מכללת לוינסקי לחינוך: הרצאה מקוונת על חג הסיגד פתוחה לציבור הרחב

מכללת לוינסקי לחינוך תקיים מפגש מקוון פתוח לקהל הרחב על חג הסיגד בהובלתו של ד"ר אור מרגלית. המפגש יראה כיצד עדת יהודי אתיופיה, ביתא לישראל, ראתה לנכון לציין את כריתת האמנה של שבי ציון בבית השני כיום חג

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/20 14:25 כד בחשון התשפא

מכללת לוינסקי לחינוך: הרצאה מקוונת על חג הסיגד פתוחה לציבור הרחב
מאירוע חג הסיגד בשנה שעברה במכללת לוינסקי לחינוך, צילום: הדס ארזי

ביום חמישי הקרוב  (12.11) יתקיים במכללת לוינסקי לחינוך מפגש מקוון פתוח לקהל הרחב על חג הסיגד בהובלתו של ד"ר אור מרגלית, ראש החוג למקרא ומחשבת ישראל במכללת לוינסקי לחינוך. המפגש יראה כיצד עדת יהודי אתיופיה, ביתא לישראל, ראתה לנכון לציין את כריתת האמנה של שבי ציון בבית השני כיום חג.

ד"ר אור מרגלית, ראש החוג למקרא ומחשבת ישראל במכללת לוינסקי לחינוך: "חג הסיגד חל חמישים יום אחרי יום הכיפורים, שבמסגרתו בני העדה האתיופית מציינים את מעמד הר סיני, התגלות אלוהים בפני העם והליך כריתת האמנה בימי עזרא ונחמיה – חידוש המחויבות האנושית והברית בין העם לאל. העדה האתיופית שבנותיה ובניה שבו לציון דרך המדבר, כמו בני ישראל של פעם, היא העדה היחידה המציינת את כריתת האמונה המחודשת עם האל בימי שיבת ציון. החברה הישראלית שלעיתים מוצאת את עצמה שסועה זקוקה יותר מכל לאמנה וברית, הסכם שיסייע לכולנו בכאן ובעכשיו לחיים משותפים שיקדמו שיווניות ושגשוג" 

ד"ר הדס ולן, דיקנית הסטודנטים במכללת לוינסקי לחינוך : "מערך התמיכה במכללת לוינסקי לסטודנטים העולים החדשים ובהם סטודנטים יוצאי העדה האתיופית הינו רחב ומספק מעטפת נרחבת במישור האקדמי, הרגשי והכלכלי. במישור האקדמי: חונכויות ותמיכה אקדמית על ידי יועצים אקדמיים, תגבורים בשיעורי סטטיסטיקה, סדנאות במגוון נושאים בהם סיכום מאמרים, ניהול זמן, סיוע בכתיבת עבודות וסדנאות ייחודיות לימי הקורונה. במישור הרגשי: ליווי ותמיכה על ידי רכזת עולים ויוצאי אתיופיה, שיחות אישיות ובמקרה הצורך מתן טיפול רגשי ללא תשלום. במישור הכלכלי: מתן פתרונות נוספים לחריגים ולנזקקים, מעבר למימון אותו מקבלים".


האירוע המקוון יתקיים ב – 12.11 בשעה 17:00 מצ"ב הלינק:
https://us02web.zoom.us/j/89623004536