אני חושבת רק על גברים אחרים

חדשות כיפה יעל זיוון 07/07/14 23:49 ט בתמוז התשעד

אני חושבת רק על גברים אחרים

מה אני עושה אני לא מצליחה לחשוב על בעלי לא בתור אהבה ולא משיכה זה החל בערך אחרי שהתחתנו וניהנתי רק מהחודש הראשון ותו לא אני פשוט שונה מידי הוא טוב ועדין ואוהב תמיד כ"כ רגיש ,אני לא רוצה לפגוע בו מה לעשות אני לא רואה את עצמי איתו אני סובלת בלי ריגוש או אהבה הכל נסחב ואני רק חושבת על דרכי מילוט או אהבה אחרת שתקרה בפניי אבל מצד שני קשה לי לראות את חיי בלעדיו יש לנו ילדים אני אהרוס להם את החיים ...בבקשה תעזרי לי..המון תודות רוחי



תשובה

שלום לך,

ממה שאת מתארת נשמע שלא טוב לך.לא רק שאת לא מסופקת, את גם מייחלת לדרכי מילוט.

למעט החודש הראשון שלאחר החתונה שהוא חודש אינטנסיבי של התחלה חדשה והתרגשות האם הייתה אהבה לפני כן? האם בקשר שקדם לנישואין האם שם כן היתה אהבה ומשיכה? מה הניע אותך להינשא לו? מה הוא מייצג עבורך היום?

כמוכן,שאלה נוספת שכדאי שתברריהיא האם את יודעת לזהות מה קרה כחודש לאחר החתונה? האם זו ירידה הדרגתית או שחל שינוי קיצוני? במה זה בא לידי ביטוי?

אני מבינה שאתם נשואים מספר שנים, ושיש לכם ילדים, האם המצב החמיר עם השנים או הושפע לחיוב? אני מעלה כאן שאלות רבות כדי שדרכם תוכלי (אולי)לנסות להבין מה הטריגר למצב הרגשי בו את נמצאת ומה מזין את רגשותיך כלפיו.

עולה מדבריך כי למרות הקושי שאת נתונה בו את לא רוצה לפגוע בו או בילדים.כאן חשוב לעצור ומציעה שתבדקי עם עצמך איזה מחיר הילדים את ובן זוגך משלמים כרגע על המצב הנתון ביניכם. מה הילדים רואים ולומדים בבית על אהבה, זוגיות, שמחת החיים של אימם? מה בעלך רואה בעצמו וחש כשאישתו לא אוהבת אותו? כיצד את מסתובבת כשגופך בבית אך ליבל מייחל לך להיות במקום אחר?

במידה ולא פניתם עד כה לייעוץ או טיפול זוגי ממליצה לכם לפנות כדי שלא תמשיכי ותמשיכו 'לסחוב' חיים שלמים של אילוץ.

במידה ומאיזו שהיא סיבה לא יתאפשר או שלא תרצי ללכת לטיפול זוגי מציעה שתלכי להיוועץ בשביל עצמך- כיצד את יכולה לחיות חיים מלאי חיות, אהבה, ושביעות רצון-

זאת אומרת מה עליך לעשות כדי לקחת אחריות על חייך, האם דרך עבודה עליך ועל הזוגיות שלכם או שמא עליך להיפרד. מהם צרכייך כיצד את יכולה למלא אותם?

אלו שאלות חשובות שכדאי שתבררי אותם בשביל עצמך ובסופו של דבר אני מאמינה שזה יעזור וזה ייטיב גם בעבור בני משפחתך.

בהצלחה רבה בבירור ובמציאת התשובות!

בברכה,

יעל זיוון M.A.

מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת

054-3979882