אורות ישראל: מתגמלים את נשות המילואימניקים

סטודנטיות נשואות במכללת אורות ישראל יזכו באופן תקדימי להטבות והקלות הזהות לאלה של סטודנטים במילואים, זאת כדי לתמוך ולתגמל את הנושאים בנטל השירות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/01/13 09:55 יז בשבט התשעג

אורות ישראל: מתגמלים את נשות המילואימניקים
יחצ, צילום: יחצ

סטודנטיות נשואות במכללת אורות ישראל באלקנה יזכו בהטבות והקלות הזהות לאלה של סטודנטים במילואים וסטודנטיות בחופשות לידה - כך החליטה הנהלת המכללה באופן תקדימי, אתמול (א‘). המהלך התקבל מתוך החלטה למען שיוויון בנטל וכדי לתגמל את נשות משרתי המילואים.

ההחלטה, שהתקבלה על ידי נשיא המכללה הרב פרופ‘ נריה גוטל ואגודת הסטודנטים במכללה, הוחלט כי סטודנטיות נשואות שבני זוגן ייצאו לשירות מילואים, יזכו בהטבות והקלות הזהות לאלה של סטודנטים במילואים וסטודנטיות בחופשות לידה. בכך תהפוך המכללה לאחד המוסדות להשכלה הגבוהה היחידים בארץ, שמעניקים זכויות לא רק לסטודנטים שיצאו למילואים, אלא גם לבנות זוגן הנושאות אף הן בנטל המילואים.

בין ההטבות וההקלות החדשות המוענקות לסטודנטיות ניתן למצוא היעדרות שלא תיספר במניין החיסורים, המרת מטלות אקדמיות, דחיית מועדי הגשת עבודות, אפשרות להיבחן במועדי ג', סיוע מהמרצים וראשי התכניות בהשלמת החומר, אפשרות להדפסה, צילום בחינם ועוד.

"ההחלטה משקפת את החזון החינוכי של המכללה המדגיש את הצורך בשזירת האקדמיה והצרכים החברתיים", מציין נשיא המכללה, הרב פרופ' גוטל, ומדגיש כי "כמכללה המשמשת כבית שני ואף ראשון ללומדים בה, אנו פועלים באופן תמידי ליצירת סביבה חמה, מעודדת ותומכת, וודאי לסטודנטיות שהן רעיות למיטב חיילנו שיוצאים לשירות המדינה מלאי יראת ה' ואהבת הארץ".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן