מועצה אזורית גוש עציון זכתה בפרס החינוך ארצי

שר החינוך בישר ל-7 ראשי רשויות על זכייתן בפרס, בהן ירושלים, דימונה, אשקלון ועוד. ראש המועצה האזורית גוש עציון בירך: "בזכות ההתייחסות של כולנו כתושבים לנושא החינוך כשליחות אמת זכינו בפרס שהכי מאפיין אותנו כחברה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/21 14:59 ל בסיון התשפא

מועצה אזורית גוש עציון זכתה בפרס החינוך ארצי
בית ספר יסודי באפרת. ארכיון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

שר החינוך, יואב גלנט, בישר היום (ה') לראשי הרשויות של ירושלים, דימונה, רחובות, מגדל העמק, אשקלון, גוש עציון ולב השרון על זכייתן "בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" לשנת הלימודים תש"ף. לאור זאת, המשרד יעניק לכל אחת מהן פרס כספי בהיקף של  100 אלף ₪ לטובת השקעה בפרויקט חינוכי ברשות. 

ההחלטה על בחירת הרשויות והמועצות האזוריות הזוכות התקבלה על ידי ועדת "פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות". מכלול העשייה העשיר זיכה אותן בפרס איכות ומצוינות. שר החינוך, יואב גלנט ברך את הזוכים וציין: "אני שמח וגאה בשבע הרשויות והמועצות שזכו בפרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות. מעמד זה מסמל יצירתיות, מסירות וחריצות בבתי הספר ובגני הילדים ברשויות והמועצות הזוכות. כל רשות ומועצה שזכתה רשאית להיות גאה על הישגיה ועל תרומתה לעתיד מדינת ישראל".

ראש  המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מברך את הזכייה של אגף החינוך בגוש עציון בפרס חינוך הארצי ואומר: "יום חג למערכת החינוך של גוש עציון והתיישבות כולה. בזכות העבודה המסורה של אנשי החינוך היקרים שלנו בכל הרמות, בזכות רשתות החינוך הפועלים בתחומי המועצה בזכות ההתייחסות של כולנו כתושבים לנושא החינוך כשליחות אמת זכינו בפרס שהכי מאפיין אותנו כחברה. קבלת הפרס מרגשת אותנו במיוחד בשנה זו - שנת פטירתו של משה (מושקו) מושקוביץ ז"ל שהיה ממייסדי הגוש והמפעל החינוכי שלנו - אנו מקדישים את הפרס לזכרו הברוך".