ישיבת מצפה יריחו פותחת שלוחה חדשה ברחובות

הישיבה שעשתה מהפכה בלימודי הבקיאות פותחת כעת ישיבה תיכונית חדשה בעיר רחובות. מנכ"ל הגרעין התורני בעיר "הישיבה תוסיף להצלחה ולפיתוח של השכונה"

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף ישיבת מצפה יריחו 15/02/19 14:00 י באדר א'

ישיבת מצפה יריחו פותחת שלוחה חדשה ברחובות
תלמידים בישיבה, צילום: יחצ


לאחר 30 שנה בהם הטמיע הרב שבתי סבתו בתלמידיו את שיטת לימוד הבקיאות בישיבה התיכונית במצפה יריחו. השיטה פותחה על מנת לתת לתלמידים הצעירים היקף בלימוד ואהבת תורה. כעת בוגרי הישיבה מרחיבים וממשיכים את המהפכה ומקימים שלוחה חדשה לישיבה התיכונית בעיר ברחבות.

"אין לך מקצוע חשוב יותר מאשר ללדת ילדים ולחנך אותם" - כך מגדל הרב סבתו את תלמידיו במשך שנים - "ללמוד על מנת ללמד". הרב סבתו נוהג להסביר שכל אדם בא לעולם עם שליחות, וכשאתה מחנך את התלמיד, אתה מכין אותו לשליחות שלו. 
  

ישיבת מצפה יריחו

ישיבת מצפה יריחוצילום: יחצ

לפני כ-40 שנה לא היה המושג של לימוד בקיאות נפוץ ומוכר, אך כיום, ברוך השם, השיטה נפוצה בכל הארץ, וכך גם הפעילות האדירה של בוגרי הישיבה במצפה יריחו מורגשת ברחבי הארץ, בגרעינים בהתיישבות, ובחינוך.
 

" זה ממש חלום שמתגשם" מספרים בישיבה. "כבר שנים אנחנו סופגים בישיבה את המוטו 'ללמוד וללמד' והנה זה קורה. השורשים שלנו זה שיטת הבקיאות שלמדנו בישיבה. הרעיון של הבקיאות הוא לתת לתלמיד קודם כל היקף של לימוד התורה. בתנ"ך, במשנה ובגמרא, כל זאת יחד עם יעדים גבוהים ומצוינות גם במקצועות החול. אנחנו באים מתוך תחושת שליחות. להעצים את העיר רחובות ואת שכונת קריית משה".

 

ישיבת מצפה יריחו

ישיבת מצפה יריחוצילום: יחצ

 הישיבה ברחובות תהיה ישיבה תיכונית תורנית בתנאי פנימייה מלאים. בגרות מלאה ברמה גבוהה, צוות חם ומסור, חיבור עמוק לקודש בליווי אישי, מתוך שליחות וחלוציות ארץ - ישראלית.  הישיבה תיבנה במסלול צומח - בשנת הלימודים הקרובה (תש"פ) תפתח כיתה ט'. שתהווה את המחזור הראשון.

השלוחה של ישיבת מצפה יריחו מצטרפת למוסדות הגרעין התורני ברחובות. מנכ"ל הגרעין התורני בשכונת קריית משה, רונאל ביבי, בטוח שההצלחה של הישיבה במצפה יריחו תמשך גם בעיר רחובות. "אין לי ספק שהתורה התלמידים והפעילות הענפה שתתקים בישיבה. תביא ברכה גדולה ואור לכלל תושבי השכונה ורחובות בכלל. אנחנו רואים את הצורך מהשטח והביקוש הרב שיש למוסד הזה וכהמשך לכלל הגופים שכבר פועלים ומרימים את השכונה הישיבה תוסיף להצלחה ולפיתוח של השכונה" הוא מספר ולא שוכח להודות לראש העיר, רחמים מלול ולסגניו אמיתי כהן וזוהר בלום, שדחפו את היוזמה להקמת הישיבה.


ביום שלישי הקרוב, י"ד אדר (19.2) בשעה 18:00 יתקיים ערב הכרות בישיבה.  ההרשמה לישיבה בעיצומה.  לפרטים: 0526756675   לפרטים נוספים לחצו כאן  

ישיבת מצפה יריחו

ישיבת מצפה יריחוצילום: יחצ