגטון. גם תלמידות האולפנות הפגינו יכולות ספורטיביות מרשימות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/03/13 15:08 ב בניסן התשעג

25 ישיבות ואולפנות מרחבי הארץ התחרו השבוע בענפי האתלטיקה השונים בתחרות השנתית שמתקיימת בקרית החינוך שבגבעת וושינגטון. הישיבה שזכתה בספר הגביעים הרב ביותר היא ישיבת תיכונית נחלים שזכתה במרב הנקודות לכיתות יא'-יב' וט'-י' .

ביום שני השבוע התחרו הישיבות התיכוניות בנפרד, וביום רביעי התמודדו האולפנות. תלמידי כיתות ז'-יב', התחרו במספר מקצים: ריצה למרחקים קצרים, ריצה למרחקים ארוכים, מרוצי שליחים והדיפת כדור ברזל.

התחרות מתקיימת כמידי שנה וזוכה להשתתפות של מאות תלמידים המתכוננים במשך שבועות ארוכים, בהם ניכרת השקעה ואימונים רבים לקראת התחרות, על מנת לזכות במקומות הראשונים. כמובן, שבתחרות לא השתתפו רק הגברים אלא גם הנשים שהוכיחו במקצים השונים יכולות ספורטיביות מרשימות.

(צילום: שילה כץ)

ד"ר מאיר אבוקסיס, סגן נשיא קרית החינוך וושינגטון וראש המסלול לחינוך גופני, אמר כי "למעלה משני עשורים אנו מקיימים תחרות אתלטיקה קלה לישיבות ולאולפנות, חשיבות התחרות היא היווצרות המפגש הספורטיבי והחברתי. התחרות מאפשרת לתלמידים לבטא את יכולתם האישית והספורטיבית, ואנו מאחלים לכולם בהצלחה בהמשך".

יורם אטינגר מורה לחינוך גופני בישיבת נחלים הסביר כי "התלמידים עבדו קשה כל השנה. אנחנו הגענו מוכנים לאחר הרבה אימונים של המקצים השונים והכנו אותם פיזית ומנטלית. לשמחתי למרות שאנחנו בית ספר לא גדול הגענו להישגים מאד יפים. התלמידים מאד מאושרים ומרגישים סיפוק רב לאחר כל המאמצים שהם השקיעו“.