עזרה ראשונה להורים

הארגון המסייע להורים בהתמודדות חינוכית עם נערים מתבגרים מהמגזר הדתי, מציין שיא חדש במאגר המידע המוצע ברשת. הרב אלישע אבינר, מנהל הפרויקט: "מצליחים עם הזמן להתייחס לתחומים חדשים"

חדשות כיפה אורי פולק 13/11/11 11:19 טז בחשון התשעב

עזרה ראשונה להורים
אפריים עטיאס, צילום: אפריים עטיאס

אתר האינטרנט הפועל השנים באחרונות סביב מגוון רחב של תחומים חינוכיים הנוגעים לנוער בגיל ההתבגרות בציבור הציוני-דתי, מציע עתה כ-400 מאמרים, קבצי אודיו וקבצי וידאו, המסייעים להורים בתוכן נרחב ומשמעותי. את יוזמת "לב אבות" ייסד ומלווה הרב אלישע אבינר, העוסק רבות בהדרכה חינוכית וייעוץ להורי המגזר.

הרב אבינר ציין כי "אתר האינטרנט שלנו מתמלא לאט לאט בחומרים ומאמרים. יש הרבה מאוד תחומים שטרם מצאנו להם התייחסות באתר, אבל אנחנו מצליחים עם הזמן להתייחס ולהקיף יותר ויותר תחומים". הוא ציין כי "האתר טרם זכה לחשיפה גדולה בציבור, אך מספר הכניסות יציב ואנחנו מקווים שעם השלמת המאמר ה-400 יגיעו גולשים נוספים לערוך בו ביקור".

כאמור, ארגון "לב אבות" הוקם במטרה לסייע להורים להתמודד בצורה חיובית עם האתגרים החינוכיים שמציב בפניהם גיל ההתבגרות של ילדיהם. באמצעות רבנים ואנשי מקצוע מוענק להורים כיוון חינוכי להדרכת ילדיהם, כשבארגון מפעילים מוקד טלפוני המעניק מענה ראשוני להורים הנבוכים בשאלות חינוך ילדיהם המתבגרים.

אתר האינטרנט של הארגון הוקם לאחר ארבע שנות פעילות, מתוך כוונה לרכז את הידע החינוכי ולהנגיש אותו לכל דורש. "מטרת האתר היא להקיף את מכלול סוגיות גיל ההתבגרות ולהגיש אותן בצורה המובנת לכל הורה", הסבירו ב"לב אבות", שהדגישו כי החומרים המוצעים בו נוסחו ופותחו על ידי רבנים ופסיכולוגים הנוטלים חלק בהכוונה ובייעוץ.

גילוי נאות: אתר האינטרנט של "לב אבות" הוקם על ידי מחלקת בניית האתרים של כיפה