לוח שנה לחופש הגדול: כך תעבירו את החופש בשלום

החופש הגדול עוד רגע כאן, והאתגר הגדול ביותר להורים הוא תכנון לוח שנה לחופש הגדול. הכנו עבורכם לוח שנה מיוחד עם משימות מגוונות שתוכלו לעשות עם הילדים בחופש בתקווה שתעברו את החופש בשלום ובכיף. בהצלחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 15:14 ל בסיון התשפב

לוח שנה לחופש הגדול: כך תעבירו את החופש בשלום
צילום: shutterstock

החופש הגדול כבר רובץ לפתחנו והורים מודאגים מנסים למצוא דרכים יצירתיות להעביר בהן כחודשיים שלמים בהם הילדים בבית חסרי תעסוקה ומשוועים לפעילות מעניינת, ההצעות לפעילויות בחופש הגדול נעות בין קייטנות שעולות מאות ואלפי שקלים, לבין אטרקציות למיניהן שמעסיקות את הילדים פה ושם, הבעיה היא שאף אחת מהמסגרות לא מעניקה תעסוקה הרמטית לילדים בתקופת החופש ובמקרה של בלת"ם תיאלצו לאלתר, וכמו שאמר החכם הזקן "ילדים חסרי תעסוקה משמעו - באלגן בבית".

לוח החופש הגדול של כיפה יעזור לכם לנהל את הפעילות לילדים 

לקראת החופש הגדול הכנו עבורכם, יחד עם הרב יוני לביא, לוח שנה מיוחד, בו תוכלו לארגן את הלוח לחופש הגדול בשלל פעילויות ורעיונות (שגם אותם מצאנו בשבילכם...) שיקלו עליכם להעביר את החופשה בצורה קלילה כיפית ומהנה, כל שעליכם לעשות הוא להוריד את לוח החופש הגדול של כיפה, ואת דף הפעילות הנלווה. 

לוח תכנון לחופש

לוח תכנון לחופש צילום: ללא

להורדת הקובץ להדפסה, לחצו כאן

איך זה עובד?

הדפיסו את הקבצים המצורפים.  את לוח השנה אפשר לתת לילדים לצבוע להנאתם (הנה עוד כמה דקות של תעסוקה), גזרו את דף המשימות, ושימו את הפתקים בקופסת נעלים או בצנצנת זמינה אחרת. נתקלתם ברגע משעמם? הוציאו פתק מהקופסה ולכו על המשימה בכל הכח. 

גוזרים את המשימות ושולפים בעת הצורך

גוזרים את המשימות ושולפים בעת הצורך צילום: ללא

כדי להתחיל ולתכנן לוח שנה לחופש הגדול הורידו את קובץ לוח השנה ואת דף המשימות הדפיסו אותם וצאו לחופש הגדול בהצלחה. 

להורדת הקובץ להדפסה, לחצו כאן