בקרית חינוך שעלבים נערכים לחזרה ללימודים: "עושים הכל בשביל לשמור על ההנחיות"

כחלק מחזרת כלל מוסדות החינוך לחזרה ללימודים, בקרית חינוך שעלבים נערכו גם הם לפתיחת המוסד לתלמידים, בשטח פתוח. "עושים הכל כדי לעמוד בהנחיות ולהתכונן לחזרת התלמידים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 18:42 ט באייר התשפ

בקרית חינוך שעלבים נערכים לחזרה ללימודים: "עושים הכל בשביל לשמור על ההנחיות"
ישיבת ההיערכות לחזרה ללימודים, צילום: קרית חינוך שעלבים

בישיבת הנהלה ואנשי הצוות שהתקיימה היום (א') בקרית חינוך שעלבים, תוכננה חזרת התלמידים לשגרה לפי ההנחיות של משרדי הבריאות והחינוך. בישיבה, שהתקיימה לפי ההנחיות - באוויר הפתוח ובמרחק בין המשתתפים, לקחו חלק בין השאר המנכ"ל צבי סמואל, הסמנכ"ל יהודה פרוידיגר, וראש הישיבה התיכונית הרב גרשון שחור.

בשעלבים אומרים כי הורים שרשמו ילדיהם לשנה"ל הבאה ציינו שהם רגועים יותר בגלל המיקום של הישיבה והימצאותו של רוב הצוות במתחם ללא יציאה החוצה, שכן הישיבה ממוקמת במרחב כפרי פתוח ומאפשרת לתלמידים מרחב כפרי פתוח ללא תחושת צפיפות ובמינימום חשש להדבקה.

צבי סמואל, מנכ"ל קרית החינוך שעלבים: "החזרה לשגרה מזמנת לנו אתגרים משמעותיים על מנת לשמור על בריאותם של התלמידים, הצוות המחנך ואנשי הצוות בקריה. בימים האחרונים עמלנו רבות על מנת לבנות את חזרתם התלמידים בצורה מיטבית. אין ספק שאנשי הצוות עושים הכל בשביל לעמוד בהנחיות ולהתכונן לחזרת התלמידים. אני מודה לצוות על כל העשייה וכמובן על ההתגייסות והיעילות".