"חמדת הדרום" העניקה מלגות לזכר מירי אמיתי ז"ל

אמיתי, תושבת כפר דרום שנרצחה לפני 11 שנים בפיגוע "אוטובוס הילדים", הייתה בוגרת המכללה. "השמחה שלה מתווה את הדרך להמשך החיים של כולנו", סיפר בעלה

חדשות כיפה אורי פולק 22/11/11 19:16 כה בחשון התשעב

"חמדת הדרום" העניקה מלגות לזכר מירי אמיתי ז"ל
יח"צ, צילום: יח"צ

11 שנים לאחר הירצחה של מירי אמיתי ז"ל, תושבת כפר דרום שנהרגה בפיגוע "אוטובוס הילדים" בעודה בת 35, התקיים אמש (ב') טקס אזכרה וחלוקת מלגות לזכרה, במכללת "חמדת הדרום" בשדות נגב.

אמיתי ז"ל, מורה ואשת חינוך, הייתה בוגרת המכללה שפעלה בעוטף עזה, בה למדו רבים מתושבי גוש קטיף. אמש סיפרו בסגל המכללה כי "מירי שמרה על קשר חם עם המכללה ועם הסטודנטיות שלמדו בה גם לאחר סיום לימודיה ותחילת תפקידה כמורה".

בשיאו של הטקס התקיים מעמד חלוקת מלגות לסטודנטיות מצטיינות, שהוענקו על הצטיינות בהתנסות מעשית, פעילות התנדבותית במכללה ובקהילה והצטיינות בהגשת עבודה סמינריונית. הסטודנטית חן צאולקר נשאה דברים לזכרה של מירי ז"ל, בשם הסטודנטיות שקיבלו מלגות, והודתה למשפחה.

את הטקס חתם בעלה של מירי, אליעזר אמיתי. בדבריו שירטט קווים לדמותה של מירי ז"ל ועל המקום שתפסה המכללה בחייה. "השמחה שלה והדבקות במטרה, מתוות את הדרך להמשך החיים של כל המשפחה". ליצור, להקים משפחה מחודשת ולאהוב", אמר.