כבר הצבעתם? צאו לטייל! רשימת האירועים המלאה

למה לא לממש את זכות ההצבעה שלכם בשעה מוקדמת, וליהנות מהמשכו יחד עם הילדים, החברים ובני המשפחה. אספנו לכם את כל האירועים והפעילויות, רק תבחרו לאן ללכת

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/19 08:00 ד בניסן התשעט

כבר הצבעתם? צאו לטייל! רשימת האירועים המלאה
צילום: shutterstock

צפון

גן לאומי קיסריה 

תפגשו שם ליצני חצר, רקדנים, אמני קרקס ותיאטרון שייצרו יחד חוויה הומוריסטית ומהנה שמחברת עבר והווה, עם מופעי דו קרב בין אבירים, ריקודים מימי הביניים, ירידי אומנים ושלל סדנאות יצירה ועוד הפעלות לכל המשפחה. הפעילות מתקיימת בין השעות 10:00-15:00.

 

גן לאומי ציפורי 

ניתן יהיה לבקר בבית הכנסת הקדום ובמצודה, לצפות בסרטון קצר על רבי יהודה הנשיא ולהבין כיצד מחלוקות מסתיימות בהסכמה או באי הסכמה.

 

יקב הרי גליל

יקב הרי גליל הממוקם בלב אזור כרמים בגליל העליון, מזמין את הקהל הרחב לסיור וטעימות יין ללא עלות ביום הבחירות. בסיור ילמדו המשתתפים על הכרמים ויצפו בהליך ייצור היין תוך כדי מעבר בין מיכלי הנירוסטה וחביות העץ. מדריכי יין מקצועיים מטעם היקב יספרו למשתתפים על עולם היין באופן כללי ועל יינות היקב בפרט. בנוסף, במרכז המבקרים יינתנו הנחות משמעותיות על מגוון היינות שהיקב מציע. הסיורים יצאו בשעות: 10:00,12:00 ו- 14:00 ומרכז המבקרים יהיה פתוח עד השעה 16:00.

הסיורים ללא עלות, אך מותנים בהרשמה מראש 04-6868748.

קיסריה

קיסריהצילום: shutterstock

 

מרכז

גן לאומי אפולוניה

שם תפגשו את מסדרי האבירים, לגלות מדוע הגיעו לישראל, אילו כלי נשק שימשו אותם וכיצד השתמשו בהם. המבקרים יוכלו לשמוע על הלוחמים הממלוכים שמלחמו בצלבנים, ולאחר מפגש עם הדמויות השונות ולמידה עליהן יוכלו לבחור את הלוחם המרשים ביותר. הפעילות מתקיימת בין השעות 11:00-15:00.

אפולוניה

אפולוניהצילום: shutterstock

 

 

ירושלים והאזור

עיר דוד

סיורים מודרכים באתרי ירושלים הקדומה, במחיר מיוחד ליום הבחירות, 10 שקלים בלבד לכל ילד.

עיר דוד המקראית - בשעות 10:00, 11:00, 13:00, 16:00.
עיר דוד פינת הכותל - בשעה 13:30. 
ירושמים - בשעות 11:00 15:00
עמק צורים - בשעות 10:00, 12:00.
 

 

גן לאומי בית גוברין 

בכל אחת מארבע המערות המרשימות ביותר: מערת הפעמון, המערה הצידונית, מערת הקולומבריום ומערת המבוך יהיו דמויות ססגוניות שישכנעו את המבקרים שהמערה שלהם היא היפה והמרשימה מבין המערות. במהלך הפעילות תוצב קלפי והמבקרים יבחרו את המערה המנצחת, חשוב להצביע ולהשפיע. הפעילות מתקיימת בין השעות 11:00-15:00.

 

גן לאומי שמואל הנביא - נבי סמואל

סיור מרתק בעקבות אמונות ומסורות, כובשים וסיפורי קרבות.  הפעילות מתקיימת בין השעות 10:00-15:00.

 

גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל

דיירי גן החיות התנ"כי בירושלים עסוקים בבחירת מנהיגות לממשלת בעלי החיים ממפלגות בעלי החיים והיצורים הימיים. הבחירות יהיו בחירות דמוקרטיות, והמפלגה הזוכה תבחר על פי הצבעות המבקרים בגן. בין המועמדים מפלגת הפילים המיתולוגית (כי פיל אי אפשר להפיל) בראשות "תמר" הפילה שאף מצביעה בקלפי, דגי המוסר האדום הענקיים (כי לנו יש מוסר..) הקנגורו (שמבטיחים למלא לכם את הכיסים) והכרישים בראשות "בוניטו" הכריש המאיים (כי צריך מנהיג כריש). ברחבת הגן יפוזרו המצעים של המפלגות השונות. המבקרים מוזמנים לטייל וליהנות בגן, להתרשם מהמצעים ולהצביע לפלגה התואמת ביותר לתפישת עולמם.

הגן יהיה פתוח בשעות 9:00-18:00 באקווריום הכניסה רק ברכישה מראש באתר האקווריום.

 

עינות צוקים

תוכלו לחגוג עם המשפחה בבריכות המים הצלולות, לקיים פיקניק משפחתי בשמורה עם מקום מוצל בין מעיינות וצמחייה עשירה, וגם לצאת לסיור טבע בכל שעה עגולה. הפעילות מתקיימת בין השעות 10:00-15:00.

עיינות צוקים

עיינות צוקיםצילום: ערן קרוזל

 

 

דרום

גן לאומי תל באר שבע

משפחות חובבות משימות וחידות יוכלו להגיע לגן לאומי תל באר שבע, לחוויה אתגרית ומגבשת, כל משפחה תקבל מפת אתר ומשימות, תנסה לגלות את באר המים העמוקה בארץ, מאגר מים ייחודי, מגדל תצפית ואת סודותיהם העתיקים של יושבי העיר הקדומה. בנוסף במקום תהיה פינת יצירה פתוחה ובסוף הפעילות יתקיימו בחירות בקלפי על נושאים מתוך המשימות. הפעילות מתקיימת בין השעות 10:00-15:00.