בעקבות האסון ביבנה: מרקדין הקימו מוקד מיוחד לטיפול בזוגות

האסון באולם האירועים ביבנה שהביא לסגירתו של האולם הותיר זוגות רבים ללא אולם, במרקדין החליטו להירתם למשימה ולהקים מוקד מיוחד לטיפול בזוגות

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/06/15 12:15 ו בתמוז התשעה

בעקבות האסון ביבנה: מרקדין הקימו מוקד מיוחד לטיפול בזוגות
Shutterstock, צילום: Shutterstock

האסון באולם האירועים ביבנה אתמול בערב (ב') בו קרסה מערכת התאורה על האורחים הרגה אישה בת 53 ופצעה 21 נוספים הביאה את המשטרה לסגור את האולם בו התגלו בעיות בטיחות נוספות.

בעקבות הודעת משטרת ישראל נקלעו זוגות רבים שאיבדו את המקום בו הייתה אמורה להיערך חתונתם כבר בימים הקרובים. בחברת מרקדין, הרימו את הכפפה והם מציעים פתרונות חלופיים מידיים לזוגות ולבני משפחותיהם. החברה הקימה מוקד מיוחד לטיפול בכל הזוגות שתכננו חתונה ב"עדיה" ומעמידה לרשותם, ללא תשלום ייעוץ והכוונה מיידים.

לרשות החברה עומדים עשרות אולמות וגני אירועים ברחבי הארץ, מטבחים משוכללים גם בכשרויות מהודרות. "אנחנו מצרים על האובדן ומאחלים רפואה שלמה לכל הפצועים", אומר יוני קרפוך, מנכ"ל חברת מרקדין, "אנו מורגלים לצערנו במשברים מסוג זה, וערוכים להציע פתרונות נוחים ובעיקר מידיים לזוגות שזקוקים לאולם בהתראה קצרה".

האסון ביבנה הזכיר את אסון אולמי ורסאי שם קרסה רצפת האולם אם כי אז מימדי האסון היו גדולים פי כמה. רק בשבוע שעבר לאחר 14 שנה החליט בית המשפט על הפיצויים למשפחות ההרוגים והפצועים באסון ורסאי, אך נראה כי עדיין לא למדנו מספיק על בטיחות באולמות השמחות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן