צפו: גילו כי המוניטור נפרץ - ומישהו זר צופה ומדבר עם בנם הפעוט

בני זוג מאילינוי - ארצות הברית, איבזרו את ביתם בעשרות מצלמות, אך נחרדו לגלות כי מישהו פרץ אותן, וחמור מכך, מנהל שיחות עם בנם הפעוט ומאיים בחטיפתו. האזינו לקול הפורץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/19 19:22 ה באדר א'

צפו: גילו כי המוניטור נפרץ - ומישהו זר צופה ומדבר עם בנם הפעוט
צילום: shutterstock

אם בעבר הספיקו סורגים חזקים ואזעקה בבית על מנת להעניק לנו תחושת ביטחון מפני פורצים, נראה שהיום, הפכו המצלמות לחלק בלתי נפרד מאמצעי ההגנה על הבית. אלא שעם הזמן נשמעים יותר ויותר סיפורים על אנשים שגילו כי המצלמות, אשר אמורות בעיקר לשרת אותם בעת חירום, הפכו לכלי מסוכן, המאפשר למביני דבר, לפרוץ אליהן בכל עת, ולצפות במתרחש בביתם.

 

אך הסיטואציה בה מצאו עצמם ארג'ון סוד ואשתו, המתגוררים באילינוי ארצות הברית, הייתה מחרידה אף יותר, כאשר גילו לתדהמתם כי מישהו צופה בהם ובבנם התינוק, ומשוחח עימו כאשר הם ישנים. הדבר התגלה במקרה  כאשר באחד הלילות, שמע האב קולות מוזרים מחדר התינוק בן השבעה חודשים. מהר מאוד הבין כי מישהו נוסף נמצא בחדר, בין היתר, מאחר ומערכת החימום עלתה לגובה של שלושים מעלות, מבלי שביצעו זאת בעצמם. כעבור מספר דקות עברו הקולות המוזרים לאזור אחר בבית, ושם נשמע קול שאמר "אני רואה אתכם". האב החל לתעד את הקולות והשיחות עם הפורץ, כדוגמת הווידיאו הבא, בו נשמע קול הפורץ קורא לתינוק לבוא אליו. "לא העלתי על דעתי, שהמערכת הזו תנוצל על מנת לפגוע בנו", אמר האב הנדהם, וסיפר כי ניסה להחזיר את מערכת המצלמות לחברה, אך סורב.

https://www.youtube.com/watch?v=AgtTfBuBEXk