7 תלמידים מבנימין קיבלו פרס הצטיינות ממשרד החינוך

משרד החינוך חילק את פרסי המתנדבים המצטיינים, בין כלל הזוכים 7 תלמידים ממועצה איזורית בנימין. ישראל גנץ: "הזוכים מביאים גאווה גדולה לתושבי בנימין. דור העתיד שלנו קוצרים כעת את הפירות על עמלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/20 20:06 כה בסיון התשפ

7 תלמידים מבנימין קיבלו פרס הצטיינות ממשרד החינוך
צילום: ללא

 בטקס הענקת אות הפעיל המצטיין של מחוז ירושלים במנהל חברה ונוער במשרד החינוך, הוענקו שבעה פרסים לתלמידי תיכון מהמועצה האזורית בנימין. האירוע נערך הערב (ד') בשידור זום מיוחד בהשתתפות הנהלת משרד החינוך, הזוכים הנרגשים ומשפחותיהם. 

את הפרסים היוקרתיים קיבלו עידו שרוני (כיתה י"ב, גני מודיעין), ענאל לוי (כיתה י"ב, פסגות), הדס דרעי (כיתה י"א ממעלה מכמש) וארבעה תלמידים מהיישוב מבוא חורון: נווה דלק, גילעד לוי, ענת קורמן ורעות סנדיק. 

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, בירך על ההישג המרשים: "הזוכים מביאים גאווה גדולה לתושבי בנימין ואין ספק שהם מייצגים את הערכים החינוכיים אותם מובילה המועצה. אנו משקיעים רבות בהקניית ערכים בדור העתיד שלנו ודרך רכזי הנוער והקהילה. כעת הם קוצרים את הפירות על עמלם ופועלם."

שירה מרצבך, מנהלת מחלקת הנוער במתנ"ס בנימין, ציינה: "בבנימין יש לנו נוער מדהים שתמיד פועל ומתנדב. השנה זכינו ושבעה מתוך בני הנוער שלנו בבנימין קבלו את אות המצטיין על עשייה מרובה למען הקהילות שלהם והקמת פרויקטים אשר מובילים אחריות וערבות הדדית. זכינו שאלו בני הנוער שלנו".