סטודנטים? קבלו 5 דרכים מעולות לחסוך בהוצאות!

תקופת הלימודים האקדמית היא חוויה שתיחרט בזיכרונכם למשך כל החיים, בעיקר ככזו שאילצה אתכם לחסוך ולמצוא פתרונות מקוריים ליצירת הכנסות וחיסכון בהוצאות. הבאנו לכם מספר דרכים שיקלו עבורכם את המשימה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/18 13:36 יב בתמוז התשעח

סטודנטים? קבלו 5 דרכים מעולות לחסוך בהוצאות!
צילום: shutterstock

פתרון מגורים יצירתי - "כאן גרים"

אם לא נותרו עבורכם דירות במעונות האוניברסיטרה, ועייפתם ממרדף אחר מציאת דירת מגורים שתהיה מצד אחד ראויה למגורים ומצד שני גם לא המונית מידי ורועשת, "המשרד לאזרחים ותיקים" מפתיע עם רעיון גאוני. מה שהתחיל בעבר כתפרון נקודתי שמצאו לעצמם סטודנטים יצירתיים, קיבל גיבוי ממשלתי וכעת, סטודנטים שייחפצו לגור עם אזרח ותיק, ייהנו מדירת מגורים ראויה, חברה וטובה, פעילות העשרה משותפת ובעלות מזערית של 300 ש"ח בלבד לחודש! . חפשו בגוגל "כאן גרים".

צילום: shutterstock

 

 

מלגות

גם אם נראה לכם שאין סיכוי, תגישו בקשות. בכל רשות עירונית מחולקות מלגות נדיבות מידי שנה, כמו כן, ישנן מלגות המחולקות לפי מוצא, כמו: "התאחדות יוצאי טורקיה בישראל", "התאחדות עולי צרפת", "קרן מלגות לעולי הולנד", "הפדרציה העולמית ליוצאי מרוקו" ועוד הרבה מאוד מלגות נוספות, שווה לערוך חיפוש יסודי בגוגל, ולמצוא את המלגות הרלוונטיות עבורכם.

צילום: shutterstock

 

 

מגיעות לכם הנחות!

אם אתם מתניידים בעיקר בתחבורה ציבורית, מגיעות לכם הנחות משמעותיות בנסיעה באוטובוסים, רכבות ואפילו ב"רכבת הקלה" בעיר הקודש, הנחה משמעותית אשר במצטבר תחסוך לכם לא מעט בשנה. ומה עם סטודנטים עובדים? מגיעות לכם נקודות זיכוי מס הכנסה בגין "לימודי מקצוע". 

צילום: shutterstock

 

 

מילואימניקים

אם חשבתם שהמדינה יודעת רק לשבש לכם את מהלך הסמסטר, או גרוע מכך את תקופת המבחנים, טעיתם. יש תקנות מסודרות עבור סטודנטים המשרתים במילואים והן רק משתפרות עם הזמן. כל שעליכם לעשות, לפנות ישירות לדיקן הסטודנטים במוסד בו אתם לומדים, ולבקש את מלוא המידע לגבי הזכויות אותן הוא מקנה לסטודנטים המילואימניקים.

מפקד פיקוד דרום גבול עם עזה

ארכיון
צילום: דובר צה"ל

 

 

התאחדות הסטודנטים

התאחדות הסטודנטים היא בין היתר מועדון הנחות שווה מאוד שחבל מאוד לא לנצל, ההתאחדות מארגנת עבור חבריה מחירים טובים עבור מגוון מוצרים במגוון קטגוריות, ממחשבים, ריהוט, רכב, הופעות ועד נסיעות לחו"ל ואפילו ביטוח ופיננסים. אז לפני שאתם עורכים קניה משמעותית, היכנסו לבדוק האם תוכלו לקבל הנחה משמעותית יותר.

צילום: shutterstock