להתקרר בקיץ: להחליק על הקרח

קחו לעצמכם כמה שעות טובות ולכו להתקרר ולהינות במתחם ההחלקה על הקרח בחולון. ויש אפשרות להכנס להגרלה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף ICE PEAK חולון 27/08/18 12:23 טז באלול התשעח

להתקרר בקיץ: להחליק על הקרח
החלקה על הקרח, צילום: shutterstock

חיפשנו את מקום הבילוי האולטימטיבי לאוגוסט. אטרקציה שונה ומסעירה, כזו שנותנת פתרון לכולם, בכל גיל, בלי שום בעיית חניה וגם שתהיה הקרירה ביותר באוגוסט. נראה בלתי אפשר נכון? אז זהו, שמצאנו: ICE PEAK חולון.

תחילת אוגוסט וב- 10 בבוקר הטמפרטורות בחוץ עברו כבר מזמן את ה- 30 מעלות, אבל בתוך המתחם קריר ונעים מאוד. החלטנו לבדוק מה יש למרכז להציע למשפחה ממוצעת עם 3 ילדים וגיסתי שהצטרפה לבילוי.

אם אתם יודעים להחליק (וגם אם לא) תוכלו לקבל מחליקיים מקצועיים ולהתחיל להחליק על הקרח. אנחנו עוד התלבטנו, אבל הילדים לא התבלבלו, נעלו את המחלקיים, ומיד עלו על הקרח והחלו להחליק כשהם אוחזים במעקה הבטיחות. אחרי סיבוב וחצי, הם צברו מספיק בטחון ופשוט החלו להחליק לבד. קצת נופלים, אבל קמים עם חיוך (איך בבית זה לא קורה?) וממשיכים. המדריכים של המרכז מחליקים ברחבה, מקפידים על בטיחות המחליקים והתנהגות נאותה על הקרח וגם מסייעים, מידי פעם, למי שהסתבך וזקוק לעזרה.

אנחנו החלטנו ללכת על בטוח והצטרפנו לקורס החלקה מזורז. 5 ימים  וגם אתם תדעו להחליק כמו מקצוענים. הקבוצה קטנה ונעימה (אנחנו היינו 7 אנשים), המדריך מקצועי ומנוסה וגם ממש נחמד. הוא ממש לא מתרשם מכישורי ההחלקה הגרועים שלנו ומדגים שוב ושוב מה צריך לעשות. הלא יאומן קורה- בסוף השיעור הראשון אנחנו מצליחים להחליק לאט לאט (לא ממש יציבים עדיין) וללא נפילות. הילדים קולטים שאנחנו מחליקים טוב יותר מהם ולמחרת מצטרפים אלינו לקבוצה. היתרון היחסי שלנו הולך לאיבוד והם "עוקפים אותנו בסיבוב" תרתי משמע.

בינתיים גיסתי הצטרפה לקבוצת החלקה לבנות 35+. מבחינתה זה שילוב מנצח: גם ללמוד סוף סוף להחליק וגם שיעור כושר. גם אימון של פעילות אירובית ששורפת קלוריות (לא תאמינו כמה) וגם אימון חיטוב שמחזק את שרירי הליבה, הרגליים, הישבן, הזרועות, הבטן והגב התחתון. שלא נדבר על חיזוק היציבות והגמישות. 45 דקות בקבוצה נשית קטנה והיא יורדת סחוטה מהמשטח כמו אחרי חצי מרתון. סחוטה אבל מחייכת.

בצד מתארגנת קבוצה של בנים ובנות שבאו לחגוג בת מצווה. ההורים נהנים בינתיים מקפה וכיבוד, שוכחים שבחוץ החום מעלף והילדים מחליקים בקבוצה עליזה עם מדריך צמוד.

אנחנו מגלים לשמחתנו שמתחם ICE PEAK חוגג 5 שנים ושאנחנו נכנסים להגרלה הגדולה של אוגוסט, שבה נוכל אולי  לזכות באירוע יום הולדת על חשבון המתחם, או בקורס החלקה משפחתי, בנעלי החלקה מקצועיות ו.... בחופשת סקי חלומית במתנה. יש למה לחכות.

בגלל שכל כך נהנינו קבלו 5 טיפים חשובים לבילוי במתחם ICE PEAK חולון:

  1. גרביים טובים וארוכים הם MUST (לא חובה עד הברך, אבל גרבי קרסול פחות יתאימו)
  2. מכנסיים ארוכים מומלצים מאוד. נכון כשאפשר לגלוש גם במכנסיים קצרים, אבל אם נופלים זה קצת פחות נעים.
  3. חולצה שרוול ארוך מומלצת מאוד גם היא. נכון שמתאמצים, אבל על משטח הקרח ממש קריר.
  4. למי שסובל שמאוד סובל מקור (אלה שכל כניסה לאזור ממוזג עושה להם עור ברווז) מומלץ להביא ג'קט או סווטשרט נוח וגם כפפות.
  5. הקדישו למתחם כמה שעות טובות. אל תבואו לחוצים בזמן. למספר שעות קסומות שכחו את החום, המסכים, הצפיפות בחופים ובבריכות השחייה ופשוט תיהנו יחד כל המשפחה באווירה קרירה וכיפית.