הסטודנטים הדתיים באריאל הופתעו: רקדניות חשופות במסיבה של האגודה

למרות שכמחצית מתלמידי האוניברסיטה דתיים, אירגנה אגודת הסטודנטים אירוע פרובוקטיבי. סטודנט דתי: "היו צריכים ליידע אותנו מראש". אגודת הסטודנטים: "הנושא ייבחן לעומקו"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 05/11/15 14:03 כג בחשון התשעו

הסטודנטים הדתיים באריאל הופתעו: רקדניות חשופות במסיבה של האגודה
יצחק שליסל, ויקיפדיה, צילום: יצחק שליסל, ויקיפדיה

רקדניות שהופיעו בלבוש מינימלי, גברים שמנסים להתקרב ולגעת, והרבה אלכוהול. כך פתחו את השנה ה הסטודנטים באוניברסיטת אריאל, שאחוז גבוה מהסטודנטים הלומדים בה הם דתיים. באתר וואלה דיווחו כי במסיבה שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל ת"א נכחו מאות סטודנטים דתיים וחילוניים.

סטודנטים דתיים שנכחו באירוע סיפור ל'כיפה' כי הריקודים הפרובוקטיביים במסיבה הפתיעו גם אותם. סטודנט דתי לכלכלה סיפר: "כשהגענו לשם ראינו מבנים בצורות של קוביות, שעליהן רקדו בחורות בלבוש מינימלי. היו סטודנטים שפשוט עמדו לידן, והיה מי שאפילו ניסה לגעת". עוד המשיך הסטודנט וסיפר: "היו אנשים שלא אהבו את זה, אז הם פשוט לא רקדו באזורים האלה. אני באופן אישי השתדלתי להתרחק, אבל לטובת הסטודנטים הדתיים הם היו צריכים ליידע אותנו מראש שזה מה שהולך להיות באירוע".

סטודנטיות דתיות שנכחו באירוע זעמו על השימוש הפרובוקטיבי ברקדניות בלבוש מינימאלי "לא מדובר בשאלה דתית, זה היה נראה לי פשוט מטומטם ולא מכבד".

מדוברות אגודת הסטודנטים נמסר: " במהלך המסיבה עלו לבמה מספר רקדניות לפרק זמן קצר אשר הוזמנו על ידי ההאנגר. אגודת הסטודנטים אריאל מקדמת את מעמד האישה בכל מהלך חיי הסטודנטים באריאל ואף בצוות האגודה גיוון רחב של נשים. האגודה מוקיעה כל מהלך שוביניסטי או מפלה לרעה ומצרה על כך שסטודנטים נפגעו במהלך המסיבה. הנושא ייבחן לעומקו ומסקנות יופקו על מנת למנוע אי נעימויות בעתיד. אנו מאחלים לסטודנטים שנת לימודים פוריה ומוצלחת".