המחנה החוויתי של זק"א ישראל

מאות בני נוער ממשפחות נפגעי טרור ותאונות דרכים השתתפו במחנה חוויתי של זק"א ישראל. המשתתפים זכו למגוון אטרקציות ואתגרים בימי המחנה

חדשות כיפה 28/08/18 14:32 יז באלול התשעח

המחנה החוויתי של זק"א ישראל
משתתפי המחנה, צילום: יחצ

את אירוע הפתיחה כיבד הרב הראשי הרב דוד לאו שבירך בחום את העוסקים במלאכה. מנכ"ל הארגון חזי שבקס: "את החשיבות הגדולה של המחנה אנו רואים בעיצומו ולאחריו, כשבני משפחות נפגעי הטרור ותאונות הדרכים מצליחים להתנתק מהאתגרים של היום יום ולחוות רגעים נפלאים, וזה הדלק המניע את פעילותנו"

מאות ילדים ונערים ממשפחות שחוו אסונות השתתפו במחנה נופש חוויתי אותו ארגן ארגון זק"א ישראל. מחנה הנופש התקיים בדרום ונטלו בו חלק ילדים ונערים ממשפחות נפגעי טרור תאונות דרכים ואסונות.

ארגון זק"א ישראל מטפל בנישה הכי כואבת והכי קשה ומזעזעת בציבוריות הישראלית בטיפול בגופות ההרוגים מפיגועי טרור ומתאונות דרכים. מלבד הטיפול בכבוד המתים החליטו בארגון זק"א ישראל לקדש גם את החיים ושם לו למטרה להושיט יד ולתת תקווה לילדים נפגעי טרור ותאונות דרכים, להעלות על פניהם חיוך ואושר לתקווה בלב למען עתיד טוב יותר.

משתתפי המחנה

משתתפי המחנהצילום: יחצ



הארגון מקיים במשך השנה מחנות נופש, ימי כיף וימי הולדת לילדים נפגעי טרור ותאונות דרכים ובני משפחותיהם, כמו כן מצמיד לילדים חונכים במשך כל השנה.

במחנה הנופש השיקומי שהתקיים זכו המשתתפים למגוון חוויות ואתגרים ובהם סנפלינג, ביקור בפארק חבלים וביוטבתה, טיולי ג'יפים, ספורט ימי ומגוון אטרקציות ותוכניות אומנותיות נוספות.

סיור מיוחד קיימו משתתפי המחנה בבסיס חיל האוויר עובדה כשהחיילים מסבירים לילדים והנערים על הפעילות הענפה במסגרת הבסיס. במהלך הסיור בבסיס צה"ל קיבלו הילידים הדרכה על מטוסים, נכנסו למסוקים ובסופו של דבר הציגו החיילים בפניהם את מגוון כלי הטיס לצד תצוגות.