בפעם השלישית: פרס החינוך המחוזי יוענק לעיר עכו!

פרס החינוך מוענק לעיר על ההישגים בתחומים: לימודיים, רגשיים, חברתיים וכן בגין הצטיינות בהתנהלות העיר עכו בתקופת הקורונה וכן בעת חירום

חדשות כיפה שיר הלל 23/01/22 20:01 כא בשבט התשפב

בפעם השלישית: פרס החינוך המחוזי יוענק לעיר עכו!
פרס חינוך לעיר עכו, צילום: יחצ

העיר עכו מציינת היטב בהיבט התיירותי שלה, אך יש לה כעת הישג נוסף ומשולש.
לאחר שוועדת השיפוט לפרס החינוך המחוזי סיימה את עבודתה היא החליטה על כך שהעיר עכו היא העיר זוכת פרס החינוך המחוזי לשנת 2021. 
יש לציין, כי זו אינה הפעם הראשונה שהעיר עכו זוכה בפרס החינוך המחוזי, אלא זו הפעם השלישית שהפרס המחוזי יוענק לה! 
הפרס יוענק לעיר וזאת לאחר שבפעם האחרונה זכתה העיר עכו בשנת 2016 בפרס החינוך הארצי.

זאת ועוד, מלבד פרס החינוך המחוזי, וועדת השיפוט לפרס החינוך המליצה על העיר עכו לקבלת הפרס החינוך הארצי, וכן בחודש הבא תבחן וועדת השיפוט הארצי את מועמדותה של העיר עכו לקבלת הפרס הארצי. 

ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי וראשת מנהל החינוך הגברת אורית אסייג ברכו על ההישג ואמרו בדבריהם: "אנו מודים לכל העוסקים בעשייה החינוכית, החל מהגיל הרך ועד התיכונים, למפקחי משרד החינוך, למנהלת המחוז ד״ר אורנה שמחון, לצוותי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, לבעלויות, לשותפים שלנו בעשייה החינוכית וכמובן לילדי העיר ולהוריהם. תודות לצוות מינהל החינוך בעירית עכו. 
אנו נמשיך להוביל את חינוך ילדי העיר להישגים ולמצוינות". 

הפרס האמור יוענק לעיר עכו על הישגי הרשות בהיבטים: לימודיים, רגשיים, חברתיים וכן בגין הצטיינות בהתנהלות העיר עכו בתקופת הקורונה וכן בעת חירום.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן