כשנה לאחר שנרצח: הוריו של איתמר בן גל קיבלו בשמו את תעודת התואר הראשון

בין מאות המורים החדשים, עמדו נרגשים שושנה ודניאל בן גל שקיבלו את תעודת ההוראה של בנם: "לא עובר יום שהזיכרון הזה לא עולה בדרך זו או אחרת, אבל אנחנו מתחזקים ומקבלים כוחות מאישיותו של איתמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/19 09:56 כד בסיון התשעט

כשנה לאחר שנרצח: הוריו של איתמר בן גל קיבלו בשמו את תעודת התואר הראשון
הוריו של בן גל עם הרב פרץ, צילום: אולפני חן-צלמים

שנה וחצי לאחר שנרצח בפיגוע דקירה באריאל, קיבלו השבוע הוריו של הרב איתמר בן גביר את תעודת התואר הראשון שלו בהוראה.

בין 600 בוגרי מכללת אורות ישראל, נמנה גם בן גל הי"ד, שהוריו, שושנה ודניאל, הגיעו לטקס סיום הלימודים שנערך בקמפוס רחובות כדי לקבל בשם בנם את התעודה.

"לא עובר יום שהזיכרון הזה לא עולה בדרך זו או אחרת, אבל אנחנו מתחזקים ומקבלים כוחות מאישיותו של איתמר שבעקבות מותו הבנו כמה גדול  היה  - הרבה מעבר להערכה שהערכנו אותו עוד בימי חייו", אמר דניאל שבנו, שהיה רב ומחנך, התמחה בתלמוד ובהיסטוריה.

הרב איתמר בן גל

הרב איתמר בן גל הי"דצילום: יצחק מלמד

בן גל (29), תושב הר ברכה, נרצח בשנת 2018 בכניסה לאריאל שבשומרון לאחר שמחבל הסתער עליו ודקר אותו למוות. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. לאחרונה אלמנתו, מרים, הודיע על אירוסיה.

שר החינוך החדש, הרב רפי פרץ, העניק להורים הנרגשים את התעודה ואמר כי "החינוך הוא המשימה הלאומית, כשסיימתי את שירותי כטייס היו פתוחות בפני הצעות רבות אך בחרתי בחינוך, זו החזית המשמעותית ביותר ואותה  העם צריך". נשיא המכללה, פרופ' יובל סיני, הודה לצוות הקמפוס ברחובות ואמר כי "כמו משה ואהרן, אנו אנשי החינוך והמורים לעתיד, "כולנו מנהיגות משרתת, באנו לשרת את עם ישראל וזו זכות עצומה".