חוזרים ללימודים עם תכולת ילקוט צבעונית ונוצצת!

זה שיש אופנות מתחלפות וטכנולוגיות חדשות בתחום הילקוטים, ברור וידוע. אלא שגם מה שמכניסים לילקוט, עפרונות ומחברות, מחקים ויומנים, קלמרים וצבעים, נתון לגחמת הטרנדים. אם תחנוני הטף ממיסים את לבכם ופורמים את סגור תקציבכם, לפחות תהיו מעודכנים במגמות הנחשבות כרגע. 

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 29/08/18 11:52 יח באלול התשעח

חוזרים ללימודים עם תכולת ילקוט צבעונית ונוצצת!
צילום: פלפוט

בהשקה של הקולקציה החדשה לשנת הלימודים תשע"ט בחברת פלפוט, הדגישה נעמה דורפצאון-תמרי, מנהלת השיווק, דור שלישי למייסדי החברה, עד כמה נצנצים הם טרנד מוביל במוצרי נייר, קלמרים, קופסאות אוכל, יומנים ולוחות שנה, מחברות ותיקיות. פלפוט משווקת גם דבקי סטיק, טושים צבעוניים, מחדדים, מחקים, מספריים, מעמדי עטים, סרגלים, וכל הציוד הנלווה כמו קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה. מיקי מאוס (החוגג השנה יומולדת 90) עדיין אין. בנות אוהבות עדיין את אלזה ואנה והלו קיטי, והבנים את ספיידרמן, ריאל מדריד, הנוקמים, באטמן ומלחמת הכוכבים. נערות רוצות לראות על ציוד בית הספר שלהן את וונדרוומן, והבנים אוהבים סמיילי, קומיקס ופול פרנק. אבל שני המינים הולכים שבי אחרי המותג הצבעוני Ugly Dolls (דמויות כעורות ומצחיקות), ואילו מותג הבית של פלפוט המכונה TOUCH, מאופיין בצבעים זרחניים חזקים.

צילום: פלפוט

 

בתחום התיקים החידוש נקרא TOTTO -  תיק עם כיסים ייעודיים לטאבלט, למחשב נייד, לאוזניות ואפילו למשקפי שמש. 109-349 שקלים. מותגים טרנדיים בעיני הנוער הם גם תיקי SAVAGE  (פרא), ו"אנדר ארמור". אלה האחרונים עמידים במים, מצוידים בכיסים רבים כולל ללפטופ, ועולים 99-289 שקלים. החברה משווקת בלעדית גם תיקי גן של קלגב עם כותפות מרופדות וגב רשת תלת ממדי (כ-80 שקלים),

יותר מ-750 פריטים של ציוד לימודי יש לרשת טויס אר אס, החוזרת לזירה הזו אחרי העדרות של 7 שנים. סיגל כספי, מנכ"לית החברה מציינת ארבעה להיטים עכשוויים: חד קרן, כדורגל, אדידס ו"הכפולה". היא מדגישה גם את המחירים הנוחים, עם ילקוטים החל מכ-60 שקלים וקלמרים החל מכ-10 שקלים.

את הקלמר המדליק ביותר, דמוי נעל כדורגל עם שרוכים, ראיתי ברשת YOLO. יהודית לפלר לרר, מנכ"לית החברה מספרת שהשנה המאיירת הישראלית יוליה סמילנסקי עיצבה עבורה סדרה של חיות המחמד עבור מחברות, קלמרים, מדבקות ועוד אביזרים, שאפשר לרכוש את כולם באתר האינטרנט של החברה ולקבלם במשלוח הביתה תוך שלושה ימי עסקים. הטרנדים הבולטים לדעתה? צבעי הסוואה, אלפקות, חדי קרן, בית הים, הדפסים מטאליים והדפסי הולוגרמה. והנה כמה מחירים: מארז של 4 מחברות ספירלה עולה ביולו 16 שקלים, מארז של עשרה מרקרים ריחניים עולה 35 שקלים, קלמרים – בין 25 ל-99 שקלים. יש גם מבצעי השקה שונים.
ילדות בעלות נשמה רומנטית האוהבות פרחים ותחרה, יקבלו בשמחה מתנה של מחברת או יומן עם ציוריה של מיכל נגרין, המפורסמת בעיצובי הרטרו שלה. כ-13 עד כ-60 שקלים.

פיילוט (מותג שנוסד ביפן לפני מאה שנה), משווק עטים עם גומי בקצה, המאפשר לכתוב ולמחוק הודות לדיו מיוחד, ובבילון הוא מילון אלקטרוני, עם 650 אלף מילים וערכים, ושניהם יוסיפו כמובן יוקרה לתלמיד שיגיע איתם לבית הספר.

צילום: פיילוט

ברשימת פריטי בית הספר כדאי לכלול את מארז 100 הפתקונים של שירה אליצור במותג שירצור. היא הדפיסה עליהם מסרים של עידוד ואהבה ומציעה לצרף אותם לכריך בתיק האוכל של הילדים. 20 שקלים מחיר השקה בהוצאת ספרית בית-אל.

צילום: ספריית בית אל

 

רעיון נוסף: לצייד כל ילד בבקבוקון דמוי בובת בעל חיים, עם מתלה, המכיל אלכו-ג'ל לחיטוי ידיים, תוצרת ד"ר פישר. ניתן למילוי חוזר ועולה כ-20 שקלים ל-500 מ"ל. הג'ל האלכוהולי מועשר בתמצית ידידותית לעור.

כשציוד הכתיבה מלא, חוזרים לבדוק מה חדש בתחום הילקוטים. לחברת מודן יש תיק אורטופדי המוגדר כהכי קל בישראל (920 גרם), והיחיד עם מערכת קפיצים משולשת לגב. הוא מאויר עם וונדר וומן, הדרדסים, הנסיכה אלנה, Frozen, מואנה, צבי הנינג'ה, חד קרן וגו', ועדיין - כריסטיאנו רונאלדו. בתיקי הטרולי של מודן יש ידית אלומיניום המסייעת לקטנים לגרור אותו. התיק מונח על משטח (אמבטיה), לתוספת יציבות. 199 עד 350 שקלים, כולל תיקים שניתן להפריד לשניים שיש להם 2 מערכות אורתופדיות נפרדות.

צילום: מודן

קלמר

קלמרצילום: יולו

גם אקספלור השיקה תיקים שניתן לפרק לשניים, חלקם בהדפס מנומר. בכמה דגמים יש מקום למחשב, או לסקייטבורד. בתיקי הטרולי יש מערכת טלסקופית מאלומיניום חזק וגלגלי סיליקון. הם עמידים במים, ניתנים לכיבוס, והשנה עשויים משני סוגי בד חדשים, מינאז', וריבסטוק. 79-239 שקלים.

צילום: אקספלור

 

ברשת H&O, ראיתי את תיקי המותג JUST  (ג'סט) עם הדפסי עלים ואננס בסגנון טרופי. גם כאן חלקם נפרדים בשעת הצורך לשני תיקים. כ-50 לכ-210 שקלים.וברשת SCOOP יש ילקוטים בכ-50 עד כ-130 שקלים עם הדפסים גאומטריים וצבעוניות חזקה.

צילום: H&O

 

סקופ

סקופצילום: עמירם בן ישי