שעות אחרונות למצבע ההתרמה של קרני שומרון

חדשות כיפה בשיתוף ישיבת קרני שומרון 27/11/19 19:22 כט בחשון התשפ

שעות אחרונות למצבע ההתרמה של קרני שומרון
מטה ישיבת קרני שומרון, צילום: יחצ

משעות הבוקר המוקדמות ישיבת ההסדר קרני שומרון יצאה במבצע גיוס כספים מיוחד לטובת הצרכים המתחדשים של הישבה.

בחפ"ק שהוקם בחדר האוכל של הישיבה ממוקמים מאז שעות הצהריים עשרות בחורים שכל מטרתם היא להגיע אל היעד. מלבד בוגרי הישיבה והמעגלים הקרובים, גם אישי ציבור רבים נרתמו למאמץ המשותף והרימו תרומה יפה עבור הישיבה. 

צילום: צילום מסך

הבולט שבהם הוא שר החינוך הרב רפי פרץ שתרם 500 ₪ עבור הישיבה ולכבוד ראשי הישיבה. גם ח"כ מוטי יוגב נטל חלק ולקח על עצמו סך של 540 ₪ לטובת הרחבת מבני הישיבה והנופשון. 

צילום: צילום מסך

עדכונים: 
בשעה 16:00 בדיוק נשמעו קריאות שמחה בחפ"ק הישיבה כשעל המסך הגדול הממוקם בחזית האולם הופיע הסכום 1,000,000 ₪. עשרות הבחורים פרצו בשירת הודיה לבורא עולם, ומיד חזרו למשימתם.

18:30: מגבית "מאירים את העולם" השיגה 25% מהיעד. עד כה תרמו 1825 איש למיזם. למרות החיבוק המשמעותי מהציבור הרחב, נערכים מאמצים ניכרים להגדיל את התוצאות והחמ"ל בפעילות מסביב לשעון. בשעה האחרונה פנתה הנהלת הישיבה לבוגרים ושיתפה אותם במצב: הישגים טובים, אך עוד לא מספקים ביחס ליעד הגדול

הצטרפו עכשיו והיו חלק מהפרוייקט החשוב של ישיבת קרני שומרון


יום שני לקמפיין:

9:00: במהלך הלילה נכבשה נקודת ציון נוספת במגבית ׳מאירים את העולם׳ כאשר במאמץ משותף הגיעו בחורי ובוגרי הישיבה למליון השני וחצו את רף 40% מהיעד הכולל. ב-14 השעות שנותרו עד לתום הקמפיין יעשו בחמ״ל כל מאמץ בכדי להגיע לסכום הכולל של 5 מליון ש״ח.

13:15: על פי הוראת ראשי הישיבה, רק כעת, לאחר סדרי הלימוד שהתנהלו כסדרם, מצטרפים הבחורים לחמ"ל הגדול שמפעילים בוגרי וידידי קרנ"ש. בדקות הקרובות יצטרפו מאות התלמידים למאמץ הגדול להקמת המבנה החדש

הצטרפו עכשיו והיו חלק מהפרוייקט החשוב של ישיבת קרני שומרון

14:00: קו החצי - מגבית "מאירים את העולם" של ישיבת ההסדר קרנ"ש חצתה  50%  מיעדה, עם 2,500,000 מיליון ש"ח ו3,600 תורמים עד כה.

17:30: ישיבת ההסדר קרני שומרון חצתה כעת את המליון השלישי במיזם "מאירים את העולם" להקמת המבנה החדש, והבחורים פרצו בריקודים.  בשעות הקרובות מאמצים עילאיים בדרך להשגת היעד המלא

חגיגות בקרני שומרון

חגיגות בקרני שומרוןצילום: יחצ

20:30  - איש התקשורת ינון מגל פרסם בחשבון הטויטר שלו כי תרם למיזם ׳מאירים את העולם׳  של קרני שומרון בזכות הפעילות המרגשת של הנופשון. שעות אחרונות לסיום הקמפיין, בחפ״ק מתכוננים להגעה למיליון הרביעי והדריכות במקום בשיאה.

20:45 שמחה וריקודים בחמ״ל הישיבה לאחר הגעה ל-75% מהיעד הכללי. תרומה משמעותית שהתקבלה בדקות האחרונות, הרימה את המורל והקפיצה את הבחורים. מנהלי הקמפיין בשיחת מוטיביציה לבחורים לקראת היישורת האחרונה.

21:45 מנכ"ל קרני שומרון אלי כהן בהערכת מצב מודאגת בחמ"ל "מאירים את העולם": "בזמן הקצר שנותר, יש לנו עוד 900,000 ש"ח לגייס כדי שנוכל לבנות. זה לא פשוט אבל אם נתאמץ זה אפשרי"

22:30 ריקודים סוערים בחמ״ל הישיבה לאחר שהקמפיין הגיע ל-4.5 מליון ש״ח בדרכו אל היעד הסופי. הבחורים מתיישבים בחזרה במקומותיהם, נחושים להמשיך בכל הכח עד לרגע האחרון!

23:50 דקות לפני קו הסיום, החמ״ל כולו על הרגליים בשירה אדירה והודיה לבורא עולם על הזכות העצומה להיות שותפים בהחזקת תורה וחסד!

הצטרפו עכשיו והיו חלק מהפרוייקט החשוב של ישיבת קרני שומרון