המשחק שהופך את פרשת השבוע לחווייתית ומעניינת!

חברת תוכנה שהבינה שלא קיימים משחקים דיגיטליים המותאמים ללימוד פרשיות השבוע, החליטה להרים את הכפפה, ולייצר כאלה בעצמה. התוצאה? עשרות אלפי ילדים הלומדים את הפרשה באופן חווייתי מידי שבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/18 15:23 יט בטבת התשעט

המשחק שהופך את פרשת השבוע לחווייתית ומעניינת!
משחק השבת, צילום: חברת CloseApp

איך מצליחים לגרום לעשרות אלפי ילדים להתחבר לפרשת השבוע, וללמוד אותה מתוך הנאה? אנשי חינוך רבים מצאו עצמם מחפשים פתרון לשאלה, ונראה שלאחרונה, הוא גם נמצא. חברת תוכנה בשם CloseApp, המפתחת משחקים חינוכיים, הרימה את הכפפה, והחלה לייצר משחק דיגיטלי המותאם לפרשה. עמי חניא - מאנשי החברה מספר: "פנו אליי כמה מורים במשך הזמן, וסיפרו לי כי הם מחפשים משחקים העוסקים בפרשת השבוע, והם ישמחו לעזר דיגיטלי להמחשה. אז התחלנו להתאים את פרשיות השבוע, למשחקים שכבר פיתחנו. קראנו לזה 'משחק השבת', ובכל שבוע יוצא משחק חדש, פעם משחק הזיכרון ופעם מצא את ההבדלים, ויש כמובן פורמטים נוספים". 

משחק השבת

משחק השבתצילום: חברת CloseApp

משחק השבת

משחק השבתצילום: חברת CloseApp

 

"היעד העיקרי הוא תלמידי יסודי", אומר חניא,"אבל יש משחקים שהם קלים או קשים יותר, ומידי כמה שבועות אנו משתדלים שיהיה משחק המותאם גם לילדי הגן, ובו אין צורך בידיעת הקריאה". על התגובות מהשטח הוא מספר, כי הן חמות ומפרגנות מאוד. "גם מרבני בתי ספר, ומורים ומורות אשר משתמשים במשחק בימי שישי, בנוסף, אנו מקבלים תמונות של כיתות שלמות המשחקות בהם, וזה כיף. מלבד אנשי חינוך, יש לנו גם רשימות תפוצה עבור אנשים פרטיים המעוניינים לקבל מידי שבוע את המשחק למייל, וברוך השם זה כל הזמן הולך וגדל. אני חושב שבתחום המשחקים הקשורים ליהדות, יש חוסר, ומאוד נשמח לקבל רעיונות נוספים והצעות".