גוגל עונה: זה מה שבישראל הכי רוצים לדעת איך מנקים

גוגל, יודעים כולם נותן תשובה להרבה שאלות. כמות החיפושים יכולה לזהות גם את השאלות המצויות ביותר ולזהות את הטרנדים אצל הגולשים. והפעם גוגל מגלה: מה הישראלים הכי רוצים לנקות ולא יודעים איך?

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/17 11:29 ז בניסן התשעז

גוגל עונה: זה מה שבישראל הכי רוצים לדעת איך מנקים
shutterstock, צילום: shutterstock

גוגל ישראל בדקה אילו שאלות הכי מעסיקות את הגולשים בהקשר של ניקיון, לרגל הניקיונות שרבים מאיתנו מוציאים לפועל לקראת חג הפסח.

התוצאות טרם חג הפסח: הרצף הקשור לניקיון שמחפשים הכי הרבה, הוא דווקא "איך מנקים נעלי בלנדסטון" נעליים מאוד פופולאריות, שלכאורה לא קשור ישירות לחג אלא לכל השנה.

לאחר מכן שואלים הגולשים לגבי מכשירי חשמל שידועים כמו קומקום, תנור ומיקרוגל, וגם מוצרים ביתיים כמו מזרן, פרקט, שטיח, חלונות ומקלחון. בין החומרים שאנחנו מחפשים איך לנקות תופס זהב את המקום הראשון, ואחריו: זמש, נחושת, כסף, עור וגולדפילד.

בהמשך הרשימות נמצאים עוד פריטים ואתגרי ניקיון למיניהם, בהם מאכלים נוספים כמו דג, פטריות, לבבות וכנפיים וכן כרישה וברוקולי, עוד מוצרי חשמל ביתיים, כמו מדיח, מזגן, מקרר, מחשב וטוסטר, וכן אביזרים וחפצים, חלקם מפתיעים, בהם אקווריום, שופר, חנוכייה, פויקה, נרגילה, מראה, פנסים, מטבעות, אגזוז וגם נעלי אולסטאר.