גם בפתיחת שנת הלימודים: הלב עם הדרום

המטה לחוסן לאומי חילק אלפי מדבקות עליהם נכתב "הלב עם הדרום אתכם לשנה מתוקה" לתלמידים החדשים והוותיקים שהחלו הבוקר שנת לימודים חדשה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/09/14 09:33 ו באלול התשעד

גם בפתיחת שנת הלימודים: הלב עם הדרום
המטה לחוסן לאומי, צילום: המטה לחוסן לאומי

לא שוכחים את הדרום גם בפתיחת שנת הלימודים. הבוקר (ב') החלו 2.1 מיליון תלמידים חדשים וותיקים את שנת הלימודים תשע"ה, רק כשבוע אחרי סיום מבצע צוק איתן באופן סופי.

המטה לחוסן לאומי, המאגד מספר ארגונים דתיים לאומיים, חילק הבוקר אלפי מדבקות עליהם נכתב "הלב עם הדרום. אתכם לשנה מתוקה!" לתלמידים, להורים ולמורים בכל רחבי הארץ מתוך הבעת סולידריות עם הדרום.

(צילום: המטה לחוסן לאומי)

(צילום: המטה לחוסן לאומי)


המדבקות חולקו כאמור בכל רחבי הארץ - בטבריה, יפו, רעננה, צפון תל אביב, שומרון. מדובר ביוזמה של המטה לחוסן לאומי בשיתוף עם תושבי עוטף עזה להזדהות לאומית עם תחושתם הקשה, בתום המבצע בו להרגשתם לא הושגו היעדים והסבב הבא הוא רק עניין של זמן.

(צילום: המטה לחוסן לאומי)

לדברי רונית איפרגן (כפר עזה) מהתנועה לעתיד הנגב המערבי: "שנת הלימודים תשע"ה נפתחת ביישובי הנגב המערבי תחת ענן כבד של חוסר ודאות ותחושת חוסר ביטחון. לא כל בתי הספר ממוגנים באופן מלא, וגם באלה שכן ממוגנים - שאלת ההסעות לבית הספר וממנו מטרידה הורים רבים. למרות ההחלטה הרשמית על חזרה לשגרה, טרם קיבלנו ערובות ממשיות מהממשלה והצבא לגבי ביטחון התלמידים. עם כל החגיגיות של היום הראשון ללימודים, חשוב להזכיר שעוד לא חזרנו לסדר היום."

דוידי בן ציון, מנהל המטה לחוסן לאומי: "העם אינו טיפש ואינו אדיש למתחולל בדרום, הלב של כולנו נתון לתושבי הדרום הפותחים שנה בלב לא שקט. הביטחון האסטרטגי של מדינת ישראל טמון אי שם בין כפר עזה לנירים ועל ממשלת ישראל להבין זאת. עת רצון של אחדות צריכה להיות ממומשת בנצחון ברור וביצירת מציאות בטחונית חדשה לתושבי הדרום".

חיים גולדמן, סגן ראש עיריית רעננה: "המבצע כביכול הסתיים אבל אנחנו יודעים שהבעיה לא נפתרה ותושבי הדרום עדיין נמצאים בחזית, היום אנו מעבירים להם מסר שעם ישראל כולו לא שוכח אותם ומחבק את ילדיהם ילדינו"

(צילום: המטה לחוסן לאומי)



👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן