חדש: צמיד שמירת נגיעה

מיזם חדש של שני תלמידי ישיבת ההסדר בעכו: צמיד שמעיד שהלובש אותו שומר נגיעה. מישהי באה לתת לכם כיף ותופסת אתכם בהפתעה? הצמיד הזה הוא הפתרון לבעיה

חדשות כיפה יונתן קליין 29/11/18 16:08 כא בכסלו התשעט

חדש: צמיד שמירת נגיעה
צמיד שמירת הנגיעה | צילום מסך, צילום: הותר לשימוש

שני תלמידי ישיבת ההסדר בעכו הכינו צמיד חדש עליו כתוב "גם אני שומר נגיעה" כדי לעזור למי שלובש אותו לשמור כאמור, נגיעה.

במודעה הפרסומית של הצמידים נכתב "תדמיינו מצב: את הולכת לסניף אחר-הצהריים ומישהו בא לתת לך כיף, את ישר מראה לו את הצמיד ואומרת: "סליחה, אני מתה עליך והכל, אבל זה לא שייך" .אנחנו באים כדי למנוע בשבילך סיטואציות מביכות. שמירת נגיע-זה נוגע לי"

הצמיד "גם אני שומר נגיעה" מצטרף לטרנד הצמידים כמו "לשון הרע לא מדבר אליי" והצמיד הכתום שכולנו זוכרים משנת 2005 בתקופת הגירוש מגוש קטיף "יהודי לא מגרש יהודי".

טרנק הצמידים החל בשנת 2004 כאשר חברת נייקי ורוכב האופניים, שורד מחלת הסרטן לאנס ארמסטרונג יצרו צמיד צהוב שמטרתו הייתה לגייס כסף לחולי סרטן ולעורר המודעות למחלה. הצמיד נמכר בחבילות של 10, 100 ו-1200 יחידות, במחיר של דולר אחד ליחידה, במטרה לאסוף חמישה מיליון דולר לקרן ארמסטרונג בשיתוף עם חברת נייקי. הצבע הצהוב נבחר בגלל חשיבותו ברכיבת אופניים מקצועית, בעיקר "החולצה הצהובה" בטור דה פראנס, שאותה לובש המוביל במירוץ. הצמיד נהפך לפריט אופנתי, וענדו אותו צעירים רבים. במהלך 2004 יובא הצמיד לישראל ומכירותיו נחלו הצלחה רבה.

צמיד שמירת הנגיעה

צמיד שמירת הנגיעהצילום: צילום מסך

הצמיד נהיה פופולרי במיוחד בסוף הקיץ ומפורסמים רבים הופיעו איתו, ביניהם המועמד לנשיאות ארצות הברית ג'ון קרי, השחקן מאט דיימון ומספר אתלטים באולימפיאדת אתונה.

הצמידים עשויים מסיליקון, מוטבע עליהם המוטו "Live Strong". נכון לעכשיו, נמכרו כ-80 מיליון צמידים. ההצלחה של הצמידים הובילה למכירת צמידים מזויפים שההכנסות ממכירתם הלכה לכיסי המזייפים ולא לתרומה למטרה שלשמה לכאורה הם נקנו. אולי גם צמיד "גם אני שומר נגיעה" יוכל להגיע רחוק ולגעת בחלום.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן