רימון הדור הבא – נגמרו התירוצים

מהפכת הסינון החדשה שתשאיר את המשפחה שלכם מוגנת ברשת. כתבנו לקח את הדור הבא של רימון לנסיעת מבחן והופתע לטובה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/12/18 13:36 יז בטבת התשעט

רימון הדור הבא – נגמרו התירוצים
צילום: shutterstock

אינטרנט רימון משיקה מוצר חדש ומהפכני עם יכולות חדשות ומתקדמות המאפשרות לכל משפחה להתאים את פתרון הסינון הטוב ביותר עבורה.
מהיום רימון מציעה מגוון רחב של פתרונות: ספק אינטרנט ביתי בו אתם בוחרים על אלו מכשירים להפעיל את הסינון וגם מגוון חבילות אפליקציה להגנה על סמארטפונים ומחשבים בבית ומחוצה לו. הפתרונות החדשים של רימון מצטרפים לספק האינטרנט הוותיק והמוכר של רימון שבו כל המכשירים בבית תמיד גולשים עם סינון.

לקחנו את הדור הבא של רימון לנסיעת מבחן. התוצאות לפניכם.

מהפכת המידע הפכה את האינטרנט לחלק אינטגרלי מהחיים שלנו. משנה לשנה, יותר ויותר יישומים הופכים להיות חלק משגרת חיינו: WAZE בדרך לעבודה, ווטסאפ בקשרים המשפחתיים, החדשות, הרשתות החברתיות, השעונים החכמים ועוד עשרות יישומים ההולכים ומשנים את הדרך בה אנו צורכים ומשתפים מידע.
כשזה מגיע לילדים שלנו, ההאצה הופכת למהירה עוד יותר. כמותג המתקדם בטכנולוגיית הסינון ברשת, יצאה רימון עם מוצר חדש המאפשר לסנן אינטרנט עם גמישות גדולה מבעבר על מנת  להתמודד עם העולם החדש.

ההתחברות לרימון הדור הבא, פשוטה ביותר: לאחר התחברות עם נציג ובעת הגלישה הראשונה שלי הועברתי למסך רימון להגדרה קלה של ההגנה וקבלת לינקים להתקנת אפליקציות. את האפליקציות התקנתי על המכשירים בבית: מחשבים נייחים, לפטופים, טאבלטים וסמארטפונים. מהרגע שהתקנתי את האפליקציה על המכשיר, ההגנה הופעלה.  

מה החידוש? אם יש לכם בבית מחשב  אישי שאתם משתמשים בו כדי להתחבר דרכו לעבודה,  אתם יכולים להחליט לא להתקין עליו אפליקציה. למה זה חשוב? כי היום יש הרבה מאד מכשירים חכמים שאינם זקוקים לסינון למשל: קונסולות משחק, שעונים חכמים, מצלמות רשת ועוד. במוצר החדש של רימון אתם בוחרים רק את המכשירים אותם אתם רוצים לסנן. 

לחצו כאן והצטרפו להגנה של רימון הדור הבא>>>

בשורה משמעותית נוספת שמביאה רימון הדור הבא, זה שההגנה עובדת עם כל ספקיות האינטרנט. גם אם יש לכם בבית אינטרנט במסגרת חבילת 'טריפל' אתם יכולים להעניק לילדים שלכם את ההגנה של רימון. ההגנה מגיע בצורת אפליקציה המתאימה גם למחשבים וגם לסמארטפונים וטאבלטים ומספקת הגנה בכל מקום בבית ובחוץ – גם בגלישה ברשת הביתית, גם ברשתות WiFi ציבוריות וברשתות סלולריות. 

מהם מסלולי הסינון האפשריים לבית?
רימון הדור הבא 
מאפשרת התאמה אישית של הגנה לפי צרכי המשפחה על פי ארבע רמות הגנה שונות  שניתן לעבור ביניהן בכל עת ללא תשלום. ברימון הדור הבא אתם בוחרים אלו מכשירים לסנן. הדור הבא מתאים במיוחד לבית עם מכשירים חכמים כמו TV SmartSmart TV ,מצלמות רשת, Xbox ועוד. בנוסף הוא מגיע עם אפליקציית טיימר מובנית המאפשרת שליטה בשעות הגלישה של בני הבית וכן כפתור להפסקת הסינון – מוגן בסיסמה למקרה הצורך.

רימון קלאסי
אינטרנט הביתי המוכר של רימון מספק סינון בכל המכשירים בבית כברירת מחדל. באינטרנט רימון קלאסי אתם בוחרים את רמת ההגנה הרצויה לבית. כל הגלישה, מכל המכשירים, תהיה מסוננת, ללא אפשרות לכבות את ההגנה.

כיצד פועלת טכנולוגית רימון? 
רימון עובדת באמצעות מערכת מתקדמת של סינון דינאמי בזמן אמת. במקום לחסום סתם אתרים שלמים, רימון מאפשרת לכם להיכנס לאתרים וחוסמת רק את התוכן שבחרתם לסנן. כשאתם נכנסים לעמוד אינטרנט חדש, האלגוריתם של רימון מבצע סריקה מהירה ובלתי מורגשת, ומגיש לכם רק התכנים הראויים בדף. המערכת יודעת לסנן טקסט, תמונות וכמובן גם סרטי וידאו בזמן אמת. במסגרת הכתבה התקנתי את רימון ונכנסתי לעשרות אתרים בדסקטופ ובנייד.

המהירות ודיוק הסינון הפתיעו ממש לטובה. אין הרגשה של הגבלה או חסימה בכלל (למעט כמובן אתרים אסורים ששם יש חסימה מלאה).הילדים בבית כלל לא הרגישו ב'שומר החדש' שמשגיח עליהם. זה לא מפתיע, מדובר באלגוריתם סינון חדש שפיתחו ברימון שאף הוכר כפטנט בינלאומי.
בזכות אלגוריתם הסינון החדש בכל יום סורקת רימון מעל 500 מיליון תמונות, 30 מיליון סרטוני וידאו ולא פחות מ-1728 טריליון תווי טקסט. 

אם לסכם את החוויה שעברתי עם הדור הבא של רימון – הופתעתי לטובה. מאוד. המערכת החדשה של רימון מאפשרת לכל אחד להתאים את הסינון למידותיו, הגלישה מהירה וחלקה והסינון מדויק. בחרו את הסינון המתאים לכם וצאו למרחבי הרשת רק כשאתם מוגנים ובטוחים.

 

לחצו כאן והצטרפו להגנה של רימון הדור הבא>>>