רעיונות לפעילות עם הילדים לסוף הקיץ

שוברים את הראש מה עוד אפשר לעשות עם הילדים בימים שנותרו עד ספטמבר? ריכזנו עבורכם כמה הצעות לבילוי משפחתי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/08/18 20:33 ה באלול התשעח

רעיונות לפעילות עם הילדים לסוף הקיץ
צילום: shutterstock

מיני ישראל

לאורך כל חודש אוגוסט, תתקיים בפארק מיני ישראל פעילות משפחות לקיץ. שעות הפעילות של הפארק במהלך אוגוסט הן 17:00-22:00, וכך ניתן ליהנות מהפארק גם בשעות החשיכה ומהאווירה המיוחדת, ולהסתובב בין המודלים המוארים בתאורת לילה מרהיבה.

בכל יום אחר הצהריים יתקיים בפארק הפנינג הכולל מופעי ילדים, אתגר משימות משפחתי נושא פרסים בנושא טבע, בעלי החיים ואיכות הסביבה, סדנאות יצירה עם שימוש בחומרים ממוחזרים, סיורי שקיעה מודרכים בין המודלים ועוד המון חוויות ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה. בנוסף בתאריכים 11.8, 18.8, 25.8, 26.8 יתקיים מופע מיוחד של רוי בוי, ובשאר הימים תופיע בפארק הצגת הילדים "מטיילים עם אושרית בארץ ישראל" .

עם סיום ההצגה תוזמנו להצטרף לאתגר המשימות של רוי בוי. במהלכו מגיע  רוי בוי להגן על הפארק – וזקוק לעזרתכם. בעזרת כתב חידה מסתורי שיוביל לחידות שונות המסתתרות ברחבי הפארק, תוכלו לפתור את החידה, לעזור לו ואולי גם לזכות בפרסים שווים ביותר – חופשות משפחתיות ברחבי הארץ, עשרות כרטיסים להופעות חיות ועוד!

מוזמנים לבקר באתר לפרטים נוספים

צילום: יח"צ

רשות הטבע והגנים

הקיץ כבר נמצא בעיצומו, הימים ארוכים, קייטנות הילדים כבר הסתיימו, והשעמום מתחיל להראות את אותותיו? זה הזמן להוסיף אטרקציות וחוויות לסל הזיכרונות המשפחתי בחיסכון ניכר.

רשות הטבע והגנים מציעה את הדבר המתאים ביותר למשפחות: מינוי שנתי משפחתי המאפשר לכם לבקר בעשרות גנים לאומיים, שמורות טבע ואתרי מורשת, שיקנו לכל משפחה מלאי חוויות יחודיות, מפגש של נופים ומקומות מרהיבים יחד עם היכרות של הטבע והמורשת העם היהודי והארץ, במשך שנה שלימה מיום ההצטרפות. במילים אחרות מקסימום הנאה במינימום תקציב.

במסגרת המינוי, תוכלו אתם ומשפחתכם להיכנס ללא עלות נוספת למעל 60 אתרי רשות הטבע והגנים במשך שנה ללא להגבלה. תזכו גם בהנחה נוספת של כ 25% בלינת שטח במגוון רחב של חניוני לילה של רשות הטבע והגנים, הנחה של 10% במרכזי השירות של רשות הטבע והגנים, מנוי לשנה למגזין הגיאוגרפי "בשביל הארץ", והנחה באתרי תיירות פרטיים.

לפרטים ורכישת מנוי הקליקו כאן

קיסריה

קיסריהצילום: יח"צ

פארק קצרין

הקיץ הגיע ואיתו החום הגדול. הגולן מזמן נחלים, מעיינות והרבה כיף – אבל אתם רוצים לשלב גם חוויות. חוויות שנשארות. בפארק קצרין הצמוד לבירת הגולן תוכלו לקבל את כל החבילה במחיר משתלם במיוחד: גם כיף, גם חוויה וגם פינוקים. לקטנים ולגדולים. אז אם אתם מחפשים כיף וקצת יותר – בואו אלינו.

בפארק קצרין תוכלו לחזור 2000 שנה בזמן ולהנות מכל מה שיש לכפר תלמודי להציע לאורחים. תוכלו לדרוך על ענבים ולשתות תירוש טרי (לא לדאוג את הרגליים שוטפים גם לפני שדורכים), לאפות עם הנחתומה פיתה לוהטת ולחסל אותה בביס עם שמן זית ונגיעות לאבנה טרייה וטעימה. גם אבטיח קר יגיש כאן האיכר אצלנו בכפר, והעיקר – הכל בשמחה בששון ו...לא יקר.

את הטיול שלכם לא ילווה מדריך, ילווה אותו בן כפר, לבוש גלימה. הוא יגלגל אתכם יחד איתו הרחק לאחור בזמן ויחד איתו תחוו את כל הטוב הזה. פשוט נהדר!

הפעילות מתאימה מאוד לילדים ומשפחות, ושבטים גדולים (המורכבים משלושים איש ומעלה) יקבלו מדריך בן כפר משלהם לסיור בכפר במחיר מוזל.

פרטים נוספים בטלפון 04-6962412 או באתר

צילום: יחצ פארק קצרין

פארק קרסו למדע

תערוכה בינלאומית מרתקת שתיקח אתכם למסע בעידן הקרח, מימי הממותות ודב המערות ועד להתחממות הגלובלית. במסגרת התערוכה הובאה לארץ במיוחד ממותה קפואה שהתגלתה בשלמותה בסיביר: "דימה" – גור הממותות החמוד בעולם.

לאורך התערוכה יוצגו דגמים רובוטיים עצומים של חיות עידן הקרח מכל העולם – הטיגריס השנחרבי ("נמר שן החרב"), המגתריום – עצלן בגובה 6 מטרים!, דב המערות העצום, האייל האירי שרוחב קרניו 3 מטרים, ארמדיל ענק משוריין, ועוד, ועוד.

פרטים נוספים באתר

תערוכה לימות הקיץ

תערוכה לימות הקיץצילום: יחצ

 

מצפה רמון

בכל יום חמישי, כפר הנוער 'שנטי במדבר' יפתח את שעריו לאורחים מן החוץ ויקיים תצפיות אסטרונומיות בגן היפהפה אותו מטפחים עשרות בני נוער בסיכון שמתגוררים במקום, עבורם 'שנטי במדבר' הוא ההזדמנות האחרונה לבית חם ואוהב.

אל פעילויות הכוכבים הקייציות ניתן להוסיף ביקורים עצמאיים או לרכוש כרטיס משולב הכולל פעילות לילית באורך שעה וחצי (משוער) : טיול בין ערביים, טיול עששיות במדבר או ספארי עקרבים, ובנוסף עוד שתי פעילויות יום מרעננות: כניסה אל הפלנטריום החדש, סיור בבית שנטי במדבר ובגן המטופח, סיור תיאטרלי בעתיקות העיר הקדומה שבטה, ביקור ב'מרחב בריחה' מדברי, ביקור בחוות האלפקות, כניסה לפארק 'חץ וקשת מדברי', ביקור בחי רמון – מרכז הזואולוגיה המדברית, סדנת אריגה באתנוסנטרסיור במרכז לחקלאות מדברית וטעימת ירקות העונה, ביקור בצריף בן גוריון ועוד.

בלילה שבין ה-12 ל-13 באוגוסט יתווספו פעילויות צפייה בכוכבים ללא תשלום בזמן ש"מטר המטאורים" יגיע לשיאו.
פרטים נוספים בטלפון  073-3742022 בפייסבוק: 'תיירות הר הנגב', או באתר

דניאל בר

דניאל ברצילום: תצפיות אסטרונומיות במצפה רמון

 


מוזיאון הילדים לונדע

לצד המוצגים הרגילים המוזיאון, בחופשת הקיץ, בין התאריכים 14-29.08 יגיע ללונדע מופע הקרקס של 'קרקס פלורנטין', מהבולטים שבקרקסים המודרניים בישראל. הקרקס יציג מופע מדהים ועוצר נשימה של אנשי במה, להטוטנים, ג'אגלרים, אקרובטים ועוד. בסיום כל מופע יערכו אמני 'קרקס פלורנטין' סדנת קרקס מקצועית ובמהלכה ילמדו את כולם את הטריקים, הלהטוטים והסודות של אנשי הקרקס.

מוזיאון הלונדע מדגיש במהלך הביקור את תפיסת 'אני והעולם' במהלכה לומדים הילדים על הסביבה שלנו, החלל, בעלי החיים, רגשות, משאבים ועודעולם הקרקס מעניק הזדמנות להיחשף אל עולם הקרקס עם היכרות של תרבויות ושפות חדשות, מצוינות וקבלת האחר.

לפרטים נוספים

מסלול ריצה

מסלול ריצה בלונדעצילום: יח"צ

 

תיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד חופש יצירה, חדשנות ומצוינות של אמנים מקצועיים. התיאטרון ייחודי בנוף תיאטרוני הילדים בארץ ומוביל בתחומו מאז הקמתו ב-1981. הצגות התיאטרון מאושרות סל תרבות ארצי ומופיעות בכל רחבי הארץ.

רפרטואר התיאטרון מבטא את השפות האמנותיות ביחסי הגומלין בין התוכן והסגנון: החלל, המלל, הדימויים, החומר, החפץ והבובה, בהתאמה לגיל הצופים. היצירות נוצרות מתוך חיפוש מעמיק אחר סגנון ביטוי אישי ומכוונות לרמה הגבוהה ביותר של אמנות הבמה והמופע. הצגות התיאטרון מועלות בירושלים, ברחבי הארץ ומעבר לים וזוכות להכרה ולפרסים בארץ ובעולם.

בשבועיים האחרונים של אוגוסט, רגע לפני החזרה לשגרת הלימודים, תיאטרון הקרון הירושלמי מזמין אתכם ליהנות ממיטב הצגות הבית ומהצגות אורחות, לילדים בגילאי 2-120.

פעילות בתאטרון הקרון

פעילות בתאטרון הקרוןצילום: כפיר בולטין, יחצ


היכל הקרח
חיפשנו את מקום הבילוי האולטימטיבי לאוגוסט. אטרקציה שונה ומסעירה, כזו שנותנת פתרון לכולם, בכל גיל, בלי שום בעיית חניה וגם שתהיה הקרירה ביותר באוגוסט. נראה בלתי אפשר נכון? אז זהו, שמצאנו: ICE PEAK חולון.

אם אתם יודעים להחליק (וגם אם לא) תוכלו לקבל מחליקיים מקצועיים ולהתחיל להחליק על הקרח. אנחנו עוד התלבטנו, אבל הילדים לא התבלבלו, נעלו את המחלקיים, ומיד עלו על הקרח והחלו להחליק כשהם אוחזים במעקה הבטיחות. אחרי סיבוב וחצי, הם צברו מספיק בטחון ופשוט החלו להחליק לבד. קצת נופלים, אבל קמים עם חיוך (איך בבית זה לא קורה?) וממשיכים. המדריכים של המרכז מחליקים ברחבה, מקפידים על בטיחות המחליקים והתנהגות נאותה על הקרח וגם מסייעים, מידי פעם, למי שהסתבך וזקוק לעזרה.

עוד פרטים באתר

החלקה על הקרח. הדמיה

החלקה על הקרח. הדמיהצילום: shutterstock

 

ijump

רשת פארק הטרמפולינות iJump הינה הראשונה מסוגה בארץ ומציעה בסניפיה  3,500  - 600 מ'  של טרמפולינות לפעילויות אתגריות, אטרקטיביות, מגבשות ומהנות.

XD חוויה אינטראקטיבית מדהימה. הראשונה מסוגה בארץ תעמוד לרשותכם במהלך האירוע, XD דארק רייד משלב משקפי מציאות מדומה, אקדח לייזר ומנגנון פעולה מיוחד שמגיב למתרחש על המסך. המנגנון, שזיכה את XD דארק רייד בפרס המתקן הטוב בעולם, מייצר עד 400 תנועות בשנייה ומעניק תחושה ששקולה לנסיעה ברכבת הרים. 

לכל הפארקים חניה חינם בשפע ונגישות לנכים. קופצים בגיל 3-6 יוכלו לקפוץ במתחם בלעדי עבורם הכולל טרמפולינות, מקפצה ומגלשה.

מומלץ להתעדכן על שעות הפתיחה באתר 

I JUMP

I JUMPצילום: יח"צ


חגיגת מופעים במעלית הזמן בירושלים!

'מעלית הזמן בירושלים' מציעה מופעי מולטימדיה מרהיבים וחדשניים שיקחו אתכם למסעות מופלאים לעבר מקומות מרוחקים ומרתקים. באטרקציה תוכלו לצאת למסע מרתק אחורה בזמן אל עברה ההיסטוריה המפואר של העיר ירושלים ולחוות מקרוב איך ההיסטוריה קמה לתחייה.

המיצג 'מסע אל גוף האדם' יקח אתכם למסע תלת ממדי מרהיב ב'אינפו' הקפסולה הרובוטית שתוביל אתכם אל עמקי גוף האדם וסודותיו שם נכיר את המערכות המרכיבות את גופנו ונלמד כיצד הן פועלות.
מופע מהפנט נוסף מציע לצופים להצטרף למסע ביקום אל עבר פלנטות וגלקסיות מרוחקות ברחבי היקום. מופע מולטימדיה מעניין ולימודי המספק הצצה אל היקום האינסופי וממחיש את גודלו של העולם בו אנו חיים אל מול זה המקביל אליו.


'אני ירושלים' הוא מופע חווייתי רב חושי המשלב מראות, צלילים וריחות המאפיינים ומזוהים עם ירושלים. המופע מעניק חוייה אישית מהנה וייחודית לכל אדם להתחבר לבירת ישראל מנקודת המבט שלו. מופע חובה המספר את סיפורה המגוון והמיוחד של העיר ירושלים והפסיפס האנושי והתרבותי המרכיב אותה.

מעלית הזמן בירושלים מציעה חווייה מהנה וייחודית לכל המשפחה. הכניסה מגיל 5 ומעלה.
באטרקציה מופעלות מערכות סימולציה מתקדמות של קול ותנועה. נשים בהיריון, חולי לב, חולי אפילפסיה וסובלים מבעיות גב ותנועה מתבקשים להתמקם במושבים הקבועים בלבד.

מעלית הזמן, שדרות ממילא, יצחק קריב 6, ירושלים.  כרטיסים ומידע  נוסף באתר

צילום: יחצ

 



פלוגת הכותל

לראשונה מיצג חדיש ברובע המספר את סיפורה של פלוגת הכותלעם אמצעי מולטימדיה חדשים המשתלבים במבנה היסטורי אותנטי בסמטאות העיר העתיקהזהו סיפורה של פלוגת הכותל -  חבורת צעירים שפעלה בגבורה מול המנדט הבריטי לשימור המסורת והקשר בין העם היהודי לכותל המערבי 

 

ביקור במוזיאון בגין הינו חוויה  אורקולית המזמן מפגש מרגש עם אחד הפרקים החשובים בתולדות המדינה.  המבקרים מוזמנים "להשתתף באירועים", במפגש עם פרקי חייו השונים של בגין – ילדות ונעורים בפוליןשנותיו כמפקד האצ"להנהגת האופוזיציה בכנסת ותקופת כהונתו כראש הממשלהבואו למפגש הסטורי מרתק עם הרגעים הדרמטיים והמרגשים של מדינת ישראל!

לאחר הביקור במוזיאון תוכלו לצאת לסיור תיאטרלי, במהלכו נפגוש מספר דמויות מההיסטוריה של המדינה ויחד נעבור עמם שבעה עשורים בתולדות המדינה.

הנכם מוזמנים להצטרף למסע הסטורינוסטלגי המחייה מחדש פרקים בתולדות מדינת ישראל במגוון פעילויות המתאימות לכל המשפחה.

פרטים נוספים באתר

צילום: יח"צ

 


מגדל דוד

רוצים לחשוף את ילדיכם לאומנות והיסטוריה בצורה חווייתית ויצירתית? תכננו לכם יום במגדל הכי יפה בירושלים. המוזיאון מתאים לילדים גילאי 5-12 ובקיץ הכניסה לילדים חינם.

תערוכת 'אבן נייר ומספריים' של האמן הבינלאומי קארן סרגסיאן, המוצגת במוזיאון מגדל דוד, היא הזדמנות לחשוף את הילדים לאומנות  עכשווית ודינאמית.  הדמויות מדהימות, כאילו מסתתר בתוכן אדם או דחליל העשוי לקום בן רגע לתחיה. ניתן לרכוש חוברת פעילות ולהסתובב בין הדמויות המפוזרות במצודה המרשימה. 

תערוכה נוספת המוצגת במוזיאון היא תערוכת "לונדון בירושלים". התערוכה שופכת אור על חיי החברה והתרבות בירושלים בפרק זמן קצר אך רב השפעה בתולדות העיר .התערוכה מוצגת בצורה  מאד אינטראקטיבית  ויכולה להתאים לילדים מעל גיל 8. בתערוכה יש שחזור של בר הפינק המיתולגי, מסכים אינטראקטיבים עם סרטונים ותמונות ,קולנוע יומי – הקרנת סרטים באורך מלא וסרטים מתקופת ימי המנדט. לאחר סיבוב בתערוכה, ישבנו בקולנוע המשוחזר ליהנות מ"הקוסם מארץ עוץ" באורך מלא.

עוד פרטים באתר המוזיאון