החברים הופתעו: הפצועה מהפיגוע ביום הזיכרון הגיעה לאירוע השנתי

רון כהני, נפצעה בפיגוע הדריסה לפני כחודש ומאז לא עזבה את בית החולים. רון הפתיעה והגיעה לאירוע מיוחד של הנהלת עמותת לביא בה היא עובדת: "נמשיך ללוות את רון ולחזק אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 22:19 ג בסיון התשפג

החברים הופתעו: הפצועה מהפיגוע ביום הזיכרון הגיעה לאירוע השנתי
רון וחבריה מהעבודה, צילום: ללא

הפתעה משמחת: אתמול בערב (ב') נערך לעובדי הנהלת עמותת לביא - העמותה לפיתוח החינוך בירושלים אירוע לכבוד יום ירושלים ולרגל חג השבועות. רון כהני, חלק מצוות ההנהלה באגף משאבי אנוש, נפצעה באורח בינוני לפני כחודש בפיגוע דריסה בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, מאז היא שוהה באשפוז בבית החולים שערי צדק ועברה מספר רב של הליכים רפואיים לרבות שני ניתוחים מורכבים, ולפניה שיקום ארוך.

רון כוהני, יצאה בפעם הראשונה מבית החולים

רון כהני, יצאה בפעם הראשונה מבית החולים צילום: ללא

במבצע מיוחד מתוך רצון שלא לוותר על רון, ובפעם הראשונה מזה חודש בה רון יוצאת מבית החולים, היא הגיעה לאירוע באמבולנס פרטי עם פרמדיק שהוצמד אליה לאורך כל הערב, וזאת מתוך מטרה שגם רון תוכל להיות חלק מהאירוע.

"עוטפים את רון שלנו בתקופת ההתאוששות והשיקום"

כלל עובדי ההנהלה שמחו והתרגשו מאוד, ונמלאו כוחות מהשתתפותה באירוע. שני בן שהם סמנכ"לית משאבי אנוש ושכר בעמותה: "ההגעה לאירוע ההנהלה הינה רק חלק קטן מהמעטפת בה אנו עוטפים את רון שלנו בתקופת ההתאוששות והשיקום שלה, נמשיך ללוות את רון ולחזק אותה בכל דרך עד שתשוב לאיתנה ותחזור אלינו לעבודה ולשגרה מלאה. אנו בעמותת לביא חושבים אנשים לאורך כל השנה ודואגים לעובדינו ושמחים גם לתת שרות לכלל תושבי וילדי העיר ירושלים" אמרה.