מרכז ברטוב: מעכשיו מומחים לפוריות הגבר וגם האישה

אשר מנדל, מנכ"ל מרכזי ברטוב, מספר על החוויה האישית שלו בתחום הפוריות וכיצד זה השפיע על הובלת המרכז שהתחיל מפוריות הגבר, והיום דואג גם לפוריות האישה.

חדשות כיפה אשר מנדל, מרכז ברטוב 06/11/17 12:37 יז בחשון התשעח

מרכז ברטוב: מעכשיו מומחים לפוריות הגבר וגם האישה
אשר מנדל, צילום: יחצ

אצל זוגות רבים הדרך להורות רצופה טיפולים כואבים ומאכזבים, שאותם אני מכיר ממקום אישי.

מעבר לקושי הנפשי הרב הטמון בכך ולסבל הנוראי שהאישה חווה ,הדרך לילד הנכסף כרוכה בלא מעט טרטור בין הרופאים  השונים ,מכונים ומעבדות. דרך מפותלת אשר לא פעם אינה מובילה לזיהוי אמתי של הבעיה, מה שמוסיף כמובן לתחושת התסכול הגואה.

מתוך החוויה האישית שלי ולאחר למעלה מ-30 שנה בהם צברתי ניסיון רב בתחום ניהול מערכות בריאות בארץ ובעולם, נכנסתי לנהל את מרכז ברטוב לפוריות הגבר . במהלך השנתיים האחרונות המרכז עובר שינוי רב ומהווה כיום את ספינת הדגל בתחום פוריות הגבר והאישה בארץ ובעולם .

אנחנו, במרכזי ברטוב, יודעים כי התפיסה החברתית הרווחת שטוענת כי מקורן של מרבית בעיות הפוריות הן אצל האישה, היא תפיסה שגויה וכי בפועל מקורן של כ-50% מבעיות הפוריות הן דווקא אצל הגבר.

מתוך ההבנה הזו ומתוך הגישה הייחודית שהבאתי המציבה את המטופל במרכז הטיפול ותשומת הלב - שם לעצמו מרכז ברטוב כמטרה ברורה לעזור, לאבחן, לייעץ ולטפל בזוגות שחווים בעיות בתחום הפוריות. 

אצלנו במרכז ברטוב , בניגוד למעבדות ולקליניקות אחרות המרכזות כל תחום בנפרד, מוצעים כל השירותים והטיפולים הקיימים כיום בתחום הפוריות תחת קורת גג אחת. גייסתי למטרה זו את מיטב הרופאים המומחים בתחומי האורולוגיה, גניקולוגיה, אנדוקרינולוגיה ועוד .  כמו כן, במרכז פועלים שירותי רפואה משלימה הכוללים טיפולי דיקור סיני, שיאצו ולווי רגשי כך שאינכם צריכים להתרוצץ עוד. אנחנו כאן אתכם לאורך כל הדרך עד ללידת תינוק חי ובריא.

וזה לא הכול! כחלק מגישת הרפואה החדשנית העולמית ולראשונה בישראל, הפך מרכז ברטוב למרכז רפואי אינטגרטיבי, הכולל בנוסף לשירותי הרפואה המערבית את שירותי הרפואה המשלימה – דיקור סיני, שיאצו, בניית תפריט תזונה נכונה ומותאמת, לווי רגשי, סדנאות זוגיות ועוד. מרכז המשלב את המומחים הטובים ביותר בתחום הפוריות הן מאסכולת הרפואה הקונבנציונאלית והן מאסכולת הרפואה המשלימה.

אני שמח לבשר לכם על התרחבות מרכז ברטוב ופתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ ובעולם .

בימים אלו אנו עוברים למשכננו המרווח והחדש בפתח תקווה. מרכז שיהווה מודל ודוגמא לשאר המרכזים הרפואים שיפתחו במהלך השנה הקרובה.

אני גאה להוביל את המרכז לפוריות הגבר והאישה, שבזכותו כבר נולדו למעלה מ 5895 ילדים בריאים !

אני קורא גם לכם, זוגות יקרים, לא להמתין ולעשות עשרות טיפולי פוריות ללא הצלחה לסבול סבל פיזי ונפשי רב , אלא להגיע אלינו לבדיקת האבחון המקיף לפוריות הגבר. ליהנות מהשיטות , הטיפולים ומהמחקרים המובילים בעולם ולהגשים את חלום ההורות במהרה.

שלכם,

אשר מנדל - מנכ"ל מרכזי ברטוב

המומחים לפוריות הגבר והאישה.

 

מוטרדים בתחום הפוריות? תנו ל'מרכז ברטוב' לעזור לכם. לפרטים נוספים הקליקו >>

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן