משועממים בחופש כך תבלו עם הילדים לילה מחוץ לבית בחינם

ים, בריכה, חברים וקייטנה: בחודש האחרון לחופש הגדול כולנו כבר מיצינו את האטרקציות להפעלת הילדים. מורן, אמא יצירתית במיוחד מהדרום, סידרה לילדים שלה לילה של שינה מחוץ לבית ולגמרי בחינם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 15:44 יב באב התשפב

כך תבלו עם הילדים לילה מחוץ לבית בחינם
צילום: shutterstock

ימי בין המיצרים מאחרינו ונותר עוד פחות מחודש עד לחזרה המלאה לשגרת הלימודים. בימים אלו, כשהחום מונע כל אפשרות תעסוקה מחוץ לבית, והילדים כבר מיצו את הקייטנות והחברים, מאתגר למצוא עוד אטרקציות שינעימו את זמנם של התלמידים המשועממים. 

מורן זלמנוב, מאמנת לבריאות טבעית ובעלת העסק לרוץ לבריאות טבעית מאשקלון, דווקא הצליחה למצוא פעילות חוויתית במיוחד לשני ילדיה הקטנים, בגילאי שש ושמונה. "השנה הילדים לא נרשמו לקייטנות ונשארו בקייטנת אבא ואמא", היא מספרת, "וחיפשנו הפעלות מקוריות כדי לגוון את הקיץ, עד שאחד הילדים ביקש לישון באוטו".

לדבריה, הרכב הגדול שלהם מאפשר לישון בתוכו. "הורדנו את המושבים עד שנוצרה מיטה זוגית, הבאנו פוך וכריות ואפילו מחשב נייד עם סרט ופופקורן, עד שפתחנו דרייב אין אמיתי בחניה של הבית". את הרעיון שיתפה מורן בעמוד הפייסבוק שלה וזכתה לתגובות נלהבות. הילדים, אגב, נהנו מאוד ואפילו הצליחו להירדם ברכב. "הבהרנו שהם אמנם ירדמו ברכב אבל בבוקר יתעוררו במיטה שלהם. אני זכיתי לערב חופשי בבית עם עצמי ונהניתי מהשקט". 

צילום: מוטי זלמנוב

צילום: מוטי זלמנוב

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן