המלצות לחג לאן מטיילים בחג? המדריך המלא למשפחה שמחפשת מקומות בילוי וטיול בפסח

לא משנה אם אתם אוהבים לטייל בטבע ולראות נופים מרהיבים, או שאתם מעדיפים את המוזיאון הממוזג - קבלו את המדריך המלא לפסח שיפתור את התלבטויות ויעשה לכם סדר. חג שמח

חדשות כיפה תוכן שיוקי 14/04/22 10:41 יג בניסן התשפב

לאן מטיילים בחג? המדריך המלא למשפחה שמחפשת מקומות בילוי וטיול בפסח
טיול לחול המועד, צילום: shutterstock

לטייל וליהנות בפסח באתרי רשות הטבע והגנים

לחפש את האפיקומן בעיר העתיקה בציפורי, לסייר בעיר בני החורין בבית גוברין או פשוט לצפות באמני המרחב הציבורי במבצר יחיעם, גן לאומי בית שאן או מגדל צדק. רשות הטבע והגנים עם מגוון של פעילויות לחול המועד פסח בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים ברחבי הארץ.

שמחה רבה, אביב הגיע, פסח בא. אין זמן טוב יותר מחול המועד פסח כדי ליהנות מהפריחה של האביב והיופי של ארצנו. זהו זמן אידיאלי לצאת לטבע יחד עם המשפחה והחברים. רשות הטבע והגנים מקיימת בימי החג שורה של פעילויות במגוון השמורות והגנים הלאומיים ברחבי הארץ, וגם האריכה ברבים מאתריה את שעות הפעילות, כך שמה שנשאר לכם לעשות הוא רק לבחור לאן אתם רוצים לצאת לטייל, להיכנס לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים ולהזמין מקום על מנת להבטיח כניסה, לארוז תיק ולצאת ליהנות מהטבע הישראלי.

איפה מתקיים: בכל רחבי הארץ
למי מתאים: כל המשפחה
כמה עולה: משתנה בהתאם לפעילות
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: זינה רוזנטל, יח"צ

 

כל המועד בבנימין - בבנימין נערכים לפסח ועוזרים לכם לבנות יום טיול משפחתי

המועצה הגדולה בישראל סיימה את הכנותיה לקראת שבוע גדוש של תיירות ברחבי בנימין בימי חופשת פסח במסלולי הטיול המשפחתיים ובמעיינות ובעשרות אתרים בהם יתקיימו פעילויות לכל המשפחה. קונספט מיוחד הושק השנה לכבוד המטיילים, אתר אינטרנט תיירותי ובו המלצות טיול יומיות, איתו תוכלו לבנות בקלות יום טיול למשפחה שלכם. לאחר חורף מוצלח והגעת האביב, בבנימין מחכים למטיילים הרבים שיגיעו לאתרים האטרקטיביים במועצה, הכוללים מסלולי טיול משפחתיים בטבע, מעיינות ופינות קסם, מקומות לינה, חווית יציאת מצרים באתר שילה הקדומה ועוד.

צוות תיירות בנימין יהיה זמין לשאלות ומידע למטיילים בכל יום במהלך חוה"מ דרך מרכז מידע טלפוני המופעל ע"י צוות בית ספר שדה עפרה במספר 02-9971444 וכן מידע מלא ועשיר על כלל המסלולים והפעילויות, כולל המלצות מפורטות איך לבנות יום טיול למשפחה שלכם, תוכלו למצוא באתר מועצה אזורית בנימין.

רוצים דוגמה לחבילת בילוי יומית? בבקשה: אז מאיפה נתחיל? שביל המעיינות!
איך מגיעים? נכתוב ב- WAZE –  "חניון שביל המעיינות פארק גיבורות התנ"ך", שביל המעיינות הינו מסלול מעגלי באורך כ-3.5 ק"מ בפארק גיבורות התנ"ך. לאורך המסלול ישנם שבע נביעות מים קסומות הנשפכות לבריכות שכשוך בגדלים שונים, שולחנות פיקניק ופריחה מרהיבה של אביב. שימו לב, חלק מהמעיינות עמוקים, ויש לשמור על הילדים. וגם – לא לשכוח הרבה מים!

סיימנו את הטיול? נמשיך לפארק סינגל טלמונים – פארק משחקים עם המגלשות הגבוהות בישראל הפתוח חינם לציבור. בפארק גם אומגה, מסלול מכשולים אתגרי. לצד הפארק שביל אופניים משפחתי וטיילת הליכה מרהיבה בין טלמון לנריה. המסלול והפארק הם ללא תשלום.

ולסיום, נבקר בחוות ארץ צבי בסמוך לשביל המעיינות. עם פינת ליטוף לילדים, חליבה, האכלת טלאים,  הדרכה על זוחלים ויונקים מיוחדים (לטאות ונחשים). תצוגה והסבר על מגוון אוספי טבע מיוחדים ומאובנים. במתחם מקומות ישיבה, קיוסק שימכור ארטיקים ושתיה קרה, וקפה שחור בדואי על גחלים.


איפה מתקיים: מועצה אזורית בנימין 
למי מתאים: כל המשפחה
כמה עולה: ללא עלות כספית, למעט אתר שילה הקדומה
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

חוגגים פסח בשומרון

תיירות שומרון מזמינה את הציבור לבוא להנות משלל אירועים בחול המועד פסח. מפגישה עם הכהן השומרוני בגן הלאומי הר גריזים ועד הצגות בגן הלאומי שומרון העתיקה, מהפנינג באתר המדובר מזבח יהשע שבהר עיבל ועד חגיגת אביב במבוא דותן עם שחקנים ומתחם צה"ל, וכן סנפלינג ללא תשלום במצוק פרול שמעל הר ברכה, סיור לצרידה המקראית, סיור בתל חייא שבאיתמר, אירועים מיוחדים באבני חפץ וביצהר, יקבים ורייזרים על הר כביר, סיורים בחוות החקלאיות התיירותיות וכמובן קפיצה למרפסת של המדינה, ולראשונה סיורים לצרידה המקראית.

"השומרון פתוח לכולם, עם היקבים, המעיינות ושלל הפסטיבלים והאירועים. זה זמן שומרון" מסכם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן.

איפה מתקיים: ברחבי השומרון
למי מתאים: ניתן לתכנן מסלול גמיש שיאפשר הנאה לגילאים שונים
כמה עולה: משתנה בין האטרקציות
 לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

"בריחה אל העבר"  אטרקציית התוכן הסוחפת בפסח

אתרי המורשת הופכים למרחב בריחה! משחק בריחה בשילוב טאבלטים, משקפי VR, תיבות נעולות, תלבושות קדומות משחקי אינטראקטיב ועוד הפתעות. שעתיים של פעילות מהנות, מלמדות ואטרקטיביות לכל המשפחה.

מתי: חול המועד פסח, ימים ראשון-רביעי בשעות 10.00-18.00 (יציאה בשעות עגולות בהזמנות מראש בלבד)
איפה מתקיים: ירושלים, צפת, זכרון יעקב, טבריה, בית שאן, שילה, פארק קנדה, גוש עציון, חברון, גדרה, באר שבע
למי מתאים: למשפחות שאוהבות אתגרים ואקשן
כמה עולה: 180 למשפחה (לטאבלט וערכת משחק מלאה)
איפה נרשמים: הקדימו לשריין מקום כאן, מספר המקומות מוגבל!
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע

המבקרים במוזיאון  יכנסו לדמות ההרפתקן, יקבלו מפת משימות ויחלו את המסע במרחבים האינטראקטיביים והמסקרנים, בהם יחכו משימות חווייתיות ובאמצעות שיתוף פעולה משפחתי יצטרכו להרכיב את המשפט הסודי שיגלה להם היכן נמצא האוצר האבוד. 

מבין הפעילויות המיוחדות לכל המשפחה תוכלו למצוא: "מתחם הסתרים" - משחק משפחות ייחודי, פינת יצירה חגיגית לחג הפסח, מתחם משחקי רצפה ענקיים, הצגה "המסע הקסום" ועוד מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים. 

מתי:חוה"מ, ימים ראשון- רביעי, 17-20/4/2022 9:30-18:30 , יום חמישי 21/4/2022 (ערב חג שני): 9:30-14:00
איפה מתקיים: באר שבע
למי מתאים: מומלץ לגילאי 2-120, ולילדים סקרנים 
כמה עולה: למבקר:  57 ₪ (מגיל שנתיים ומעלה) מחיר מיוחד לתושבי באר שבע, ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל-4 נפשות ומעלה ( לתושבי העיר באר שבע החל מ- 148 ₪ לתושבי חוץ החל מ- 196 ₪ ) 
איפה מזמינים: להזמנת כרטיסים ולפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

פסטיבל מפה ומצה בפסח

משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מזמינים לפסטיבל 'מפה ומצה', המחבר את קהל המטיילים לסיפורם של אתרי המורשת בצפון, בדרום, במרכז ובירושלים. 
 
במהלך חג הפסח, יארחו 12 אתרי מורשת עשרות אירועים, הצגות, פעילויות וסדנאות מיוחדות, שהמשותף להם הוא מסר של אחדות ואחווה. המבקרים יוכלו גם לקבל הצצה, בצורה חווייתית ותיאטרלית, לסיפורי מורשת מסעירים מתקופת החלוצים וקום המדינה, בסיורים מודרכים ואינטראקטיביים, אשר גם בהם בולטים מוטיבים של חברות, עזרה הדדית ומתן כבוד לזולת ושימורם של אירועים היסטוריים שטבעו את חותמם עד ימינו. 

במהלך ימי הפסטיבל יעלו הצגות מיוחדות של תיאטראות מוכרים לילדים ולנוער, בהם תיאטרון אורנה פורת, תיאטרון המטמון, תיאטרון בים בם בום ועוד. יתקיימו גם סדנאות שימור חווייתיות, סדנאות ציורי קיר, מיצגים תיאטרליים נוסטלגיים, מופעי מוסיקה מגוונים, מופעי מחול, פנטומימה וקומיקס, מתחמי משחקים של פעם, מיצגים אור-קוליים ועוד ועוד.

  
איפה מתקיים: האתרים המשתתפים בפסטיבל מפה ומצה, מצפון לדרום: נהריים בגשר, חומה ומגדל תל עמל, מוזיאון האצ"ל בשוני, מחנה המעפילים עתלית, בית ראשונים הרצליה, מוזיאון ראשון לציון, מרכז מבקרים שרונה, מרכז מורשת גוש עציון, המרכז למורשת ששת הימים בגבעת התחמושת, מוזיאון יהדות איטליה, יד לאישה הלוחמת בניצנים, מתחם הקטר ומוזיאון אנז"ק בבאר שבע. 
למי מתאים: למי שרוצה גם להנות וגם לספוג ערכים
כמה עולה: הכניסה חופשית
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: כפיר בולוטין, יח"צ

 

פסטיבל אביב בריאות - גן הבוטני עם מתחם נינג'ה לילדים

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים הוא פנינת טבע בלב העיר המעניק למבקריו בתקופה היפה של השנה חוויית בילוי באווירה מיוחדת, ירוקה, מלבלבת ופורחת. אטרקציה ייחודית לאוהבי צמחים, פרחים ואתגר למחפשים בילוי איכותי ומהנה עם כל המשפחה.

בפסח הקרוב מזמין הגן הבוטני את הציבור הרחב, קטנים וגדולים, ליהנות יחד מפסטיבל אביב מרהיב, והשנה הפסטיבל מתקיים בשיתוף פעולה עם ימק"א, יחד יצרנו פסטיבל עשיר בפעילויות מגוונות של סדנאות יצירה לילדים, מתחם נינג'ה ייחודי  ומאתגר בטבע, סיורי קיימות בגן ובחממה הטרופית, סיורי פריחות, מתחמי כושר וספורט לצד סדנאות יוגה פילאטיס וזומבה ויריד מוצרים לגוף ולנפש. המבקרים בחג יוכלו להנות ממגוון מתחמים:

מתחמם נינג'ה מאתגר: בדשא הצמוד למפל ייהנו הילדים באטרקציה מהנה עם מסלול מכשולים מאתגר מתחם נינג'ה מיוחד עם שלל מתקנים, כגון: מסלול בין העצים, גשר שווי משקל, אבנים בנחל, קפיצה בין חצאי כדור, מסלול טבעות, הליכת זיקית. הפעילות תתקיים במשך כל היום. הפעילויות מיועדות לילדים מגיל 5 – 12 (מתחת לגיל 5 בליווי הורים).

סדנאות יצירה ומשחק: באוהל שברחבת הפרפרים בגן ייהנו המבקרים מסדנת יצירה מחומרים סביבתיים להכנת כתרים פרחוניים ואביביים לאחר הסבר על פריחה והאבקה, בסדנת מסע 'אל הבלתי נראה' בעקבות תערוכת המציאות הרבודה המוצגת בגן יהפכו הילדים לאמנים ויפסלו יצירה אחת מתוך התערוכה לפסל אמיתי מחימר, בין צמרות העצים ולאורך גשר הצמרות יתקיים גם משחק זיכרון פרחוני. הפעילות תתקיים במשך כל היום.

סיור בחממה הטרופית: מכניס את מבקרי הגן לתוך פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת, להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה הטרופית כ-350 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים. החממה מחולקת לשני אזורים: הראשון הגדול הוא אזור ג'ונגל טרופי, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה ייחודית המותאמת לאקלים לפי בתי הגידול והאזורים גיאוגרפיים.  הסיור יתקיים במשך כל היום ומיועד לכל המשפחה ונגיש לעגלות וכיסאות גלגלים.

סיורי פריחות: הגן הבוטני נמצא בשיא פריחתו, מרבדים פרושים של כלניות, נרקיסים, אירוסים, תורמוסים, נוריות ועוד. הגן מזמין את הקהל הרחב, קטנים וגדולים, במהלך חג הפסח ליהנות מסיורי פריחות נהדרות בכל חלקי הגן. הסיורים המודרכים יצאו מעמדת המידע, בכל שעה עגולה, והם מתאימים לכל המשפחה.

מתחמי כושר ובריאות בשיתוף פעולה עם מרכז הספורט של ימק"א: המבקרים יוכלו להשתתף וליהנות מתרגול יוגה ופילאטיס ברחבת דשא הבאפולו, בדק האלונים ירקדו זומבה ובאגם יפדלו באופני הספינינג והכל מול נוף פסטורלי והרבה טבע. שיעורי היוגה, הפילאטיס והספינינג מיועדים למבוגרים בלבד ובאותו הזמן יתקיימו סדנאות וסיורים לילדים. (זמני השיעורים: 10:00-10:30, 10:45-11:15, 11:30-12:00, 15:00-15:30 ו-15:45-16:15).

מתי: חוה"מ פסח 17-20.4 ראשון עד חמישי: 9:00-16:00
איפה מתקיים: בגן הבוטני ירושלים
למי מתאים: הפעילויות מיועדות לילדים מגיל 5 – 12 (מתחת לגיל 5 בליווי הורים).
כמה עולה: 40 ש"ח
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

חוגגים פסח בגוש עציון

אגף התיירות של מועצת גוש עציון מזמין אתכם לחגוג את הפסח בשלל אטרקציות ברחבי המועצה: פסטיבל אביב ביער תקוע, חוות קשואלה, מרכז מורשת גוש עציון, ניווט התנ"ך בגוש עציון, חאן ערוגות, חוות ארץ האיילים, החיות של שלמה, אמת הביאר, קליבר 3, חוויות אקסטרים טרקטורוני גוש עציון ורי-גוש טרקטורונים בגוש עציון עם שלל מסלולים במרחבי גוש עציון ועוד מקומות רבים ופעילויות מגוונות ברחבי המועצה.

איפה מתקיים: בגוש עציון, סמוך לירושלים
למי מתאים: לכל המשפחה, כדי לתכנן מראש את הפעילות
כמה עולה: המחירים משתנים בין האטרקציות השונות
לחצו כאן לפרטים נוספים 

צילום: יחצ

 

מרכז מורשת גוש קטיף

אנחנו מבקשים להזמין אתכם להתחבר בפסח הזה למורשת גוש קטיף בפסטיבל ופעילות לכל המשפחה. במרכז מורשת קטיף שנמצא סמוך לכביש 4 בין אשקלון לאשדוד תוכלו להנות מסיור נופי ברכב ספארי,  יצירה בחלוקי נחל, ניווט אתגרי, סיור במרכז המבקרים, סרטים לילדים ועוד.

אם אתם כמונו מתגעגעים לגוש תוכלו גם להצטלם על רקע נופי הגוש בטכנולוגיית מסך ירוק. "מרגש לראות עוד ועוד משפחות שמבקשות לנצל את הטיולים בחול המועד כדי לחבר את הילדים לסיפור של גוש קטיף החיבור לארץ והצמיחה מחדש. סיפור הגוש נוכח בשיח הישראלי גם בזכות הביקורים במרכז" אומר מוכי בטר, מנהל מרכז קטיף.

מתי: בחול המועד פסח, בימי ראשון ורביעי ניתן להזמין סיורים מודרכים בלבד במרכז המבקרים.
איפה מתקיים: סמוך לכביש 4 בין אשקלון לאשדוד 
למי מתאים: למשפחות שמבקשות לצקת תוכן לבילוי המשפחתי 
כמה עולה: 20 ש"ח. (שימו לב: מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה)

 לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

נאות קדומים

פעילות לכל המשפחה בשמורת טבע תנ"כית. בשמורה המצויה בשיא יופייה, יוכלו המבקרים להתנתק לכמה שעות מהמרדף אחר הזמן ולגלות, איך בתקופה בה לא היו טלפונים, שעונים ויומנים; השמש והירח, פירות האילן ובע""ח הם אלו שהכתיבו את לוח הזמנים. ברוח החג אתם מוזמנים לעשות את כל מה שעשו בימים ההם: לצאת אל השדות הפורחים, לשמוע בגורן מדוע פסח תמיד באביב ואיך האביב הוא שלב הבשלת החיטה. 

לרשותכם שני מסלולים המותאמים לכל המשפחה, לאורכם תוכלו ליהנות מנקודות הדרכה, תצפיות נוף ומתקנים חקלאיים קדומים (המסלולים מתאימים לעגלות). 
מסלול העיתים (2.5 ק"מ) כולל את פסיפס העיתים – לוח שנה עגול שבעזרתו ניתן להבין מהם ההבדלים בין שנת ירח לשנת שמש ואיך חודש עושה את כל ההבדל! לעצור במעלות אחז – מתקן מדידת זמן עתיק הבנוי מגרמי מדרגות ומשוחזר ע"פ דגם שעון מצרי. 
מסלול האביב (1.5 ק"מ) – כולל מגוון תחנות המסמלות את בוא האביב כמו דליית מים, בתחנת שעון השמש – איך קובעים פגישה ומודדים זמן ומפגש בדיר עם טלאים וגדיים. 
בנוסף יתקיימו ברחבי השמורה מגוון פעילות כגון: סיור מרתק בתיורית – רכבת הפארק, הצגה מקורית "הזמן נשתנה", מופע מוזיקאלי אינטראקטיבי, מתחם יצירה בו נכין שעון שמש, בנייה בלבי בוץ, פינת "סלפי" – מתחפשים לרועי צאן עם תלבושות ברוח התקופה ולהצטלם בנופים תנ"כיים. 

מתי: ט"ז ניסן - י"ח ניסן, 17-19.4, בין השעות 9:00 - 17:00
איפה מתקיים: ליד יער בן שמן, 5 דק' ממודיעין
למי מתאים: לכל המשפחה
כמה עולה: 50 ש"ח, 45 ש"ח ברכישת כרטיס משפחתי
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: אלדד מאסטרו/נאות קדומים

 

יש לאן - משחק ניווט סלולרי

צאו לחוויה משפחתית, מרגשת ומקורית במגוון אתרים בכל רחבי הארץ. משחק ניווט סלולרי עצמאי, במקום ובזמן שאתם בוחרים.

כדי להנות מהמשחק שלנו כל מה שצריך זה להיכנס לאתר לבחור את המקום
בארץ בו תרצו לשחק מבין עשרות אפשרויות, ביניהן: זכרון יעקב, רמת הגולן, נווה צדק, יער בן שמן
ועוד, לרכוש ערכה ולאחר כדקה הכל במייל. בערכה ישנה מפה שניתן ואף מומלץ להדפיס, הנחיות
וקוד כניסה להתחלת המשחק.

כל הניווטים הם בשטח הפתוח ואינם מצריכים תיאום מראש או תשלום כניסה. המשחק ידידותי למשתמש וקל לתפעול. מכשיר טלפון ראשי מוביל את המשחק וישנה אפשרות לשיתוף מסך כך שכל משתתף יכול לעקוב אחרי המשחק בנייד שלו. משך הפעילות כשעה וחצי. בכל משחק כשמונה תחנות ובכל אחת מהן כארבע חידות ,שאלות או משימות שדרכן ניתן ללמוד על המקום שבו נמצאים. תוכלו לבחור בין משחק רכוב או רגלי, עירוני או בשטח פתוח, יש גם מסלולים לשעות החשכה ואפילו כאלו עם מים.

התחדשנו השנה בפיצר שמראה את המסלול שעשו המשתתפים במשחק וגם בסרטון מזכרת לכל משפחה משתתפת. לכבוד חג החירות והניקיונות יצאנו במבצע "מנקים וזוכים" על המשתתפים
במשחק להצטלם עם שקית מלאה בלכלוך שאספו בדרך והם יכולים לזכות בפרסים שווים.

איפה מתקיים: בכל רחבי הארץ
למי מתאים: משפחות שמחפשות אתגרים וגיבוש 
כמה עולה: מחיר: 160לערכה משפחתית​   (20% הנחה למזמינים לפני החג) 
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ

 

100 שנות תורה ועבודה

נאמני תורה ועבודה יחד עם עוד 26 ארגונים ומוסדות חוגגים במלאת 100 שנות תורה ועבודה, ומקיימים הפנינג משפחות רב דורי ביוזמת יותר מ- 26 ארגונים ומוסדות, בפארק נאות קדומים.
במהלך החגיגה יתקיימו לאורך כל שעות היום, סיורי טבע, מופעים והצגות מקוריים לכל המשפחה, פינות חיות משק, ג'ימבורי לקטנטנים, יצירה, ניווט אתגרי לנוער, כתבי חידה, מתקנים חקלאיים קדומים, הדרכות ועוד ועוד. 

טיול בשבילי הפארק מאפשר הצצה ייחודית לאורח החיים של אבותינו בימים ההם; הנופים, בעלי החיים, הצמחים הארצישראליים, מתקנים חקלאיים ומתקני המים, הם כולם ""תפאורה"" טבעית הנועדה לחבר בין ימי המקרא לבין ימינו אנו. לאורכם של שני מסלולי צעידה נוחים ונגישים (ארוך וקצר), נהנה משלל פעילויות מקוריות וייחודיות ונלמד כיצד חיו אבותינו בתקופה בה לא היו שעונים ויומנים וכיצד שילבו יחדיו בין זמן ללימוד תורה וזמן לעבודה. לצד ההפנינג יתקיימו יותר מ-17 שיעורי תורה ומפגשי לימוד לאורך כל היום, דוכני ארגונים והפעלות ערכיות לכל המשפחה.

יום ההפנינג יאפשר לנו לבוא עם הילדים ועם הסבים יחדיו, לנשום טבע יחד עם רוח. להנות וגם ללמוד, להיות עם המשפחה וגם לפגוש את החברים איתם למדנו, להשתתף בהפנינג ערכי ומלא בטבע, ארץ ישראל וחוויה של חיי תורה.

מתי: ביום רביעי של חול המועד, י"ט ניסן, 20/4/22,
איפה מתקיים: נאות קדומים
למי מתאים: כל המשפחה. מפעוטות ועד סבים וסבתות
כמה עולה: 48 ש"ח (מגיל שנתיים) 
איפה מזמינים: ההרשמה באתר נאמני תורה ועבודה
לחצו כאן לפרטים נוספים

צילום: יחצ